Ep:1[Hayatım bitti!]

339 34 102
                                    

[ Criminal Love]

×

" Anne! Ben geldim."

" Oh, çabuk geldin. Dediklerimi aldın mı?"

" Dediklerin?"

" Yine mi? Şu telefonu biraz olsun kontrol et Soojin. Sana alman için birkaç şeyin listesini mesaj olarak atmıştım, derstesindir diye aramadım."

" Ah, üzgünüm görmemişim anne. Hemen gidip alayım. Babam nerde?"

" Biraz yorgun görünüyordu duşa girdi, hemen git gel yemek yapalım babana sürpriz. Ona kabak kızarttım sen hemen yoğurt al gel."

" Tamamdır ben kaçtım."

Sırtımdaki çantayı duvarın dibine bırakmış, terliklerimi giyerek çıkmıştım evden. Asansörü beklemeden merdivenlerden inmiştim. Merdivenler bana hep güvenli geliyor. Asansörde kaldığım günden beri sağolsun en büyük korkum oldu.

Cebimden telefonu çıkarmış ekrandaki annemin mesajı ve bir kaç saçma sapan site reklam bildirimlerini sildikten sonra en yakın arkadaşımı aramıştım.

" Bay Karga uyuyormuydun?"

" Nerden bildiğini sormayacağım."

" Bugün okulda kavga çıktı. 3 Riki birbirine girdi."

" Yine neyin kavgası?"

" Kimin saçı daha uzun diye."

" Of bu japon bebeler."

" Deme ya seviyorum onları."

" Bende bende, ee sen neredesin, araba sesleri var."

" Markete gidiyorum ya, annem okuldayken mesaj atmış bende görmedim. O yüzden şimdi gitmek zorundayım."

" Valla kolay gelsin, benim hiiiç öyle bir derdim yok şahsen."

Criminal Love/ SunghoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin