KAHRAMANIN KORKUSU

96 77 21
                                    

/8-ci bölüm/

°Merhaba okuyucularım:) Oy ve yorum yapmayı unutmazsanız teşekkür ederim. 10. Bölümden sonra ki bölüm siz okuyucularıma SÜRPRİZ'im var. Hayalet okuyucularım olmayın🤕🥺 Bana Destek olduğunuz için Teşekkür ederim:) Hiç birinizi Unutmadım:) °Ayy bu kadar duygusallık yeter:'') • 

İyi okumalar...

KAHRAMANIN KORKUSU....

KUZEY

Hastahanenenin bahçesinde bankların birinde oturmuştuk.Selmanın ağlamaktan gözleri hafif kızarmıştı. Ben de ağlamak istedim ama ben ağlasam Selma daha çok ağlardı. Kendini suçluyoru: " Ben onu yalnız bıraktım... Allah belam-" sözünü kestim kızgınlıkla "Yaa Selma! Ama kendine bela okuma! O alçak heriflere beddua et. Ayrıca sen suçlu değilsin! Hadi toparlan birazdan Bülbülümün yanına gideceksin.Haydi sil göz yaşlarını." Selma saf saf yüzüme bakıyordu. Ben Bülbülün ne kadar da abisi olsam, Selma da onun canı,kardeşi gibiydi.Hem kendini de suçluyordu. Bu da benim canımı yakıyor.Bülbülün iyi olduğunu, nefes aldığını görse az da olsa geçerdi. O yüzden de Selma girecekdi Bülbülün yanına. Selma bana teşekkür edip hastahaneye addımladı ben de arkasından.Az sonra Bülbülün yanına gitmek isteyen Selma doktorla içeri girdi.
Canımın içi,kardeşim,birtanem. Benim her şeyim. Minnoş maviş gözlerini açacaksın biliyorum. Gene bana 'Abi' diyeceksin. O parlayan gözlerle bana bakacaksın biliyorum. Güzelim....
Kuzeyin iç sesi: Kuzey merak etme Evet açacak gözlerini hayatınıza devam edeceksiniz. Ona bir şey olmaz. O seni,sizi bırakmaz! •
Bırakmaz değilmi iç ses. Evet evet beni!bizi bırakmaz,bırakamaz....

SELMA

Doktorla içeri girdiğim anda Bülbülün tepkisiz yatan bedenini gördüm. Nefes alıyor,kalbi atıyordu. Gel,görde bize bu da yetmiyordu. Hangi şrfsz cesaret etdi seni bıçaklamaya canım benim. Kapının önünde kaldım sonra birkaç addım atıp Bülbülün elini sımsıkı tutdum.Doktor hemen kontrol edip çıkdı. Ben konuşdum:
"Bülbülüm...Canımın içi.Canım kankam,kardeşim.Her şeyim. Bak ben geldim,vurdayım,yanındayım. Sana nasıl? Kim yaptı? Allahından bulsunlar. Benim yüzümden. Seni yalnız bırakmasaydım,şuan burada olmazdık. Allah benim bel-" sözümü tamamlayamadan Bülbülün zar zor açılan gözlerini gördüm. Bana bakıp konuşmak istedi ben konuşdum:"Canım benim sen kendini yorma ben gidip doktoru çağırıyorum.Saniyeler sonra geliyorum." deyip koşar addımlarla dışarı çıkdım.Kuzeyle Ateş beni panikli görünce hemen ayağlandılar. Ben onlara bakmadan bağırdım:"Doktor yokmu... Lütfen bir doktor gelsin buraya! Bülbül...Bülbül gözlerini açdı"
dediyim an Kuzey sevincin etkisi altında olacak ki, bana sarıldı.Ve o sıra doktor içeri girdi.Kuzey benden ayrılıb Ateşe sarıldı. 2 dakikanın sonunda doktor dışrı çıkdı ve:
" Gözünüz aydın.Hastamız gözlerini açdı. Hayati tehlikesinide atlatdı. Odaya alacaz birazdan.Fakat odaya aldıktan sonra çok yormasanız iyi olur." deyip gitdi. 10 dakika sonunda Bülbülü odaya almışdılar. Kuzey bize bakıp:"Bülbülle 5 dakika yalnız konuşa bilir miyim? İzninizle" Ateşle ben onay verdik. Sonuçda kankamın abisi. Kuzey içeri girdi. Ateş oturmuş alnını ovuyor. Ben de kabının önünde ayaktayım.
[Burada devreye Selmanın iç sesi girer🙂]

Selmanın iç sesi:' Şşşşt. Selmaa!? Bu Ateş Bülbülü seviyor. Çocuk ne yaşadığını bilmiyor baksana perişan oldu.'

Ya yaa iç ses Ben demişdim. Bu çocuk abayı yakmış. Perişan oldu. Ne yapsam ki?

İç ses:' Selma git birkaç bir şey zırvala işte. Sen yaparsın yaa'

Heyy iç ses sinirlendirme ya ilk defa adam akıllı konuşuyoruz şurda sen ne diyon. Neyse yürü git işine ben de gidem buna ZIRVALAYAYIM!

Kaderin oyunu/Tamamlandı✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin