18

9 2 0
                                    


pussy clean

siyoon:
LAN AZ BAKIN

ACIL

haram:
noldu

hem sen nerdesin

derstede degilsin

siyoon:
yardim edin haruna uyuyakaldi ustumde

napicam

haram:
NE

NERDESIN KI SEN

HARUNA NEDEN USTUNDE

siyoon:
anlatirim sonra

napicam harunayi

uyandiriyim mi kalsin mi

haram:
ay bilmiyom ki

@sheon gel suraya

o da derste degil

siyoon:
o nerde

haram:
geziyo tsukiyle okulun icinde

ekti dersi

siyoon:
ohh vay anam

@sheon lan gel az 2 dk

sheon:
noldu

siyoon:
oku mesajlari

sheon:
dur yanimda tsuki var

ona sorim

tsuki diyoki uyandirilinca cok hircin oluyomus cok sinirleniyomus o yuzden uyandirmamaliymissin

siyoon:
e napicam o zaman

tsukiye sor evini biliyosa evine birakalim

sheon:
soriyim

biliyomus da cok hatirlamiyomus

tarif edemezmis yani

siyoon:
o zaman kendi evime mi goturucem

sheon:
dur onu da sorim

tsukinin evinde cok misafir varmis su an

suhyeon da okul cikisi bi yere gidicekmis

suanin evide cok uzakmis

kendi evin musaitse oraya goturebilirmissin

siyoon:
hay ananin

neyse

o zaman taksi cagiralim evime goturiyim

nasil tasicam harunayi

yardim edin

sheon:
tamam geliyoz tsukiyle

taksi cagircaz

siyoon:
tamam

-

siyoon kendisine sarilarak uyumus harunayla beraber tsuki ve sheonun gelmesini bekliyordu. birkac dakika sonra onlara dogru gelen 2 beden gordu.

"hadi tasiyalim su sipayi." diyerek harunanin bir kolunu omzuna atti tsuki. sheonda diger kolunu omzuna atarak harunayi ayaga kaldirmistilar. ama hala uyukluyordu. siyoonda onden giderek bahcenin kapisini acmaya calisiyordu.

"lan amciklar mudurden izin almadik."

"ben aldim merak etme."

"nasil aldin lan."

"o is bende merak etme."

sonunda okuldan ciktiklarinda yolun basinda taksi bekliyorlardi. sonunda taksi gelmis harunayi taksiye bindirmislerdi. pesindende siyoon binmis ve digerleriyle vedalastiktan sonra digerleride okula geri gitmisti. ardindan taksi soforu arabayi surmeye basladi.

siyoon sofore evin yolunu tarif ederken birden harunanin uykulu halde ona sarilmasiyla bir anligina duraksamisti. harunanin birden yaptigi hareketler gercekten onu duraksatiyordu.

nihayet eve geldiklerinde siyoon sofore parayi vermis ve arabadan inmisti. harunanin bir kolunu omzuna atmis zar zorda olsa eve dogru ilerlemisti. anahtarla kapiyi acip iceri girdi. haruna hala uyukluyordu.

kapiyi kapatip harunayi ilk gordugu koltuga yatirirken haruna ani bir hareketle siyoonuda koltuga cekmis ve sikica sarilmisti. siyoon neye ugradigini sasirmisti. "gitme." diye fisildadi haruna. siyoon bir sey demeden harunanin yanina uzanmisti.

birkac dakika sonra harunayi rahatsiz etmeyecek sekilde koltuktan kalkmis ve sonunda harunanin kollarindan kurtulmustu. sessizce evi toplayarak telefonla takilmaya basladi. haruna yavas yavas gozlerini actiginda nerde oldugunu taniyamadigi icin paniklemis ve hemen koltukta dogrulmustu.

"burasi neresi?"

"benim evim. okulda uyuyakalinca buraya getirdim."

haruna siyoon konusunca fark etmisti onunda burda oldugunu. bir sey demeyip kafasini sallamisti sadece. hala yorgun ve uykuluydu. aglamaktan yorulmustu.

siyoon "yemek yapacagim. eminimki sende acikmissindir." diyerek koltuktan kalkti ve mutfaga ilerledi. dolaptaki corbayi cikarip isitti. su an en hizli onu yapabilirdi. 5-10 dakika sonra corba isinmis ve tabaklara koyduktan sonra harunayi cagirmisti.

haruna mutfaga ilerledi halsiz halsiz. masaya oturmus ve siyoonun onune koydugu corbayi icmeye baslamisti yavasca. siyoonda karsisindaydi. hicbir sey konusmuyorlardi. corbasini bitirince haruna kalkmis ve cantasini sirtina takmisti.

"ben gideyim. her sey icin tesekkur ederim."

"biraz daha kalsaydin ya."

"yok gideyim. gorusuruz."

siyoonda "gorusuruz." dedikten sonra evden ayrilmisti haruna.

ve siyoon harunayla bunca sey yasamasina ragmen hala tsukiye asikti.

eunoia | billlieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin