Bölüm 1

51 9 5
                                    

Telefondan gelen ses Chloe'ye aitti "Hadi ama Catherine hep birlikte zaman geçirmek istiyorum, çok oyunbozansın" diye sıkıcı ısrarları sürdürüyordu. Onaylayıp telefonu yüzüne kapattım ve hazırlanmaya başladım. Gözlerimin rengini ortaya çıkaran mavi bir kazak ve altıma siyah bir kot giyip evden çıktım.

Tüm herkes oradaydı; Chloe, Peter, Lori, James, Mark ve Daisy. James'in koluna sarılan Chloe gülümseyerek bana el sallıyordu. Ona karşılık gülümseyerek oturduklarımasaya doğru ilerledim. Herkesle selamlaştıktan sonra bana ayrılan yere oturdum. Peter dalga geçerek"Hoş geldin Catherine biz de tam James ve Chloe'nin süper eğlenceli aşk hikayelerini dinliyorduk" dediğinde bahsi geçen ikili dışında herkes kahkaha attı. Birkaç saniye süren sessizlikten sonra Lori ortaya bir fikir sundu" Bu sıralar sürekli evde oturmaktan çok sıkıldım, eğlenceli bir şeyler mi yapsak? ".

Chloe aniden ayağa fýrlayýp" Ben de artık birilerinin bunu söylemesini bekliyordum, evde oturmaktan sıkıldım artık" diye söylendi. Daha sonra herkes fikrini söylemeye başladı.Kimisi lunaparka gitmeyi teklif ediyor kimi ise denize açılmaktan söz ediyordu.

Ta ki herkes James'in fikrini duyana kadar" Korku evine gitmeye ne dersiniz, yeni açılan bir tane biliyorum dünyanın en büyük korku eviymiş. Şu ana kadar giden hiç kimseyi görmedim, öyle bir yerin ilk müşterisi olmak isterim. Zaten Catherine de oraya bizi götürmeyi istiyordu değil mi Catherine? " diyerek bana doğru baktı. başımı onaylar bir biçimde salladım. "O zaman biletler senden" dedi Mark. Seve seve diyerek kıkırladım. Herkes bu fikri onaylamıştı ancak Daisy ürkek bakışlarıyla "Şey.. başka bir yere mi gitsek? Korku evi de nerden çıktı şimdi, hem bir korku evinin ilk müşterileri olmak hiç mantıklı değil." dediğinde herkes isyan eden mırıltılarla ona karşı çıktı. "Hadi ama Daisy çok korkaksın, orada,sadece aptalca oyunlar oynayıp korkutulucaz, bu kadar korkacak bir şey yok bana güvenebilirsin." dedi James. Mark çıkarcı bakışlarla "Üstelik biletler Catherine'den bunu kim reddeder ki? " diyerek güldü. Daisy bu ısrarlara karşılık olacaklardan bihaber istemeden de olsa kabul etti...

Son EvHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin