15

346 10 3
                                    

Šli jsme teda dolů. „Lidi, všichni si dnes večer udělejte volno. Tokio Hotel byl pozvaný na předpremiéru nějakýho filmu. A El, ty půjdeš taky, ne?” zeptal se Gustav. „Jo, jasně. Proč ne. A v kolik?” „Ten pán říkal že tam máme být chvilku před 20:00” odpověděl mi a já s Billem jsme se domlouvali jakou si na sebe vezmeme barvu. Dohodli jsme se na starorůžové. Až do večera kluci pracovali na několika písničkách a já jim taky pomáhala. V 18:40 jsme se šli s Billem nachystat, protože nam to trvá nejdéle. Vzala jsem si oblečení a šla jsem k Billovi do pokoje, protože mě má líčit. Většinou nosím černou, ale by se dnes nehodila. Proto jsem si vzala tohle:

Hrozně se mi k tomu líbilo to líčení a vlasy jsem si jen vyžehlila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hrozně se mi k tomu líbilo to líčení a vlasy jsem si jen vyžehlila. Billovi to taky moc slušelo. Už bylo 19:30 a tak jsme šli dolů, kde už samostřejmě čekali kluci. Všichni jsme si navzájem pochválili outfit a vyrazili jsme k limuzíně, kde už čekal řidič. Aby jsme to stihli, tak jsme se ani nezdržovali a jeli jsme. Když jsme vešli do budovy, už tam bylo spoustu celebrit. Dostali jsme šampaňské a čekali jsme než nás pošlou do sálu na film. (Nevim jak tyhle akce probíhají tak pardon). Když film skončil, s klukama jsme se shodli na tomy že to byla docela nuda. Po filmu jsme se šli fotit a já s Tomem jsme měli krátký rozhovor. Potom je ještě nějaká After Party. Chvilku jsme tam byli a potkali jsme Diega. Já a Tom jsme si s ním povídali a potom jsme šli všichni tři ven, protože si chtěl Tom zakouřit. „Ježíš, ja jsem vůl. Ja nemám zapalovač tak dojdu za Billem, počkáte tady?” „Jo jasně, ale spěchej!” řekla jsem a Tom běžel pro zapalovač. S Diegem jsem se nebála, je to fajn kluk. Ale spletla jsem se. Asi pět sekund potom co Tom odešel, mi zavázal pusu a odnesl mě k autu. Snažila jsem se křičet ale nešlo to. Hodil mě do auta a slyšela jsem nějaký křik. Diego rychle nasedl do auta a odjel.
__________________________________________________
TOMŮV POHLED:
Šel jsem co nejrychleji za Billem aby mi dal zapalovač. Když ho konečně vytáhl z kapsy, šel jsem zpátky ven za El a Diegem. Když jsem otevřel dveře ven, nebyli tam. Koukal jsem všude kolem sebe a viděl jsem, jak Diego strká El do auta. Zařval jsem na něj a snažil se ho doběhnout. Věděl jsem že ho nedoběhnu, tak jsem alespoň rychle vyfotil SPZ toho auta. No to je v prdeli! Rychle jsem to běžel říct Billovi a zavolali jsme policii. Všechno to s námi, teda hlavně se mnou řešili až do rána. Byl jsem hrozně unavený, ale nemohl jsem usnout. Hrozně se o ni bojím. Ale nechápu proč by ji unášel. NO TO SNAD NE! TO NEMŮŽE BÝT PRAVDA!........
Myslím si, že si ho zaplatila Sára. Je to posedlá fanynka a když mi El řekla ja reagovala když spolu byli venku.....docela té teorii věřím. Z toho všeho přemýšlení jsem nakonec na chvilku usnul.
__________________________________________________

P.S. AHOOJ, OMLOUVÁM SE, ŽE DALŠÍ EPIZODA VYŠLA AŽ TEĎ. BUDU SE SNAŽIT ZASE VYDÁVAT JAKO PŘED TÍM. A ZAJÍMÁ MĚ, JESTLI SE VÁM TEN PŘÍBĚH VLASTNĚ LÍBÍ A JESTLI MÁM POKRAČOVAT. NAPIŠTE MI PROSÍM🤍

TOM KAULITZ AND I | Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat