Ep:2[Eskisi Gibi Olmayacak]

183 21 125
                                    


[ Criminal Love]

×

Taksi geldiğinde polisler aramış ifademi almak için karakola çağırmışlardı. İfademi verdikten sonra çıkmış biraz sahilde oturmaya karar vermiştik.

Ağlamamı durduramıyordum. Sunghoon bir anda karşıma çıktı ve bana destek oldu onun hakkını ödeyemem.

Çalan telefonumu hızla açmıştım.

" SOOJİN İYİ MİSİN? NERDESİN? SENİ ALMAYA GELİYORUM-"

" Sakin ol Jay, iyi değilim. Ama şuanda güvendeyim, merak etme. "

" Nerde olduğunu söyle güvenli olup olmadığının ben bilirim."

" Sahildeyiz Jay,"

" Sahildeyiz? Kimle?"

" Çocukluk arkadaşım."

" Tanımıyorum bu yüzden ona güvenmiyorum. "

" Sıkıntı yok. Merak etme."

" Yanına gelicem."

" İnkar etmiyicem, yanımda olmanı isterim."

" Hemen geliyorum."

Telefonu kapatmıştı, onun gibi iyi bir arkadaşa sahip olduğum için çok şanslıyım.

Bana soran gözlerle bakan Sunghoon' a dönmüş konuşmuştum.

" En iyi arkadaşım, dostum. "

" Benim için çocukluktan arkadaşım demen hoşuma gitti. Sonuçta uzun zamandır konuşmadık ve hala arkadaş olmamıza sevindim."

Sadece kafa sallamıştım, aklıma annem ile babam gelip duruyor. Kendim engel olamıyorum. Kim yapar bunu aileme? Ya o zaman evde bende olsaydım, çoktan bende ölmüştüm.

" Soojin."

Yolun ilerisinde gördüğüm sima ile ayağa kalkmış hızla ilerleyip ona sarılmıştım. Ağlamanın durduramıyordum. Artık çok korkuyorum...

" Ağlama demiyicem. İçindeki kötülüğü akıt. Çok canın yanıyor biliyorum. Seni anlayamam ama her zaman yanındayım. Bunu bil, güzelim."

Criminal Love/ SunghoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin