Mosolyogva olvastam el ezt a napot mert ez volt az a nap amikor bele estem Asher Downeyba. Mégcsak 16 voltam de olyan szerelmes mint ahogyan még soha sem.
Ez a nap után Ash megváltozott. Eddig is rossz volt, de az apja halála után már nem maradt senkije. Nevelő szülőkhöz került addig míg be nem töltötte a 18-at. Szerencséjére csak 1 évet kellett kibírnia de emlékszem azokra az estékre amikor nálunk aludt mert nem bírta elviselni őket. A nőt Lilynek hívták aki cukor beteg volt. Én imádtam őt mert mindig csinált nekem teát amikor ott voltam. Igazából nem is vele volt a probléma, hanem a férjével. Tomas alkoholista volt és folyton verte Lilyt. Szegény nő minden egyes nap a kanapén aludt mert félt a férjétől. Szóval megértem, hogy Ash anno miért volt folyton nálunk és igazából én örültem is neki. Viszont az más tészta, hogy Landonnak tetszett-e.
Lan a szomszédban lakik és általános óta ismerem. Mindig segítettünk egymásnak. Ő jó volt matekból de utált olvasni én pedig imádtam olvasni de a matek soha sem volt az erősségem. Úgyhogy ő segített a matekban volt, hogy az egész dogát lemásoltam róla de cserébe én megírtam helyette az olvasó naplóját. Persze nem úgy mint az enyémet,nem. Neki teljesen más szavakkal és gondolatokkal nehogy lebukjunk. És ez sokáig így ment. Aztán Lan 10.közepe felé bevalotta, hogy szerelmes belém. Én csak barát ként tekintettem rá de nem akartam megbántani úgyhogy fél évig jártunk. Aztán nyáron elmenetm egy buliba ahol nagyon berugtam és kavartam egy sráccal. Még az nap este hangüzenetben elmondtam Landonnak, hogy igazából én még most is barátként tekintek rá és ,hogy nagyon sajnálom, hogy nem mondtam el neki hamarabb. Nagyon rosszul esett neki és akkoriban volt egy nagyon durva vitánk és egész nyár alatt egymáshoz se szóltunk, aztán 11. Elején szokásosan mellé ültem. Neki nem tetszett az ötlet, de mégse ült el. Pár hét múlva már ugyan úgy ment minden mint mielőtt össze jöttünk és ennek nagyon örültem.
Lapoztam egyet a naplómban amikor hírtelen üzenetem érkezett.
Ash
Miután kidurciztad magad beszélhetnénk?Demóna
Nem durcizom!Ash
Tényleg? Akkor gyere le!Demóna
Most egyedül szeretnék lenniAsh
Egyedül? Drágám ez olyan mintha én azt mondanám, hogy leszokok a cigiről!Demóna
Tényleg le kéne róla szoknod!Ash
Ne tereld a témát!Demóna
Nem terelem, csak megjegyeztemAsh
Most írtak, hogy házibuli van Marknál. Elmegyünk?Demóna
Ki az a Mark?Ash
Ez most komoly? Volt évfolyam társunkDemóna
Még ígysem rémlikAsh
Mindegy. Akkor elmegyünk?Demóna
Én miért kellek ehez? Menj Landonnal!Ash
XDDDDDD
Előbb halok megDemóna
Hát akkor egyedül kell menned!
*látta*Azt hittem ezután Ash békén hagy de tévedtem.
Ash
Hát akkor sajnos el kell mondanom a szüleidnek, hogy mit is csináltál 2017 december 31.-én.Mikor ezt elolvastam felkeltem az ágyról és rohanni kezdtem de mikor kinyitottam az ajtót Ashba botlottam.
- Hé Hé! Tudod, hogy nem ölelkezünk- tolt el magától. Ash utál ölelkezni. Egyszer azt mondta, hogy az egy szakasz az elköteleződés és a sex között, ezért még sohasem láttam senkivel se ölelkezeni.
- Nem is akartalak megölelni!- löktem meg.
Ő csak nevetett és a derekamnál fogva betolt a szobámba.- Ash!- vettem le magamról a kezeit. Igazából már a kocsiban is ezt kellett volna csinálnom, de nem bírtam megmozdulni. Egyszerűen csak ledermedtem.
Ash lefeküdt az ágyamra, levette a cipőjét és kényelmesen elhelyezkedett.
- Mit csinálsz?- kérdeztem tőle.
- A bulira készülődünk nem? Te felveszel egy ruhát én pedig elmondom, hogy jó-e vagy sem- mondta mosolyogva.
- Nem mondtam, hogy elmegyek!-raktam be a naplómat a legfelső fiókba.
- Kie! Tudom, hogy akarsz jönni! Én ismerlek a legjobban! Még a saját tesód, sőt még Lan se ismer úgy ahogyan én, és én tudom, hogy legbelül el akarsz jönni!- állt fel és megfogta a vállam.- De akár választhatsz is- mutatott kettőt az ujjain. - 1. El megyünk a buliba vagy - a keze lassan a fejemre csúszott.- 2. Valami fárasztóbbat csinálunk- mosolygott és megcsókolt.
Bármennyire is próbáltam ellenállni és ellökni magamtól, nem sikerült. Elvesztem a csókjában ami melegséggel töltött el és a 16 éves énem legbelül újongot.
És úgy voltam vele ha már csináljuk akkor csináljuk rendesen.
- Vedd le a pólód!- súgtam két csók között.
Ash mosolyogva levette a pólóját úgy, hogy közben folyamatosan engem szemlélt.
- Most te jössz- csókolt meg újra és a kezével feljebb tolta a haspólómat. Kibújtam belőle ash pedig elkezdte a melleimet csókolgatni.
- 5 éve erre várok- mondta és kezeit a seggemre csúztatta, felemelt és az ágyra helyezett.
A melleim után a hasamat csókolgatta és egyre lejjebb haladt a szoknyámig. Lehúzta rólam a ruhadarabot és mikor már a bugyim volt a soron valaki kopogtatott.
- És úgy látszik még várnod kell rá!- löktem le magamról a fiút aki idegesen az ajtóra pillantott.
- Ha Lan lesz az kinyírom - mondta dühösen én pedig oda dobtam a pólóját.
Felvettem a szoknyámat és a haspólómat majd Ashra pillantottam.
- Párna!- szóltam a fiúra aki vette az adást és maga elé helyezett egy párnát.
Nagy levegőt vettem és kinyitottam az ajtót és..
Egy nap késsésel de itt van a várva várt második rész! Remélem tetszeni fog nektek! ❤️
YOU ARE READING
Heartless
RomanceA 23 éves Kiara Watts újra haza tér Amerikába ahol találkozik a régi gimis barátaival. Ash és Lan titokban fogadást kötnek,hogy vajon melyiküknek sikerül hamarabb össze jönniük a lánnyal, míg Kie rátalál a gimis naplójára és a múltban történt dolgo...