7.-A patkány-

478 16 1
                                    

Három nap telt el a buli óta,de semmi különös nem történt. Minden a régi kerékvágásban ment.

Lant és Nicket reggel át küldte az anyjuk,hogy nyugodtan tudjon dolgozni és miután meg van a napi 10 ezer szó akkor ő is át jön anyuval beszélgetni. Igazából Tory egy nagyon híres író és mindegyik könyvét olvastam egytől egyig és iszonyatosan jól ír.
És elvileg most is valami új könyvén dolgozik amit eddig még senki sem olvasott el, még Lan se pedig mindig őt kéri meg,hogy mondjon véleményt a könyvről.

Míg Tory írt addig nálunk a szokásához híven folytak a dolgok. Tara és Nick egymást gyilkolászták míg Lan és Ash szóban piszkálták egymást. Mindig is utáltam azt a feszültséget ami köztük van és,hogy egy normális szót sem tudnak váltani egymással.

- Ó bocsánat ő felsége,hogy én nem vagyok az egyik talpnyaló haverja!- kezdett el vitázni vele Lan a tv előtt pedig épp a Nagyfiúk 2 ment.

- Pedig lehetnél az mert írtóra szomjas vagyok - vágott vissza neki Asher aki az agyámon feküdt tisztes távolsággal mellettem.

- Hogy lehet valaki ennyire bunkó?

- És,hogy lehet valaki ennyire magas? Csak mert a fejed mingyárt a plafont éri! Amúgy meg ha már ott vagy leszednéd a pókhálót?-  hadarta ash én pedig próbáltam nem nevetni.

- egyszerűen nem tudom eldönteni,hogy Taráék vagy Ti vagytok-e a gyerekesebbek- mondtam és kinéztem a nyitott ajtón ahol a folyosón Nick volt aki éppen üveg golyókat szórt szét,hogy a wcből kijövett a húgom elcsússzon.

- De, mégis tudom- nevettem Nicken és vártam, hogy vajon a húgom mit reagál majd rá.

- Amúgy holnap lesz az öcsém szülinapja- szólalt meg Lan és leült a földre.

- Tessék?- akadtam ki és ledermedtem. Holnap? Mi? Hogy? De hát még nincs Augusztus 8! Vagy de?

- Hány éves lesz?- kérdezte Asher én pedig még mindig le voltam dermedve. 16- válaszoltam magamban Lan helyében. Számomra még csak 16..

- 20!- válaszolta Lan.

- Te mit vettél neki szülinapjára? - kérdeztem még mindig magam elé bámulva. Nem hiszem el,hogy ilyen gyorsan telik az idő..

- Parfümöt- mosolygott.- mikor kicsi volt könnyebben ment számára vásárolni mert akkor mindennek örült most meg..- mondta és Taráékra nézett. - Felnőtt- hallottam a hangjában lévő bánatot.

- Te már vettél neki valamit?- fordultam most Ashoz aki elvolt a saját világjában.

- Igen, egy BMW- t - legyintett ash én pedig nyitott szájjal ültem.

- Dehogy vettem neki BMW-t!- nevetett Asher és írtóra jól szórakozott a reakciómon.

- jó oké!- álltam fel.

- Na mit találtál ki?- kérdezte Ash.

- honnan tudod,hogy kitaláltam valamit?

- Onnan,hogy ilyenkor mindig fülig ér a szád és ilyen cukin ugrálsz- mosolygott rajtam én pedig mint egy gyerek úgy ugráltam örömömben. Boldog voltam mert Nick legeslegjobb szülinapját fogom megszervezni!

- Hová megyünk?- szakította meg Lan az ash és köztem lévő feszültséget.

- A boltba!- Vettem el az asztalomról Ash kocsi kulcsát és neki dobtam.

- Haladjunk uraim mert egy óriási nagy buli szervezés áll előttünk!- tapsoltam. 

- Kár volt mondanod Nick szülinapját- szólt be Lannak Ash és nagy nehezen felkelt az ágyról.

