🍃YeTiMhAnE🍃

272 11 5
                                    

Adelina Lewis

Evet ben Adelina yani sadece Adelina hiç bir işlevim yok eheheh. İnsanlar benim deli olduğumu düşündükleri için bana yaklaşmıyorlar, sanki ben onlardan çok memnunum tıh velet sürüsüne bak benim gibisini bulmuşlarda bunuyorlar.

Yetimhane nin bahçesi buz gibiydi gibiydisi fazla ayol götüm donuyor bu gidişle Elsa olup elimden kar çıkarabilirim çünkü elim donmuş.

Bende yetimhaneye girdim eh benim gibi manyak bir fanatik napar? Tabiki fanatiklik yapar eheheheh. Tamam Harry Potter a takık bir manyak sam ne olmuş gardaşım?

Bütün serisi var bende weğğğ bu lanet kitaplar çok pahalı tabi birde Türkiyedeki lanet bir yetimhanede yaşıyorsanız wuğğ

Tabi ben hemen odama çıkıp 3 yıl büyük uğraşlarla aldığım mükemmel kitaplarımı çıkarıp baktım

HANGİSİNİ OKUYCAM LAN BEN??

niye bunu dünya meselesi yaptıysam neys -çünkü bu benim için kaotik bir durum-.

Felsefe Taşı;

Olmaz lan bu kitapta çok bebeler bazen gıcık kapiom başka lazım.

Sırlar Odası;

Hmm... olabilir sevdiğim bir kitap ginny i çok sevmem ama benim yaxişıkli Riddlem var burada bide gelecekte burunsuz olmasa... nys bu olabilir.

Azkaban Tutsağı;

Sirius un olduğu bütün kitaplarda ağlıyorum ve bu ilk ortaya çıktığı kitap hüngür hüngür ağlarım olmaz.

Ateş Kadehi;

Burada şerro kılkuyruk var seni bitch bide burada burunsuz um bedenine kavuşuyor ama ron çok mal bu büyük sıkıntı sinir krizi geçirmemek için hayır.

Zümrüd-ü Anka Yoldaşlığı;

Hahahah şaka yapiyosun bu benim yas tuttuğum kitap bunu nasıl sevem o gaçık garı benim patimi kedavraladı aslında seni severdim bella...

Son iki kitap zaten savaş odaklı onları okumam zaten iyi bir ruh halinde değilim en iyisi sırlar odası

150 sayfa falan okuduktan sonra ışığı kapadım yarın farklı bir gün olacaktı sanırım tabi eğer akli dengesini hâlâ koruyabiliyorsa....

..............❤...............❤............❤............

Yarı çatlak karakterlere bayılıyorum bu yüzden bu kitap böyle olacak biraz kısa ama bu kadar yazabildim

Seviliyorsunuz......❤

Bütün ölen hp karakterleri için;

Lumos /*...

Ortalığı karıştırdıktan sonra yarattığım yıkımı izliyorum;

Ortalığı karıştırdıktan sonra yarattığım yıkımı izliyorum;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.









Potter İkiziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin