XV|Rüya olamayacak kadar gerçek ve güzel gibiydi

862 42 98
                                    



Bölümü yazarken dinlediğim birkaç parça bırakıyorum buraya;

—Øneheart, Snowfall
—Balmorhea, Remembrance
—Ludovico Einaudi, Experience
—Evgeny Grinko, Valse
—Jamie Duffy, Solas
—Cigarettes After Sex, Apocalypse
—Geek Music, İnterstellar- Main Theme




✩°。⋆⸜ 🎧✮₊˚⊹♡
Tomorrow never comes
until it's too late

✩°。⋆⸜ 🎧✮₊˚⊹♡Tomorrow never comes until it's too late

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İtalya'dalardı. Üç gün sonra pistte olacaklardı tekrar fakat yarıştan önce
tüm pilotların davet edildiği bir gece düzenleniyordu, bir balo.

Charles, aynadaki görüntüsüne baktı bir kez daha. Siyah bir takım tercih etmişti gece için. Siyah gömleğinin iki düğmesini açık bırakıp kendisi için boğucu olan bu görüntüden kurtulmak istese de serseriymiş gibi görünmek istemiyordu; bu gece şık olmalıydı.  Tek isteği geceyi erken sonlandırmak için bir fırsat bulabilmekti.

Nora saten kumaştan elbisesinin uzun eteğini düzeltti bir kez daha. Beyaz elbisenin kadifemsi ip askısı, omuzlarında küçük bir kurdeleyle birbirine tutunuyor ve uzayarak sırtında korse oluşturup elbisenin açık bıraktığı çıplak sırtında, bir dekolte görüntüsü sağlıyordu. Boynundaki zarif altın zincirin ucundaki ay ve güneş  simgesiyle beraber, boynunun daha yukarısında olan beyaz inci kolye, tamamlayıcı bir rol oynuyordu.
Kısa bir süre önce koyu bir sarıya boyadığı dalgalı kısa saçlarının buklelerini daha da belirginleştirip önlerini üzerinde küçük altın işlemeler olan beyaz tokalarla süslemiş ve omzunun arkasında açık bırakmıştı. Elbisesiyle uyum içerisinde olan bağcıklı beyaz topuklularını son kez kontrol ettikten sonra aynada kendisine baktı. Oldukça güzel görünüyordu.

"Hey, hazır mısın?"
Lando saçlarıyla olan uğraşını bırakıp banyodan çıktığında sevgilisini görmesiyle dili tutulmuştu adeta.

Nora gülümseyerek ona döndü.
"Hazırım."

Lando bir şey diyemezken Nora'nın yüzündeki gülümseme soldu ve kaşları çatıldı.
"Beğenmedin mi?"
Kendi etrafında yavaşça dönüp tekrar Lando'ya baktı.

"Saçmalama, çok güzel olmuşsun."

Nora tekrar gülümserken Lando üzerindeki takımın ceketini giydi. Beyaz gömleği ve siyah ceketi, omuzlarını olduğundan biraz daha geniş göstermişti.
Genç kadın tekrar aynaya bakarken takmayı unuttuğu küpeleri, takı kutusundan çıkardığı esnada Lando "Çıkalım mı o halde?" diye seslendi.

"Ah, küpelerimi unutmuşum. Bana bir saniye ver, hemen takarım."

Lando kollarını göğsünde bağlayıp yanındaki duvara yaslandığında Nora saçlarını biraz daha geriye atıp küpelerden birisini çabucak taktı. Lando, o hazırlanırken onu izlemeyi seviyordu.
Yaptığı işe oldukça odaklanmış olduğunda yüz ifadesi çok güzel oluyordu.

lost on you, charles leclercHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin