26

10 2 0
                                    


"NE DEMEK KIZA SIKTIR GIT DEDIN?"

"KANKA NE DİCEKTIM BENI KENDINE ASIK FALAN SANDI."

"LAN GOTELEK KIZI OPMUSSUN SENCE ASIK SANMICAK MIYDI DA NE SANCAKTI."

"TAMAM BAGIRMA AMK."

sheon ve haram ufak capli kavgasini ederken siyoon da oturmus onlari izliyordu. hic onlari cekecek hali yoktu ve kavga etmelerinden bikmisti artik. en sonunda dayanamadi.

"tamam bi susun amina koyim. haram sen de git su kizdan ozur dile uzup uzup duruyosun. siktirin gidin amina koyim kulagimin dibinde bagiriyosunuz."

"hadi git ozur dile suadan."

"of yeter tamam."

haram arkadaslarinin israrlarina dayanamamis ve siniftan cikip suanin sinifina dogru ilerlemisti. kapidan iceri baktiginda sua kafasini siraya dayamis uyuyordu. haram ona seslendi.

sua tanidik sesle heyecanlanmis ve hemen kafasini kaldirmisti. kapinin basindaki endiseli harami gorunce gulumsedi ve yanina ilerledi.

"noldu?"

"konusabilir miyiz?"

sua basiyla onaylayinca haram onu arka bahceye surukledi. burasi genelde sessiz ve az kisi olurdu. haram kendini konusmaya hazir hissetmiyordu. sebebide karsindaki kisi yuzunden atan kalbiydi. suaya baktiginda anlamsizca yuzune baktigini gorunce birkac dakikadir olan sessizligi bozdu sonunda.

"dun sana cok kaba davrandim. ozur dilerim."

suaya baktiginda yere bakiyordu. haram hala endiseliydi. birkac saniye sessizlikten sonra sonunda konustu sua.

"surekli kaba davranip ozur mu dileyeceksin? ayrica arkadaslarinin seni zorla yanima getirip ozur dilettiginide biliyorum o yuzden umrumda degil. kibar hallerine kanmiyorum haram. sen cunku kibar degilsin. bana yaptigin tum iyi hareketler arkadaslarinin zorlamasi. sen benden nefret ediyorsun."

dedikten sonra haramin cevabini beklemeden yanindan ayrildi sua. haramin kalbi kirilmisti. ona resmen kibar olmadigini soylemisti. sua yaniliyordu. haram son zamanlar suaya kibardi ama arkadaslarinin zorlamasiyla degil. ondan nefretde etmiyordu. haramin kalbine agri girmisti. ne zaman aglamaya basladigini bilmiyordu.

sua tam uzaklastiginda pesinden kostu ve bilegini tuttu. "sua konusalim. yanlis dusunuyorsun." dediginde sua ona dondu. haramin agladigini gordugunde neye ugradigini sasirdi. dediklerine haram uzulmez saniyordu ve aglayacagini his dusunmemisti.

hemen endiselenmis ve "haram iyi misin?" diye sormustu. haram aglamaktan cevap veremeyince sua hemen onu kendine cekti ve sarildi. gozleri dolmustu.

"haram cok ozur dilerim. aglayacagini dusunmemistim."

"sua ben kotu birisi degilim. seni uzmeyi sevmiyorum."

"biliyorum guzelim."

haram hemen kafasini kaldirip anlamsizca ona bakti. kalbi hizlanmisti. ne tepki verecegini bilemiyordu. hala aglamaya devam ederken birden suanin kisa sureligine dudaklarini birlestirdiginde ikinci bir soku yasadi haram. sakinlesmis ve aglamasi durmustu.

"sakinlesecegini biliyordum." dedi sua gulumseyerek. haramda gulumsemisti.

"haram senden cok hoslaniyorum."

haram duydugu cumleyle birkac saniye hicbir tepki vermemisti. ne diyecegini bilmiyordu. saskinliktan hicbir sey dememis ve yuzune bile bakmadan suayi orada bırakip ayrilmisti.

-

pussy clean

haram:
HASSIKTIRRRRR

siyoon:
noldu amk yine mi opustunuz yoksa

sheon:
ulan kizi 2dkligina suanin yanina gonderiyoruz olmayan sey kalmiyo

haram:
sua

benden hoslaniyormus

siyoon:
neeee

sheon:
sasirmadim

sen ne yaptin

haram:
hicbisey demeden gittim

siyoon:
simdi sana soverdimde

bende aynisini yapmistim

sheon:
malsiniz amk

hicbisey demeden cekip gidilir mi

siyoon:
anin soku canim sen bilmezsin

haram sen suhyeonu seviyon mu hala

haram:
yok ya sevmiyom artik

siyoon:
suadan hoslaniyo musun

haram:
ne biliyim

sheon:
mal neyini bilmiyon

haram:
bilmiyorum amk iste

sheon:
siyoon sen harunadan hoslaniyo musun

siyoon:
yani

sheon:
git acil kiza amk yeter ya

demin tsukiyi almak icin sinifina gittim kiz yatmis siraya kimseylede konusmuyordu psikolojisi bozulmus

tsukiye sordum siyoon yuzunden dedi

siyoon:
HARBI MI

BENIM YUZUMDEN MI

sheon:
evet amk seviyosan git acil daha bekleme

kizi ne hale getirdin kac haftadir

siyoon:
pek cesaretim yokki ama

sheon:
lan host sende git harunanin yanina acil

siyoon:
iyi peki

sheon:
ulan benim gibi arkadasiniz oldugu icin cok sanslisiniz tum crushlarinizla aranizi nasil yapiyorum bi oglen arasinda

haram:
he aynen

-

yazdigim en uzun bolum woooooah

eunoia | billlieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin