10~Grown Ups

198 12 5
                                    

A grown up girl could be seen in a cabin wearing a doctor’s coat bandaging a little girl’s foot while distracting her.

“Dr Pihu, sab theek hai na? Meri bachi theek hai na? Koi ghabraane ki baat toh nahi na?”

P~Nahi, bilkul ghabraane ki baat nahi, bas baby ka pair mur gaya, moch ayi hai, lekin theek ho jaaye ga, she’s a strong girl, hai na beta? Bas ek pain killer ka injection lagana paray ga chhota sa

“No, please no injections, mumma mana karo na.”

“Beta, chhota sa injection hai, pain theek karna hai ke nahi karna? Khelna hai ke nahi? Toh bas phir injection is a must.”

“No mumma.”

She began to cry.

P~aray beta, rotay nahi, aap ko pata hai injections ke baad kya milta hai?

“Kya milta hai? “

P~surprise. Chalo now roll up your sleeve, and… Dekho mumma ke phone mein kitna achha game hai, (she said distracting her and preparing the injection and slowly injected her arm) done, kuchh pata laga kya?

“Injection lag gaya? Pata he nahi chala.”

P~hmmm, ye lo chocolate, yahi tha surprise

“Yayyy chocolate, thank you.”

P~welcome, (she wrote prescription) ye lijiye, bas ek medicine hai, woh bhi lagaane wali, no bitter medicines

“Wow doctor Pihu, aap toh kamaal ke doctor ho, kitna achha handle kiya meri bachi ko. She’s so calm, else she keeps crying. Main sab ko recommend karoon gi ke aap ke paas aa jaya karein, aur apni bachi ko bhi yaheen laun gi jab jab zaroorat paray, lekin jab bari ho jaaye gi toh kahan le jaun gi?”

P~agar bachi hai, toh pediatrician Dr Pihu, lekin jab bari ho jaaye, toh Dr Preeta Luthra, jo ke meri mumma hai, problem solved

“Really thankful to you.”

Pihu smiled, the lady exited with her child. Pihu looked at the name badge on her desk which read “Dr Pihu Luthra. She smiled proudly.

************************************

Samjhota (Completed) Where stories live. Discover now