Je ráno a dnes mají kluci interview. Nejdřív jsem šla do koupelny udělat to co dělám každé ráno. Potom jsem šla vzbudit Toma a šli jsme dolů za klukama. S Billem jsme udělali snídani a kluci se bavili o té schůzce. „V kolik že máme tu schůzku v televizi?” zeptal se Tom. „Ve 13:30” odpověděl mu Georg. Bylo kolem 10:20 a všichni jsme dojedli. Kluci se šli koukat na televizi a já šla umýt nádobí. Potom jsem šla za klukama a povídali jsme si. Když bylo kolem 12:10 Gustav objednal něco k obědu. Přišlo to docela rychle a já ve 12:55 dojedla. Pak jsem se šla připravit. Vyžehlila jsem si vlasy, potom jsem se namalovala. Namalovala jsem se jako obvykle, takže korektor, rozjasňovač, řasenka, tužka na oči a dnes jsem si udělala i linky. Outfit jsem si vybrala už včera, tak jsem se jen převlékla.
Místo té kšiltovky jsem si nakonec vzala Tomův šátek. Když jsem ve 13:15 přišla dolů, kluci už byli nachystaní. „Bože, strašně to to sluší!” řekl byl a usmál se ne mě. Poděkovala jsem mu a taky se na něj usmála. „Hele, ne že někoho sbalíš! Jsi moje, jasný?!” řekl Tom s úsměvem a dal mi pusu na tvář. „Neboj” odpověděla jsem mu a chytla ho za ruku. Už bylo na čase jet. Cesta byla rychlá. Když jsme tam přijeli, před budovou stáli fanynky a křičeli. Dovnitř jsme šli zadním vchodem. Já se šla posadit tam, kde seděli diváci a koukala se do telefonu. Kluci zatím byli v backu (nebo jako v zákulisí, nevim jak to mám říct) po několika minutách tam pustili ostatní. Všichni si někam sedli a vedle mě seděli nějaký dvě holky a připadali mi strašně namyšlený. A taky jsem měla pravdu, protože najednou na mě jedna z nich promluvila. „Hele, víš že nikoho z nich nesbalíš, i když ses takhle nastrojila” a jen co to dořekla, protočila očima. „Já nikoho z nich balit nepotřebuju, tak si všímej svýho” řekla jsem jí a znovu začala koukat do telefonu. Pak už jsem jen slyšela, že se hádaly, kdo má víc plakátů, kdo zná víc textů atd.. Trochu jsem se i začala smát. „Proč se směješ, máš snad něco víc než my?” zeptali se mě a já jsem věděla že mám o dost víc než ony, když mám Toma. Ale nepotřebuju se s tím všude chlubit, protoże s ním nejsem kvůli jeho slávě a taky to vlastně nikdo kromě kluků neví. Jen řekla "Jo" a otočila se zpátky k displeji telefonu.
Když to začalo, chvíli mluvil ten reportér (ten co uváděl tu show) a pak přišli kluci. Všechny holky začali ječet a řvát věci jak je milujou, jak jsou úžasný atd.. Kluci tam mluvili o koncertech, o turné, o albu a podobných věcech. Ty holky vedle mě si začali povídat o tom, že to Tomovi moc sluší a že má úžasnej outfit. To .ě donutilo se usmát, protože jsem mu ho vybrala já. Když kluci skončili, začal reportér číst otázky od fanynek a kluci odpovídali.
Potom reportér (Re) začal číst poslední otázku.ROZHOVOR:
Re: A máme tady snad nejčastější otázku. Tak se vás ptám kluci, máte přítelkyně?
Gu: Ne.
B: Ne.
Ge: Zatím Bohužel ne.
Re: No a co ty Tome?
T: Ano. Tu nejlepší!
Re: A kdopak to je? Je tady s tebou?
T: Ano je tu taky. Pojď sem El!Když to Tom zavolal, všichni čekali, kdo se postaví a půjde za nimi. Tak jsem naváhala a šla za nimi dolů. Ty dvě primadony co byli vedle mě se na mě koukali a litovali toho co mi předtím řekli. Když jsem přišla, podala jsem si s reportérem ruku a sedla si k Tomovi. Ptal se mě jak se jmenuju, jak jsme se seznámili, co se mi na Tomovi líbí, jestli je doopravdy takový jak se prezentuje a na spoustu dalšího. Když jme na všechno odpověděli, reportér to ukončil a kluci šli podepisovat. Já šla s nimi a stála Tomovi po boku. Ty fanynky se na mě koukali a strašně mi záviděli. Některé si se mnou popovídali a chtěli se vyfotit. Potom za mnou přišli ty dvě co vedle mě před tím seděli a začali se mi omlouvat za to co mi řekli a jak se ke mě chovali. Já se jen otočila ukázala prostředníček a s klukama jsme pomalu odešli.
P.S. TAHLE KAPITOLA JE TROCHU DELŠÍ NEŽ TY OSTATNÍ, SNAD SE VÁM LÍBILA. DNES MOŽNÁ VYDÁM JEŠTĚ JEDNU.
ČTEŠ
TOM KAULITZ AND I | Tom Kaulitz
FanfictionElizabeth (El) je 18 letá dívka, která se právě rozešla se svým přítelem a nemá kam jít. Usměje se na ní v životě štěstí? A jak se zachová její nepřítelkyně když zjistí s kým El chodí? Na tyto a několik dalších otázek najdeš odpovědi v této knize.