Medya: Zebani Hyunjin
/ Min-ji'den /
Bir Hafta Sonra
Beş gündür odamda boş boş yatıyorum çok sıkıcı arkadaşlarım falanda sadece ziyarete gelmişlerdi. Bir de Mia arada geliyordu. Okuldan dedikodular getiriyordu. Ama bugün gelmediği için getirmedi. Off daha üç hafta nasıl dayanağım ben böyle? Üstüne üstlük beni kimin bıçaklandığı hâlâ bulunamadı bende yüzünü net görememiştim. Çünkü maske gibi bir şey takıyordu, kısa boyluydu. Bu kadar biliyorum. Ama kız olduğu belli oluyordu. Kahretsin Lee Felix canavarı ile tanıştığı dan beri hiç bir şeyim doğru düzgün yolunda gitmiyor. Üstüne üstlük o canavar ziyarete gelmemişti bile ARAMIŞTI BİLDİĞİN! Salak yaa onun ağzını burnunu kırmak istiyorumm!
Jh:Min-ji girebilir miyim?
Mj:Gir.
Jh:Açsındır diye bir şeyler getirdim. Onları ye!
Off gram aç değilim ki benn!
Mj:Off ben aç değildim ama yiyeyim bari.
Jh:Aferin eğer bir şey olursa seslen! Ve uslu dur.
Mj:Off anne ben bebek değilim şimdi kalkıp evi paramparça edecek halim yok ya.
Jh: Olsun ben yinede söyliyim dedim.
/ Felix'ten/
Off, okulun bitmesine son bir ders kaldı ve benim aklım hâlâ (hep) Min-ji'de Seungmin'in dediğime göre üç hafta sonra okula gelebilecekmiş Min-ji ama ben şimdi gelmesini istiyorum. Zaten kızı ziyaretede utancımdan gidemedim. Ben galiba Min'imi özledim. Bayan Yang'ın Lee Felix demesiyle kafamdaki tüm düşünceler uçup gitti.
Felix:Oh! Efendim Bayan Yang?
Bayan Yang: Gel bu soruyu da sen çöz.
Yerimden kalkıp soruyu çözmeye başladım. Ve geri yerime oturdum.
Bayan Yang: Dersle ilgisiz görünüyorsun ama doğru cevap tebrikler.
Ne demezsiniz ben çalışkan bir insan olduğum için asla soruyu sallamadan akıllıca yaptım(!) Oh be sonunda Zil çaldı. Eşyalarımı toplayıp çıkıyım derken birinin kolumdan tutmasıyla durdum. Bu okula Min-ji'den bir hafta önce gelen Eui'idi. Şaşırmıştım açıkçası çünkü bir kelime dahi konuşmamıştık kızla.
Eui: Felix benim sana söylemem gereken bir şey var.
Felix:Peki konuşalım.
Eui: Tamam ama burada olmaz özel bir konu daha ıssız bir yere gidelim gel benimle.
Normalde şirin bir kız gibi görünüyordu ilk baktığımızda ama onunla konuşunca anladım ki hiç öyle değilmiş. Beni okulun bahçesinde terk edilmiş gibi görünen basketbol sahası vardı. Beni neden buraya getirdi ki?
Eui:F-Felix b-ben senden h-hoşlanıyorum...
Ne saçmalıktı bu şimdi kamera şakası falan mıydı? Tam konucakken yine konuşmaya başladı.
Eui: ...Ve Min-ji'i ben bıçakladım. Çünkü yakınlaşmaya başl-
Sözünü bitiremeden oradan koşarak ayrıldım. Çünkü katil olmak istemiyordum. 'Min-ji'i ben bıçaladım.' demişti. Mimho'nun yeni basketbol sahasının orada oturduğunu görünce yanına gidip ona sarılarak ağlamaya başladım Minho ise şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu.
Felix:M-Minho ben çok köt-
Ağlamaktan lafımı tamamlayamamıştım.
Minho:Noldu yine sulugöz?
Felix: M-Min-ji'i bı-bıçaklayan kişi Eui'miş.
Oldukça şaşkın bir şekilde sırtımı pat patlamaya başladı.
Minho:Sakinleş sakinleşince diğerlerini arayıp polise gidelim tamam mı?
Felix:Hı-hı
2 Saat Sonra
Karakoldan gelmiştik. Karakola Jihyo ablada gelmişti. Ve bizi evine davet etmişti bizde Chan, Han, Minho ve ben gitmiştik. Min-ji bana oldukça kızgın görünüyordu. Sanki, sanki tripliymiş gibi görünüyordu.
Chan:*fısıldayarak* Pişt Felix Min-ji sana tripli galiba baksana sana nasıl bakıyor. Ahahah!
Yarım Saat Sonra
Eve gelmiştik sonunda o kadar yorgunum ki kendimi yatağıma attığım gibi uyudum.
Sanki bu bölüm diğerlerinden biraz daha kısa oldu. Bir de geç attığım için özür dilerim. Umarım bu bölümü beğenirsiniz. İyi akşamlar herkeseeee💓💕🍭🍩❤️💗💞