21

270 8 4
                                    

POHLED EL:
S klukama jsme zkoukli mnoho filmů, a vždy čekali kdy a s čím se nám Georg ozve. Ozval se jen jednou s tím, že nic zajímavýho. Když skončil další film, slyšeli jsme vchodové dveře a všichni jsme běželi k nim. Samozřejmě to byl Georg. Měli jsme spoustu otázek. On nám popsal celý večer. Zmínil se o deníku, který prý příště vezme a o propíchané panence v šuplíku u nožů. Nevim jestli dneska usnu. Bojim se, že se mě pokusí zabít. Nevím čeho je schopná, ale i tohle mi přijde moc. Georg je prý po jídle a mezitím co byl pryč jsme si objednali jídlo, takže večeři jsme neřešili. Všichni jsme se šli osprchovat, převléct a prostě udělat "večerní rutinu". Všichni jsme šli dolů a rozložili jsme gauč. Každý jsme měli svojí deku a připravili jsme nějaké chipsy. Ještě jsme donesli pití a pustili si nejnovější horor. Na gauči jsme seděli/leželi tak, že na kraji byl Georg, vedle něj Gustav, vedle Bill, potom jsem tam byla já a vedle mě na druhém konci Tom. Horory mám celkem ráda, ale u tohodle jsem se doslova málem posrala. Všichni jsme se hrozně lekali a řvaly na celej dům. Hlavně Bill. Ten řval jak malá holka. Tom teda taky, a to jsem moc nečekala.

„Nechcete se mnou dneska někdo spát v pokoji?” zeptal se Bill, když ten film konečně skončil. „Ježíš Bille, ty jsi posera” zasmál se Tom. „No ty máš co říkat. Áá tyvole co to je za příšeru kurvaaa” ve druhé větě jsem napodobila vystrašeného Toma a všichni kromě něj jsme se zasmáli. Potom jsem řekla Billovi že budu spát s ním a šli jsme nahoru. Vzala jsem si svůj polštář, peřinu a s Tomem jsme si popřáli dobrou noc. „Nechoď taam” řekl a já se uchechtla. „Copak, taky se bojíš?” řekla jsem a dala mu pusu. Šla jsem k Billovi do pokoje a na postel jsem si dala peřinu s polštářem. S Billem jsme si lehli a šli jsme spát. „El. El... EL!” mluvil na mě Bill ve dvě ráno. „Tyvole co je?!” řekla jsem rozespale a trochu naštvaně. „Já potřebuju na záchod. Pojď se mnou” „Děláš si ze mě prdel?!” oba jsme se zvedli z postele a šli jsme. Bill se zavřel a já na něj čekala. Potom si šel umýt ruce a šli jsme zpátky do pokoje. „AAAAAAA! CO TO DOPÍČI BYLO?!” zařvali jsme když jsme byli na chodbě, protože něco spadlo. Drželi jsme se a křičeli. Najednou se na chodbě rozsvítilo a Georg, Tom a Gustav na nás koukali. „Děláte si prdel?” řekl Gustav a kluci se začali smát. Mně a Billem to vtipný nepřišlo. Naštvaně jsme odešli do pokoje a kluci se smíchy skoro váleli na zemi. „Ještě že jsme se nelekli při cestě na záchod” začala jsem se smát. „Hahaha” řekl otráveně Bill ale taky se začal smát. Potom už jsme spali až do 8:30.

Ráno mě probudilo to, že si Bill fénoval vlasy. Probrala jsem se a šla do kuchyně. Kluci ještě spali. Udělala jsem sobě a Billovi tousty šla jsem do obýváku. Pustila jsem si svůj oblíbený seriál a jedla jsem. „V kuchyni máš tousty” zařvala jsem na Billa když přišel dolů. Ještě si udělal kafe a šel za mnou. „Nechceš dneska někam zajít?” zeptal se Bill a já souhlasila. Potom dolů přišli i ostatní a když nás viděli, zase se začali smát. „Chtěla jsem vám udělat snídani, ale jak tak vidím, tak je nejlepší se vám na to vysrat” řekla jsem a poslala jim vzdušnou pusu. Šla jsem do koupelny si udělat veškerou hygienu, učesala jsem se a namalovala. Vlasy jsem si dala do drdolu a ve předu jsem si nechala dva pramínky. Na make-up jsem použila korektor, řasenku, pudr, rozjasňovač a dnes jsem zvolila i linky. Potom byl čas na oblečení a vzala jsem si tohle:

 Potom byl čas na oblečení a vzala jsem si tohle:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bill se taky nachystal a šli jsme dolů. Kluci koukali na televizi a měli cereálie s mlékem. „Nazdar smradi” zařval na ně Bill a šli jsme k autu.

P.S. OMLOUVÁM SE ŽE DALŠÍ KAPITOLA VYŠLA AŽ DNES, ALE TED JSEM NEMĚLA ČAS. UŽ JE TO ZASE V POHODĚ. DOUFAM ŽE SE VÁM PŘÍBĚH POŘÁD LÍBÍ, A JEŠTĚ TO BUDE ZAJÍMAVÝ! LOVE U🤍

TOM KAULITZ AND I | Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat