three; game.

103 5 187
                                    

Davetin sona ermesi üzerine kafaları karışık on altı genç, evlerine dönmüşlerdi. Oradan çıktıkları için kendilerini rahatlamış hissediyorlardı ama bunun uzun süreceğini düşünmek bir hata olurdu, değil mi?

Bilinmeyen Numara:
fotoğraf

Bilinmeyen Numara:
Görüldü. Alice Jane Rivers, sevgilisi olduğu halde Montague Malikanesi'nin etrafındaki bahçenin ıssız bir yerinde Jacob Bass ile öpüşürken. Ve hepimiz bunun Brian O'Conner'ın sevgili Alice tarafından ilk aldatılışı olmadığını biliyoruz, değil mi? Ama sanırım Brian bilmiyor.

Bilinmeyen Numara:
Bir gün bu çapkınlıklarının başına iş açacağını biliyorduk Icy :)

"Olamaz..." diye mırıldandı Alice. Uyanır uyanmaz telefonunda gördüğü ilk mesajın bu olmamasını dilerdi.

Veya, hiçbir zaman böyle bir mesaj almamayı.

Alice korkuyla fotoğrafın üstüne tıklayıp açtığında Jake'le öpüşen kendisiyle karşılaştı. İçki bardakları yerde duruyordu ve malikanenin arka bahçesinde dudakları Jake'inkilerin üzerindelerdi.

İçini büyük bir korku kaplarken, Bilinmeyen Numara'nın bu fotoğrafı Brian'a atmamış olmasını umdu. Veya herhangi birine. Sadece kendisinde kalmalıydı bu.

Bilinmeyen, onun aklını okuyabiliyormuş gibi iki tane mesaj attı bir anda.

Bilinmeyen Numara:
Merak etme, küçük sırrın sadece seninle benim aramda.

Bilinmeyen Numara:
Şimdilik :))

Alice, oflayarak kendini yorganın içine sakladı, sanki bütün bunlardan böyle kurtulabilirmiş gibi.

***

Bilinmeyen Numara:
video

Bilinmeyen Numara:
Görüldü. Jessica Ava Brown, Montague Malikanesi'nin içindeki ormanlık alanda sevgilisi Isaac Maybank ile uyuşturucu hap kullanırken.

Bilinmeyen Numara:
Bu bağımlılığınızı kimsenin bilmediğinin farkındayım Jess, bence sen de erkek arkadaşınla ne haltlar yediğinizi kimsenin bilmesini istemezsin.

"Sana da günaydın," dedi Jessica, gözlerini ovuşturarak. Uyku sersemliğiyle henüz mesajları okumamıştı, sadece Bilinmeyen Numara'dan mesaj geldiğini görmüştü.

Mesajları okuduğunda, "Hassiktir!" dedi yüksek sesle. Ardından kimsenin duyup da gelmemesi için elleriyle ağzını kapattı.

Mesajların üstündeki videoya korkarak tıkladığında kendisi ve Isaac'in ormanın ortasında hap kullanmalarını izledi. Ardından video, Isaac ve kendisinin birlikte olmalarını da biraz gösterip bitiyordu. Bu video yayılırsa hem uyuşturucu bağımlılığı öğrenilir, hem de pornosu yayılmış olurdu.

Bilinmeyen Numara:
Merak etme, küçük sırrın sadece seninle benim aramda.

Bilinmeyen Numara:
Şimdilik :))

Yeni gelen mesajları okuduktan sonra Bilinmeyen'e yazmaya karar verdi Jessica.

Jessica:
Sağ ol ya.

trust game || participation bookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin