- Вони пограбували наш транспорт з наркотиками.
– Що?
– Ось чого вони треба були нам, Хаюн. А з'явитись в казино мав той хлопець, що говорив із Чоном після того як ти вирубила Пака, пам'ятаєш? Любить грати, він був проблемою навіть для їх групи.
Сонтек стояв біля неї і дивився кудись в бік. Волосся на його голові стирчало в різні боки, вочевидь він не спав.
– Ой, а чого це ми такі втомлені? Хтось не виспався?
– Так, я займався... Хаюн!
Вона тепло подивилась на нього і сказала, що більше так не буде, але точно не обіцяє.
– Чон визвірився на мене. Ким він себе уявляє?
– Він голова мафії, Хаюн. Ти забула?
– Але ж все одно треба пам'ятати, що він людина! Що він такий, як я, що не має права ось так...
– Раджу звикнути і перестати жалітись. Ти знала на що йдеш.
Вона важко видихнула і мовчки продовжила дивитися вниз із балкону. Вона нарешті помітила за ким так уважно слідкував її друг. Це була жінка, поруч із нею бігав маленький хлопчик і сміявся. Він щось сказав мамі і знову побіг.
– Я не знаю чому, але мені сумно дивлячись на них.
– Сонтек? Ти чого?
– Я хоч і не маю бажання завести сім'ю, але... Але мені ніби чогось не вистачає. Я вибрав інший шлях та іноді розумію, що жалкую. Мені здається ніби я таки хочу тих дітей і дружини. Що за?
Він стримався аби не почати кричати нецензурну лексику.
– Заспокойся, буває. Я думаю в тебе все вийде. В решті решт ніщо не вічне і ти зможеш перестати працювати на покидьків.
– Може й так. Ну і хрін з ним. Ти також могла б щось зробити.
– Наприклад? Одружитись і народити діточок як на небі зірочок?
Вони посміялись та зайшли всередину. Через деякий час Сонтек пішов додому, а Хаюн лягла на ліжко. Було так дивно знову лежати в своїй квартирі. Завдання затягували її, змушували забувати про просте життя. І вона згадала слова друга про сім'ю. Вона розуміла, що навіть якби дуже-дуже сильно захотіла, то не змогла б. Вона вже з головою загрузла в темних справах.
Зрозумівши, що вона не зможе заснути, Ко зібралась. Вона піднялась, одягнулась і вийшла з дому. Треба було трохи прогулятись і подумати як дістатися до документів Чона. Дивно, нащо ж вони? Отже, річ у тім, що це не просто папірці. Та це й не документи. Там, на цих листках було зібрано дуже і дуже багато інформації проти батька Хаюн і його друзів. Він назбирав все це поки Ко спокійно працювала в нього. І, користуючись тим, що Чон не знає про те, хто вона така, її батько вирішив використати нагоду і викрасти все це. Потім всі дрібні поганці змогли б обернутись проти найголовнішого поганця. Але потрібно було ще щось, ще якась інформація, щоб точно добити його до кінця. Ось така історія.
ВИ ЧИТАЄТЕ
In a prominent plase
Fiksi PenggemarЗдається знайти його або її буде важко. Зрадників не завжди легко вичислити. То, Чонґук, хто це?