Ep:3 [Dayan Güzelim]

177 17 134
                                    

[ Criminal Love]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


[ Criminal Love]

2 gün sonra...

Elimi yüzümü yıkamış aynada kendime bakmıştım. Bugün burdaki son günüm. Kahvaltıdan sonra Jay'i arayıp beni almasını isteyicektim. Dün akşam otururken Sunghoon'a da söylemiştim. O da olumlu yaklaşmıştı.

Lavabodan çıkmış mutfağa doğru ilerlemiştim.

" Günaydın Hoon."

" Oh, sesini duymadım. Günaydın."

" Yardım ediliecek bir şey var mı?"

" Dolaptan sütü çıkartır mısın?"

" Tabi."

Dolaba ilerleyip kapağını açmış raftaki sütü almıştım.  Sütü ona uzattıktan sonra telefonumu cebimden çıkartmış tezgahta kuru olan bir yere koyduktan sonra çatal ve çubukları masay koymuştum.

" Soojin dikkat et elimde sıcak su var."

" Ne?"

Ne dediğini anlamamış arkamı dönmüştüm, arkamı dönmem ile elindeki su doğruca telefonuma dökülmüştü.

" Soojin iyi misin? Yandın mı?"

" Yok ben iyiyim. Üzgünüm ne dediğini anlayamadım."

" Ah telefonun... Söz sana yeni hir tane alıcam."

" Sorun değil. Ben hallederim."

Sonuçta oda part-time işler ile geçiriyordu. Ondan bu denli pahalı bir şey için borca girmesini isteyemezdim. Of Jay'i onun telefonundan aramam gerek.

Masaya oturmuştu hafif sohbet havasıyla kahvaltı yapmıştık. Kahvaltı işi bitince masayı toplamıştık. Ellerimi yıkamak için lavaboya gitmiş.

Geri döndüğümde Sunhoon mutfakta değildi. Salon'a girerken bir yandan ona seslenmiştim.

" Sunghoon?"

" Burdayım."

Salon'a girdiğimde elinde beyazbir bez ile öylece ayakta dikiliyordu.

" Şey, benim Jay'i aramam lazım. Malum telefonum bozuldu. Seninkinden arayabilir miyim?"

" Hayır."

Sesi o kadar net ve sınırlı çıkmıştı ki. Sorun değil kendim de gidebilirim belli ki canı bir şeye sıkılmış gibiydi.

" Peki sorun değil. Ben kendim de gidebilirim. Her şey için teşekkür ederim Sunghoon. Sık sık görüşelim."

" Görüşücez zaten..."

Salonda çıkıp kapıya ilerlerken kendi kendine söylediği şeyi duymuştum. Bu çocuk neden bugün bu kadar tuhaf?.

Antre'deki ayakkabılarımı almış giymek için eğilimiştim, bağcıklarımı açmaya çalışırken bir anda ağzımın bez ile kapanması ile çırpınmaya başladım.

Ne yapıyorsun Sunghoon. Bir eli ağzımdayken bir kolu ile arkadan belime sarılmış geri geri beni çekiştiriyordu. Ağzımdaki bezin ağır ilaç kokusu başımı döndürüyordu. Ne kadar dirensem de durmuyordu. En sonunda kendi odasına girerken bilincin tamamen kapanmıştı.

" İyi uykular Sevgilim."

«»

" Hayır hyung, şimdi gidiyorum oraya doğru."

" Beni de al sonra bir şeyler yemeye gideriz."

" Tamam o zaman, evin önünde bekle."

Dün gece Soojin ile konuşmuş sabah kahvaltı yaptıktan sonra beni arayıp onu almamı isteyicekti ama çoktan öğlen olmuştuve beni aramamıştı. Telefonuna da ulaşılamıyordu. Soojin asla geç kalkmaz o sabah kuşu'dur. Erkenden kalkar erken yatar.

Heeseung Hyung'u da aldıktan sonra o kırık dökük mahalleye sürdüm arabayı. Binanın önüne gelmiş arabadan inip binaya ilerlemiştik. Hangi zil diye düşünürken kapının açık olduğunu fark ettim. Tam o sırada binadan çıkan birisini görünce durdurup kaçıncı katta oturduğunu sormuştum. Öğrendikten sonra hızla üst katlara çıkmaya başladık. Kapının önüne gelince açık olan kapı ile kaşlarımı çattım. Bu kapı neden açık?

" Soojin,ben geldim."

" Evde misiniz?"

İçeriye girerken bir yandan bu soruları soruyordum. İçeriden çıt çıkmıyordu. Rastgele bir alana girdiğimde buranın salon olduğunu gördüm ve ortadaki sehpanın üzerinde duran şeyler ile içimi korku kaplamıştı.

Hiç hız kaybetmeden ilerlemiş sehpanın üzerindeki bir tutam saç ve telefonu elime aldım. Telefonu aldıktan sonra altındaki notu görmem ile deliye dönmüştüm.

" Selam Jay. Eğer ki Soojin'i almaya geldiyse çok geç. Ben ve sevgilim oldukça mutlu bir hayat için gidiyoruz. Belki özlersin diye sana minik bir hediye ve telefonunu bıraktım. Sana hayatında başarılar. - Park Sunghoon "

" DELİ HERİF, KIZI KAÇIRMIŞ. HYUNG HEMEN POLİSE GİDİYORUZ. BENDE BABAMA HABER VERİCEM. LANET OLSUN. GÜVENMİYORUM DEDİĞİN HER ŞEY NEDNE DOĞRU ÇIKIYOR. "

" Hemen gidelim Jay, kıza ne yapacağı belli olmaz onu tanımıyoruz."

Pislik herif, seni kendi ellerim ile öldüreceğim, özellikle de saç teline bile zarar verdiğini için.

Koşarak binadan çıkmış arabaya binmiştik. Heeseung hyung yanımda polisi ararken bende babamı arıyorum.

" Baba acil yardımına ihtiyacım var. Park Sunghoon, 1.80 boylarında zayıf beyaz tenli bir çocuk Soojin'i kaçırdı. Acil onu bulmamız lazım."

" Soojin? Hani hoşlandığın kız mı?"

" Evet baba şimdi onun sırası değil çabuk olmalıyız. Şehirden çıktı mı bilmiyorum. "

" Tamam oğlum. Hemen hallediyoruz."

Dayan güzelim...

•_________________________________________•

Selammm

Nasılsınız.

Artık yavaş yavaş aksiyon başladı haa. Hadi bakalım. Jay hakkında bir şeyler de öğrendik aljdkd.

Sizce bu kitap angst mı biter yoksa güzel son mu?

Sizleri çok seviyorum

🌊 SEVİLİYORSUNUZ🌊

Criminal Love/ SunghoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin