- Én ebben ki nem jövök!- mondtam a fürdőszobában állva.
- Hát pedig haladhatnál mert írtóra pisilnem kell!- üvöltötte Nick.
- Miért nem pisilsz a bokorba?jaj várj tudom miért,ő nagysága - veszekedett vele Tara.
- Ugye tudjátok,hogy írtóra gyerekesek vagytok?- nyitottam ki az ajtót épp időben mert Tara és Nick már majdnem egymásnak estek.
Mindenki ámulva nézett Nick pedig majdnem fellökött, hogy bejusson a fürdőbe.
- Mi az? Valaki mondjon már valamit!- mondtam idegesen.
- Gyönyörű vagy!- mosolygott Lan és az ajkába harapott. Én Ashra pillantottam várva, hogy hátha mond valamit de nem tette. Csak állt és bámult. Mint egy kibaszott tévét.
~~~~~~~~
Miután Nick ki pisilta magát kimentünk a kocsihoz.
-Ki ül előre?- kérdezte Ash és minden szem rám vetült. Na még mint nem, nem és nem. Nem bírok ki még egy utat Asher Downeyal! Mi lesz a következő húzása? Kirakja a többieket félúton mi meg dugunk?
Elmosolyodtam a gondolaton és mikor vissza tértem a valóságba már a többiek beszáltak és csak rám vártak.
-Nagyszerű! Egy újabb remek út Ashhal!- motyogtam az orrom alatt és beszáltam a kocsiba.~~~~~~~~
Már félúton járhattunk amikor Nick és Tara meg akarták fojtani egymást.
- Menj már odébb!- nyafogott Tara.
- Én menjek odébb? Én nem férek el a nagy seggedtől!- lökte meg a fiú tarát mire a húgom idegbeteg módjára ütlegelni kezdte Nicket. Szívem szerint röhögtem volna mert írtó vicces volt csakhogy egy kocsiban voltunk amit egy olyan ember vezet akinek simán el tud kalandozni a gondolata és könnyen karamboló lehet belőle. De tényleg, már volt ilyen.. nem is egyszer..
- Fejezzék be!- fordultam hátra.
- Ha karambolózni szeretnétek nyugodtan folytassátok mert amúgy nagyon jól szórakoztam!- nevetett Ash én pedig megütöttem a fejét.
- Inkább hallgassunk valami zenét!- tettem fel az ötletem és benyomtam a rádiót.
A rádióban épp Doja catnek az új zenéje szólt. Imádjuk doját a húgommal és mosolyogva fordultam hátra ő pedig rögtön tudta,hogy mire gondoltam.
- Bitch I said what I said Id rather be famous instead - Kezdtem el énekelni.
- I let all that get to my head I don't care I paint the town red- énekelte a húgom is.
- Hmm she the devil, she bad lil bitch, she a rebel- üvöltöttük egyszerre. Én már folytattam a következő sort amikor hirtelen abba maradt a zene. Asher átkapcsolta valami időjárás jelentésre.
- Pedig ez egy jó zene volt- dühöngött a húgom és most az egyszer egyett értettem vele. Tényleg jó zene volt.
- Jó zene volt csak a hangotok nem a legjobb- szólalt meg hátul Nick és Tara már éppen meg akarta ütni mire Landon védő burkot csinált a kezével.
- Már lassan kinyirod az öcsémet és ma én vagyok érte a felelős úgyhogy ha megkerhetnélek csak ma ne öld meg oké? Máskor tőlem még elütheted egy kamionnal is csak ma ne! - kérte meg a húgomat mire Nick mérgesen nézett a bátyjára.
- Nagyszerű! Most adtál neki még egy ötletet,hogy hogyan tegyen el láb alól - köszönte meg gúnyosan A fiú Lannak.
Én csak nevetve hallgattam és őszintén hiányzott már. Az emberek, a hely, a város, minden. És az alatt az 5 év alatt 100 szor Indultam már el hazafelé de valami vissza tartott. Vagyis inkább valaki..
- 80% eső várható hajnali háromkor- mondta az időjárás jelentő nőci én pedig Ashra pillantottam.
