Ještě než začal koncert, napsala jsem Billovi svoji prosbu a on souhlasil. Po pár minutách už se rozsvítilo na pódiu a fanynky začali nahlas pištět. Chytila jsem Amy za ruku a taky jsem křičela. Ona se ke mě přidala a zasmáli jsme se tomu. Kluci hráli humanoid album. Hrozně jsme si to užili a přišel čas mého "překvapení". Bill řekl do mikrofonu, že teď si vybere jednoho fanouška a ten s ním bude zpívat Monsoon. Jako vždy. Když jsem mu předtím psala, řekla jsem mu všechno a nakonec jsem napsala, že mu ukážu kterou holku má vybrat.
Jen to Bill dořekl, tamty tři krávy se začali srát dopředu, ale stejně jim to je k ničemu. Bill se rozhlížel a hledal mě. Když mě zaznamenal, navázala jsem s ním oční kontakt a ukázala na Amy. Security ji pomohla na horu za Billem a ona se rozbrečela. Začala zpívat a wow. Zpívá fakt dobře! Když dospívala, všichni z kapely se s jí objali a ona šla zpět za mnou. Ty tři pizdy nás vraždili pohledem, ale my si to užívali. A Amy je prý z Německa a je tu teď na dovolené é, takže se ještě uvidíme. Po koncertě jsem s ji doprovodila na taxi a domluvili jsme se, že ať bude zase v Německu, seznámím ji s klukama. Samozřejmě spolu budeme chodit ven. Konečně mám kamarádku holku! Bill je takovej na půl. Haha. S klukama jsme se sešli před halou a jeli jsme na hotel. Tom měl hodně pořezané prsty. Na hotelu jsem mu je ošetřila a zabalila jsem nám všem kufry. I Billovi, byl úplně hotovej. Potom jsme si zašli na večeři a pak jeli směr letiště. Přiletěli jsme domů do Německa a hned jeli domů. Všichni jsme už byli unavení. Doma jsme si udělali veškerou hygienu a šli jsme spát.BIG SKIP
Z
dravím! Tady El, už ne Elizabeth Andrea, ale Elizabeth Kaulitz! S Tomem spolu jsme už
14 let. Máme 3 děti a velký rodinný dům. Za všechna ta léta co uběhly od všech těch incidentů o kterých jsem vyprávěla, se nic dramatického nedělo. Přesně 10 lety se ze mě stala slečna Kaulitz. Tomovi a Billovi je teď 34, mně 32, Gustavovi 35 a Georgovi bude za pár měsíců 36. S Amy jsme po řád v kontaktu, ale teď jsme se kvůli naší dovolené měsíc neviděli. Kapela pořád funguje. Kluci, teda teď už muži, jezdí po koncertech, tvoří nové songy a mají stále nové fanoušky. Z Billa se stal blonďák, Georg si vlasy ostříhal, a Gustav si je zase nechal trochu víc narůst. Gustav má taky dítě, dceru a manželku. Všichni bydlíme skoro u sebe a naše děti jsou jako bratranci a sestřenice. Nejstarší z našich dětí je Jessica(Jess), je jí 11. O dva roky mladší je Nick, a nejmladší je šesti letý Matthew (Matt). S Billem jsme pořád nejlepší kamarádi, a občas si zajedeme sami někam i klidně na dvoudenní výlet a děti necháme na krku Tomovi. Jindy zase jedu jen já s Tomem a děti hledá Bill. Samozřejmě jezdíme na dovolenou všichni, ale taky si od nich potřebujeme odpočinout.Zrovna teď, se válím na pláži a opaluju se. Na pravo ode mě leží Jess a na levo Bill. Ostatní si užívají osvěžující vodu. „Hej! Tome, hned mě pusť!" začala jsem se smíchem křičet, když mě Tom vzal a šel se mnou do vody. I po všech těch letech ne to jako dřív. Hodil mě do vody a když jsem se vynořila, jen jsem slyšela jak se tomu ostatní smáli. Zasmála jsem se taky a šla jsem k Tomovi. Objala jsem ho a dala mu pusu. Teď je bezbrannej. Podrazila jsem mu nohy, takže taky spadl a teď jsem se smála já jemu. Jsme fakt jak malý a to je nám už přes 30! Když se vynořil, šel ke mně a "prali jsme se" nakonec jsem ho chytila kolem krku a políbili jsme se. Samozřejmě tu nechybí paparazzi, ale není to už tak hrozné jako tenkrát. Do vody už přišel i Bill s Jess. Jess šla za ostatníma a Bill si šel někam plavat. Zařvala jsem na něj ať na mě počká a rychle jsem šla za ním. Plavali jsme bok po boku a povídali jsme si. Potom jsme plavali zase za ostatníma a dělali jsme kraviny.
Zítra letíme domů a dnes jsme skoro celý den na pláži. Už je celkem pozdě, tak jsme to tam zbalili a vyrazili jsme na hotel. Převlékli jsme se a vydali se do města na večeři. S Tomem jsme šli ruku v ruce. Po večeři jsme se ještě procházeli a děti už byli unavený, tak jsme šli na hotel. Jestli se ptáte co Sára, to že jsme sestry jsem dlouho nechápala a požádala jsem znovu o test DNA. Ale jsme. Prý ji rodiče jako mimino nechtěli, že jim prý řekli že má nějakou poruchu. Mě si sice nechali, ale v 17 mě vyrazili. Asi jsem za to ráda, protože bych v 18 od Justina odešla zpět k rodičům a nikdy by se mezi mnou a Tomem nestalo to, co se stalo. Na Sáry pohřbu jsem byla, ale jinak jsme o ní nemluvili a dá se říct, že jsme na ni zapomněli. Jednou jsme se ještě potkali s Diegem a Tom ho málem zabil. Řekl, že mi nikdy nic neudělá, ale že mu prý Sára za můj únos zaplatila fakt hodně. Jezdili jsme po turné a užívali si život. Potom jsem otěhotněla a na svět přišla Jess. Pak následovala svatba a po ní Nick a Matt. Všichni jsme taková velká 10 členná rodina. A snad ještě dlouho budeme.Tak a máme tu konec! Moc moc vám děkuju za všechny hlasy, komentáře a vůbec za to, že jste to četli. Je to moje první knížka, takže mám co zlepšovat. Slibuju že další knížky už budou lepší. Snad se vám tenhle příběh líbí. Hrozně vás všechny miluju!!
Naty🤍
ČTEŠ
TOM KAULITZ AND I | Tom Kaulitz
FanficElizabeth (El) je 18 letá dívka, která se právě rozešla se svým přítelem a nemá kam jít. Usměje se na ní v životě štěstí? A jak se zachová její nepřítelkyně když zjistí s kým El chodí? Na tyto a několik dalších otázek najdeš odpovědi v této knize.