- Ти завжди так поводишся? Завжди заперечуєш, коли тобі говорять слухатись?
Підборіддя Ко опинилось в руках Чонґука. Він провів по ньому великим пальцем.
- Вибачте, але ви знаходитесь занадто близько. - дівчина відступила назад.
- Ви? Хаюн твої манери знову повернулися?
Здавалось ніби він покликав її аби тільки познущатися, розважитись. Чонґук поставив руки на пояс, подивився на стелю і видихнув. Потім повернувся і сів за стіл.
- Сонтек принесе тобі сукню, підготуйся до завтрашнього вечора. Сьогодні можеш бути вільна.
- Це все?
Чонґук засміявся. "Боже, та він дійсно знущається" - пронеслося в голові Хаюн.
- А ти хотіла ще щось?
Дівчина повернулась і вийшла. Щоки горіли від сорому. Чого він так відкрито фліртує? Навіщо він це робить?
Вона так відвикла від уваги чоловіків, що зараз поверталась додому червоною як рак. Звичайно, вона фліртувала із хлопцями, коли мала отримати з цього вигоду. Із Сонтеком, жартуючи. Але щоб так, відкрито, не будучи готовою. Так ще й флірт був виконаний не нею, а її босом. Та щоб Чонґук? Та ви що!
Наступного вечора на ліжку дівчини вже лежала чорна відкрита сукня. Здавалося, ніби Чон не йде на якесь свято, а в бордель, аби віддати Хаюн в чиїсь руки. На мить в її голові пронеслось, що вона не проти побувати в руках Чона. Він чоловік гарний, чому б і ні?
- Сідай.
- Ви приїхали за мною особисто?
- Ти, Хаюн, ти. Не ви.
- То ти дійсно приїхав особисто?
- Ну, як бачиш. Сідай вже не випробовуй моє терпіння.
І хоч груди Ко не були дуже й відкритими, як ноги, Чон декілька разів глянув на них. І один із тих поглядів спіймала сама дівчина.
- Що?
- Це плаття дуже відкрите.
- Я знаю, ми їдемо в місце, де такі сукні потрібні. Сьогодні ти зіграєш важливу роль, Ко.
І потім Чон відвів свій гострий погляд і дивився у вікно увесь час. Як виявилось потім, їх пунктом прибуття було казино. Ко думала, що це буде черговий будинок якогось друга, якого треба буде вбити і тд. Але ж ні, це було казино. Велике, гарне і розкішне казино.
ВИ ЧИТАЄТЕ
In a prominent plase
FanfictionЗдається знайти його або її буде важко. Зрадників не завжди легко вичислити. То, Чонґук, хто це?