- Akkor vagy 2 kor indulunk haza vagy megvárjuk az esőt és utána- jelentettem ki.
- Hé! De ne már! Bizzatok bennem!- nyafogott Ash én pedig hátra pillantottam.
- Aznap is ezt mondtad!- vágta a fejéhez Landon.
- Igen és mi lett belőle? Az,hogy ahelyett,hogy az utat figyelted volna elkezdted számolni az eső cseppeket az üvegen! - néztem Ashra.
- Be voltam állva!- védte meg magát.
- De én mondtam,hogy menjük busszal de te nem akartad a drága kocsidat egyedül hagyni- gúnyoltam ki.
- Mondom,hogy be voltam állva!- nevetett Ash és már én is mosolyogtam.
- Hát ma nem engedem,hogy igyál vagy,hogy füvezz!
- Oké, de akkor valamivel le kell foglalnod- harapott az ajkába és a combomra pillantott ami megint szabadon volt.
- Inkább az utat figyeld haver mielőtt neki ütközünk egy oszlopnak!- szólalt meg Lan és síri csönd lett. Amolyan kínos csönd...
A kocsiban megállt a levegő és olyan volt mintha Ash a 120 helyet csak 10- el menne.
Olyan mint egy harc csak lassítva és minden egyes ütésnel egyre jobban fáj a bőr és legszívesebben levedlenél csak is azért,hogy abba maradjon a fájdalom.Fájt azért mert bármikor hátra néztem Landon szemében a gyűlöletet és az undort láttam. Legszívesebben ráléptem volna Ash lábára és míg a kocsi lassan megy addig kinyitom az ajtót és kiugrok, de nem tettem. Álltam a tekintetét és bármennyire is fájt a szemébe néznem úgy döntöttem nem rontom el a kedvem csak is miatta. Olyat fogok bulizni amilyet még soha és írtóra jól fogom érezni magam! Nem állíthat meg senki és semmi, mert életem legnagyobb bulija ma kezdődik pontban most!
~~~~~~~~
- Na itt is vagyunk!- állt meg a kocsi egy óriási pink ház előtt.
- Ez lenne az?- pislogott nagyokat Lan.
- Ez úgy néz ki mint egy kibaszott Barbie ház- csillant fel Tara szeme. Megértem a hugomat mert ez a ház olyan pink,hogy szerintem mindenkinek a Barbie jutott az eszébe.
- Na ne akkor lehet,hogy Mark anyja igazából egy élő Barbie?- mondta szarkazmatikusan Nick.
- Nem, szerintem inkább csak egy őrült 40 éves nő aki túlságosan imádja a pinket- állapította meg Ash és kiszállt a kocsiból.
- Hát akkor irány Barbie landia!- nyitotta ki Tara az ajtót és kiszállt rajta.
- Ez most komoly? Be fogunk menni oda? És ha zombi Barbiek laknak oda bent?- hülyült tovább Nick és mindannyian kiszáltunk az autóból.
- Akkor legalább megeszik azt a kis agyadat is- mondta Tara és elindult az ajtó felé.
Ash lezárta a kocsit és követtük Tarát aki megtorpant a nyitott ajtó előtt.
- Ömm ki megy előre?- kérdezte.
- Te! - vágtuk rá egyszerre.
- Nem inkább olyannak kéne akinek sok agya van?- nézett rá Lanra és hátrébb lépett pár lépéssel.
- Tehát beismered,hogy nincs sok agyad?- hallotta meg a lényeget Nick.
- Jézusom! Csak menjünk be!- léptem be a házba ahol már jócskán ment a buli. Utánam Ash és Lan jött be és végül sok vitatkozás után végre Nickék is beléptek a házba.
YOU ARE READING
Heartless
RomanceA 23 éves Kiara Watts újra haza tér Amerikába ahol találkozik a régi gimis barátaival. Ash és Lan titokban fogadást kötnek,hogy vajon melyiküknek sikerül hamarabb össze jönniük a lánnyal, míg Kie rátalál a gimis naplójára és a múltban történt dolgo...