- Irány a szupermarket! - Indultam el Asher pedig követett.

~~~~~~~~

- Te ülsz előre- ült be hátra Lan és úgy jelentete ki, mintha nem tudnám az ülés rendet. Pedig 5 év alatt van ami nem változott és az a valami a fiúk egymás iránti utálatuk.

- Basszus! Fent maradt a töltőm!- szidkozódtam mert a telefonom márcsak 10 százalékon volt.- Felmegyek érte!- Jelentettem ki de hiába, mert a fiúk megint veszekedtek valami szarságon és olyan volt mintha a falnak beszélnék.

A szobámba felérve rögtön keresni kezdtem de sehol sem találtam. Nem volt sehol. Nagy dühömben kirántottam a fiókomat és ki esett belőle minden. De legalább még lett a töltőm.

- Meg van!- fogtam meg és dobtam rá az ágyra míg össze pakolom a többi cuccot is.

Már minden bent volt kivéve a naplóm ami egy nagyon különleges napnál volt kinyitva. 2016 őszén azon a napon, ahol a becenevemet kaptam, és ahol sok dolog történt.. túl sok dolog..

2016.10.31

Nagy levegőt vettem a dátum olvasásánál és úgy éreztem,hogy nem vagyok képes rá újra átélni, viszont felemésztett a kíváncsiság úgyhogy bele vágtam.

A patkány

Már akkoriban is nagyon kreatív voltam a cím adásoknál.

18:03 és alíg voltak a suliban. Mindenki készült a remek alkalomra,hogy megijesztje a másikat és végre bosszút állhasson rajtuk. Én pedig vártam Lanra és Asherra.

18:10 Lan megérkezett és mostmár ketten vártunk a buli kezdetére ami márcsak 20 perc múlva kezdődik. Nem vártam de igazából örültem,hogy nem az én jelmezem a leggázabb mert Lan herceg jelmeze mindenkit tarolt. Azt mondta,hogy csak miattam öltözött be mert nem akarta,hogy kicsúfoljanak pedig tudja jól,hogy nem érdekel mások véleménye vagyis, azt hittem nem érdekel.. viszont aztán jött Ash és rájöttem,hogy kurvára érdekel.

"Tudsz valamit Asherról?"
A lábam folyamatosan mozgott. Nem voltam ideges inkább izgultam,hogy vajon ashnak mi lesz a véleménye. És,hogy vajon kivel jelenik meg.

"Nekem csak annyit mondott,hogy ő fent lesz valamerre mert meg akarja ilyeszteni Tomot"
Vonta meg a vállát, és látszott rajta,hogy kicsit sem érdekli Asher.

"Szerintem nézzünk körbe fent!"
Vetettem fel az ötletett és Lan is bele egyezett mert még volt bő 15 percünk a buliig.

Fent benéztünk minden egyes terembe és wcbe de sehol sem találtuk.

"A szertár?"
Kérdezte Lan de én nem hittem,hogy ott lenne. Írtóra hülye voltam..

"Szerintem nincs hozzá kulcsa"

"Egy próbát megér"
Mondta a fiú és elindultunk a szertár irányába.

A szertár előtt pár lépésre Lan megszólalt.

"Te nem hallod ezt a hangot?"
Az előtt nem hallottam, de utánna... Azt hittem legszívesebben kitépném a fülemet csak is azért,hogy ne halljam.

"A kis rohadék"
Nyitottam ki az ajtót és szembe találtam magam a pucér Asherral és az évfolyamunkban lévő Abigélel.

"Még akarod ilyeszteni Tomot mi?"
Szakadt meg a szívem ott helyben.

"Te egy patkány vagy Asher! EGY HAZUG PATKÁNY!"
Viharoztam el és aznap valami össze tört bennem. Hogy mi azt még én sem tudom, de ezek után már le fogom szarni,hogy Ash kivel fekszik le. Mert ma rá jöttem,hogy az emberek nem változnak. Azt hittem miután Ash és én közelebb kerültünk egymáshoz talán megváltozik, de tévedtem...Mert nem lehet olyat megjavítani ami eleve nincs is eltörve..

HeartlessWhere stories live. Discover now