15 (Tanıtım ve Bölüm)

11 0 0
                                    

Niki bildiğimiz Niki ama vampir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Niki bildiğimiz Niki ama vampir.

Jungwon ama vampir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungwon ama vampir.

Lia ama bu da vampirr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lia ama bu da vampirr.

Chaeryoung(Chaer diyeceğim ben) ve tabiki vampir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chaeryoung(Chaer diyeceğim ben) ve tabiki vampir.

~3. Kişi Ağzından Anlatım Min-ji Morgtayken~

Genç adam kitli olan kapıyı sezsizce bilinmedik  kelimeler fısıldayarak kilitli olan kapıyı açtı.

? :Kapı açıldı. Min-ji hangi numarada?

Diye fısıldadı genç adam kulağındaki bluetooth ile çalışan kulaklığa.

??: 8 numaralı olanda. Hızlı ol... Isırınca hemen uyanmaz hem.

? :Püff iyi.

Dedi genç adam sıkıntıyla.

8 numarayı açtı. Min-ji'nin bedenini görünce vediği kanın tadını burun deliklerinde hissetti. Genç adam ağzını lezzetle açtı ve  kızın şahdamarını ısırdı. Genç adam ölü olan kıza kan verdi.

Genç adam 10 dakika kadar bekleyince kız hareketlenmeye başladı ve uyandı.

Min-ji:H-hey ben ne-

? :Günaydın yeni vampir!

Dedi genç adam ve sırt çantasında getirdiği kıyafetleri kıza fırlattı. Kız bir kaç dakika içinde onları giydi.

? :Ee, nasıl hissediyorsun? Normalde yolda görsem kanını içerdim ama bu görev bana verildi. Yani benim sayemde hayattasın canım.

Min-ji:Sen kimsin ki?

? :Jungwon canım ama sen cankurtaranım da diyebilirsin.

Min-ji:Sen nesin?

Jung:Bunları burada konuşmayalım. Gel

Genç adam kızı kolundan tutarak dışarı çıkardı ve bir motora bindirdi. Genç kız olduğu duruma karşı duyguları çok karmaşıktı. Genç kız öldüğünü biliyordu ama... Nasıl yaşardı ki?

Tabikide vampirlerin sayesinde! Olay şu ki Min-ji'nin annesi ve annesinin babası hariç annesinin ailesindeki herkes vampir. Fakat nasıl mı? Anlatayım o zaman. Min-ji'nin anneannesi vampir ve vampirler için en büyük felaket olan bir yasağı çiğnemiş bir insana aşık olmuş. O insanda o masum vampiri seviyormuş. Sevgili olmuşlar, evlenmek istemişler fakat insan olduğu için masum vampirin ailesi şiddetle karşı çıkmış. En sonunda ikisi de kaçmış... Bir tane çocukları olmuş. Fakat o da insanmış. Ama vampir annenin bilmediği bir şey varmış. Çocuğu tam insan değilmiş melezmiş. Masum vampir bir insanı içinde taşıdığını öğrenince dayanamamış ölmeyi denemiş. Başarısız olmuş. En sonunda çocuğubu eline almış ama eline aldığı gibi dayanamayıp yine intahara kalkışmış ve başarmış.

Vampirler zaten onu öldürecekti kendi ölmese.

Masum çocuk babasının yanında büyümüş büyümüş ve evden ayrılmış.

Vampirler o yarı insanın çocuğu bir insan olursa onu öldürmeye çalışacaklardı fakat vampir olursa kıymetle yaklaşacak ve  Tanrı olarak bileceklerdi. Beklenen gün gelmiş. Melezin çocuğu  bir felaket olmuş. İnsanmış. Bazı vampirler insan olduğunu öğrenince ona karşı nefret duymuşlar ama bazıları ise onun vampir olduğuna inanmak istemişler.

Bazıları ise onu vampir yapmak istiyorlarmış. Böylece onu kimse yenemezmiş.
(Ne kadar da güzel sallıyorum götümden amk)
Bu onu vampir yapmak isteyenlerin içinde Jungwon'da vardı. Ve başardı. Kendi eseriyle gurur duyuyordu.

...

Evde

Min-ji ne olduğunu az çok çözmüş gibiydi. Ama yine de onları dinlemeden karar vermenin iyi olacağını düşünmedi. Lüks bir eve girmişlerdi. Ev gayet sade ama aynı zamanda çok renkliydi.

Jung:Yeni yuvana hoş geldin!

Dedi o anda gözüne çok güzel bir kız çarptı. Kendisine bakıyordu. Kız sevinçle ona yaklaştı.

Kız:WAAAA SEEN Min-ji'sin! Eskisinden daha iyi ve güzel gözüküyorsun! Artık bir vampirsin! HEM DE EN GÜÇLÜSÜSÜN!

Min-ji:Ne?

Jung:Ona daha anlatmadım Lia!

Jungwon olayı anlatırken! Min-ji dikkatle dinliyordu.
(Anlattığım olay)

Min-ji:Şimdi annem bir melez ve ben eskiden insan şimdi vampir miyim?

Jung:Benim sayemde!

Min-ji:Peki nasıl en güçlüyüm.

Arkadan bir ses duydu genç kız.

? :Annen melez olduğu ayrıca sen sonradan vampir olduğun için.

Min-ji

Arkamı döndüğümde bir erkek uzaktan bana doğru gelmişti.

Daha ne kadar insan var ki?

? :Hadi be o kadar fazla değiliz! Dört kişiyiz!

Dedi uzaktan gelen bir ses. Nereden geldiğini anlamak için etrafıma bakındım. Fakat kimse yoktu. Önüme döndüğümde çok ama çok yakınımda güzel bir kız vardı.
Aman tanrım ne zamandan beri oradaydı o kız!?

Jungwon:Chaer onu korkuttun!

Chaer:Yüz ifadesi çok komik ama!

Jungwon Chaer dediği kişiye ölümcül bakışlar attı.

Chaer:İyi. Seni korkuttuğum için özür dilerim Min-ji. Bu arada ban Chaeryoung ama Chaer de sen.

Böyle böyle Niki ve Lia ile de tanışmıştım.

Not: Bir vampir sıradan bir insana kan verirse insan o  kanın bıraktığı etki ile ölür ama annesi ya da babası vampir olan bir insana kan verilirse insan ölmez çünkü anne veys babanın hücreleri de vampir yani insanın o kana bağışıklığı var. Kısaca aşı gibi bir şey.

Monster//: Lee Felix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin