dedikleri gibi pazartesi gunu herkes erken gelmisti. bir kisi haric. siyoon. o bilerek gec gelmisti cunku tsuki ve sheonun fingirdesmelerini izlemek istemiyordu.
hala tsukiye asikti ve aci cekiyordu.
harunaninda bunu bildigi icin morali bozuktu.
siyoon okulun kapisindan iceri girer girmez "nerde kaldin yaa." diye bagiran sheonla karsilasti. gercekten kapinin dibinde onun gelmesini beklemislerdi. siyoon digerlerinin yanina gidince kimse bir sey demedi. arada bir harunayla bakisiyor ve tsukiyle sheonu izleyip duruyordu zaten.
"hadi disari cikalim." diyen tsukiyi herkes onaylamis ve 7 kisi suru gibi disari cikmislardi. digerleri onden siyoonda arkadan geliyordu. aradada bir haruna siyoonu kontrol ediyordu. siyoonu uzgun gorurken kendi canida yaniyordu. hem siyoon uzgun diye hemde tsukiye asik diye.
en sonunda 2 tane bos bank bulmuslar ve oraya oturmuslardi. sheon, tsuki, sua ve haruna bir banka digerleride diger banka oturmuslardi. haruna sadece siyoonu izliyordu. siyoonda tsuki ve sheonu izliyordu. gayet mutlulardi. egleniyorlardi. siyoon icinden keske benimlede boyle olabilseydin tsuki diye gecirdi.
orada neredeyse 15 dakika oturmuslardi. sonra ise zil caldi. siyoon derse girmemeye karar verdi. cunku aglamak istiyordu ve derste aglayamazdi. herkes ayaga kalkmis ve sinifa dogru gidecekken haram "hadi siyoon gelmiyor musun." diye sordu. siyoon "hayir bu derse girmeyecegim." dedi kafasini kaldirmayarak.
"bende girmeyecegim."
"niye."
"giresim yok. sabah sabah dersi cekemem su an."
"devamsizliginiz artiyo ama. surekli dersten kacmayin."
"bisey olmaz. sildiririz."
"peki. biz gidiyoruz o zaman."
digerleri gitmis ve sadece haruna ile siyoon kalmisti. haruna okulun kapisindaki camdan bankta oturan siyoonu izliyordu. siyoon neredeyse aglayacakti. kafasinda surekli sheon ve tsukinin fingirdesmeleri canlaniyordu. harunada biliyordu siyoonun neden derse girmedigini.
siyoon aglamaya baslamisti. harunada daha fazla dayanamamis ve siyoonun yanina ilerlemisti. haruna yanina oturunca fark etmisti siyoon harunayi. tek basina olacagini zannediyordu.
"sen neden girmedin derse."
"istemedim."
siyoon aglamasini durdurmaya calisiyordu. haruna ona baktiginda o da aglamaya baslamisti.
"hala seviyosun onu dimi."
siyoon cevap vermedi.
"biliyorum. onlari izlerken ne kadar aci cektigini biliyorum."
yine sessizlik.
"bende senin o yuzden aci cektigini bildigin icin aci cekiyorum."
ardindan harunada aglamaya basladi.
"onu sevdigin gibi beni sevseydin ne olurdu."
siyoonda agliyordu. cevap veremiyordu harunaya. ikiside ask acisi cekiyordu. siyoon harunaya sarildi. cunku ihtiyaci oldugunu biliyordu. haruna birden kendisine dolanan kolları hissedince heyecanlanmisti. o da hemen ona sarildi. tum ders orada sarildilar.
zil caldiginda siyoon tam ayrilacakken haruna hic beklemedigi bir sey yapmisti. ellerini siyoonun yanaklarina koyup dudaklarina kapanmisti. siyoon neye ugradigini sasirmisti. aradan cok bi saniye gecmeden siyoon geri cekilmis ve oradan cekip gitmisti.
kendini tuvalete atip ilk bos buldugu kabine girmisti. kapiyi kitleyip orada aglamasini surdurdu. su an o kadar karisik duygular yasiyorduki ne hissettigini bile bilmiyordu.
ardindan harunada tuvalete girdi. o da yanindaki kabine girdi ve aglamaya basladi. ikiside ayni tuvalette olduklarini bilmiyorlardi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eunoia | billlie
Fanfictionherkesin birbirine asik oldugu billlie fici. texting (cok asiri azcik da duz yazi)