24

14 2 0
                                    


haram su an sua'yi ariyordu her yerde. arkadaslarina olayi anlatmis ve onlar da ozur dilemesi icin agzina sicmislardi. o an kendini tutamadigi icin oyle demisti ama su an gercekten kendisi de pismandi.

sua kantinde suhyeonla beraber bekliyordu. tsuki zaten full sheonla geziyordu. haruna da depresyonda oldugu icin siniftan cikmiyordu. sua da suhyeonla tek kaldigi icin beraber takiliyorlardı.

haram kantine girdi. onlari gorunce istemsizce kiskandi. ama kimi kiskandigini anlamamisti. su an bunu dusunmenin sirasi degil diyerek onlarin yanina gitti. onlerinde durdugunda bi an ne diyecegini bilemedigi icin oylece onlara bakti. onlar da bu niye geldi der gibi bakiyorlardi.

"sua konusabilir miyiz?"

sua heyecanlanmisti. ne diyecegini merak ediyordu. suhyeon da suanin tepkisini merak ettigi icin ona bakti. sua sasirdigini belli etmeden "tamam." dedi ve haramla beraber oradan ayrildilar.

sua haram'i takip ederken tuvalete dogru ilerlediklerini gorunce kendi kendine siritti. su an ogle arasiydi ve bahcede mac vardi. her yer kalabalikti ve konusacak en musait yerin tuvalet oldugunu dusunmustu haram. zaten herkes disarda oldugu icin tuvalet bostu.

tuvalete geldiklerinde iceride kimse yoktu. haram kapiyi kapatti. sua da en koseye gecmis ve duvara yaslaniyordu. haram da onun karsisina gecmisti. haram yine ne diyecegini unutmustu. araya uzun bir sessizlik girdiginde "ne diyeceksen de." dedi sua.

"bugun sana kaba davrandim. ozur dilerim. oyle demek istemedim."

bunu dedikten sonra derin bir nefes verdi haram. sua'yla goz teması kurmaya cekiniyordu. sua ise mutlu olmustu. gulumseyerek "sorun degil." demisti. su an konusacak bir seyleri olmamasina ragmen orada duruyorlardi. ikisi de konusmuyordu ve ikisi de gitmek istemiyordu.

haram sua'yi incelediginde onun ne kadar guzel oldugunu dusundu. ilk kez onu bu kadar inceledigi icin yeni fark etmisti. gozleri dudaklarinda takili kaldi. her ne kadar istemese de gozlerini dudaklarindan cekemiyordu. nedensizce opesi gelmisti.

haram sua'ya bakarken sua birden haram'a bakti ve goz goze geldiler. sua da haram'in dudaklarina baktigini fark etmis ve heyecanlanmisti. o da haram'i opmek istiyordu ama tabiki bunu yapacak cesareti yoktu. haram hala onun dudaklarina bakarken sua ona dogru yaklasti. kollarini gogsunde birlestirmis oylece haram'a bakiyordu.

haram isteginin ilerisine gecemeyip daha cok yaklasmis ve aralarindaki mesafe 5 cm'ye inmisti. haram kac dakikadir sua'nin dudaklarina baktigini bilmiyordu. en sonunda dayanamayip birden gelen cesaretiyle dudaklarini sua'ninkilerle birlestirdi.

zaten heyecanli olan sua daha cok heyecanlanmisti. o da hemen karsilik vermisti opucuge. daha 5 saniye gecmeden kapi acilir acilmaz duyduklari sesle birbirlerinden ayrildilar.

"AYYY LEZBIYEN VAR."

-

ben bunlari nasil sevgili yapcam

eunoia | billlieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin