Nauczycielka/Wychowawczyni Klasy 3c Natalia (oznaczona literką N)
Karol Friz Wiśniewski-Dyrektor szkoły (oznaczony literką K)
Weronika Wersow Sowa-nauczycielka Polskiego (oznaczona literką W)
Hania Puchalska- 16 lat uczennica klasy 3c mało lubiana,-związek-wolna ale podkochuje się w Świeżym-Przyjaźni się z Faustyną I z nową osobą (oznaczona literką H)
Faustyna Fugińska-16 lat uczennica klasy 3c bardzo lubiana nawet można by powiedzieć że popularna-związek-wolna nie podoba jej się nikt z jej klasy-Przyjaźni się z Hanią i będzie z Nową osobą (oznaczona literką F)
Bartek Laskowki aka Świerzy-Mało popularny,bardzo miły,zdrowo się odżywia,uczeń klasy 3c, 17 lat-związek-wolny podoba mu się Hania ale nie wiem jak jej to Powiedzieć- Przyjaźni się z Patrykiem oraz z Bartkiem Kubickim (oznaczony literką Ś)
Bartek Kubicki (Bubiś)-najlepszy Przyjaciel Świerzego i Patryka,uczeń klasy 3c, 17 lat Crush całej szkoły-związek-wolny ale podoba mu się Faustyna (oznaczony literką B)
Patryk Baran (Mortalcio)-Jest lubiany i trochę popularny, uczeń klasy 3c , 17 lat, najlepszy przyjaciel Bartka i Świerzego-związek-wolny ale podkochuje się w kimś (oznaczony literką P)
Wiktoria Bochnak-Nowa uczennica Klasy 3c, 16 lat zakochuje się w jednym z jej klasy chłopaku ale siedzi cicho i nic mu nie mówi tak w sumie to jest nie lubiana przez to że jest nowa ale może to się naprawi ? Kto wie
Kinga Banaś-uczennica która jest w klasie 4a i kocha dawać różnie nie prawdziwe albo prawdziwe plotki na temat kogoś nowego ma 17 lat i Przyjaźni się z Kubą jest wolna ale kocha Patryka I chce go mieć (oznaczona literką KB)
Kuba Paliwoda(nazwisko wymyślone)-Zakochał się w Faustynie i będzie chciał ją zdobyć jest uczniem klasy 4a i przyjaźni się z Kingą jest wolny i pomaga Kindze zdobyć dla niej Patryka w zamian że Kinga pomoże mu żeby Fausti była z nim (Oznaczony literką KP)
CZYTASZ
Szkoła GenZie
Ficção AdolescenteNowa osoba w klasie 3c ? Nie jest zabardzo lubiana.., Kinga rozsyła polotke o nowej ! Co teraz będzie ?