🍂BiR bÜyÜ MesElEsİ🍂

203 15 7
                                    

Adelina Lewis

Evet uyandım...Neden uyanmıştım? He hatırladım yemek yemek için tabiki bunu hatırlatan kocaman guruldayan bir mideye sahibim çünkü.

Hemen üstümü değiştirdim ve yemek için aşağı indim Aralık ayındayız Hava buz ama kar yko gerçekten küresel ısınma var şerro insanlar ozon tabakası nı deliyor bitch ler.

E bir Elsamız yok ki bizim için kar yağdırsın püf canım sıkıldı, Harry Potter kitaplarıma ihtiyacım var buarada filmlerinide izledim müq en sevdiğim karakter Sirius bunu söylemişmiydim?  

Nys ne kadar çok nys e diyorum. Tamam boş yaptım hayde yemeğe.

Yemekler idare eder işte tabi benim gibi bir gurme için çok alt seviyedeler ama olsun. Ayh şimdi ne güzel hp evreninde olmak vardı. LANET OLASI POTTER SENİN YERİNDE OLMAK İSTİYORUM!!!

Çok yükseldim olsun. Tabi birde Wattpad im var oooo bütün fanfic leri okumuşum.

Kendi çapımda akıl sağlığımı korumak için olan konuşmam bir kız tarafından bölündü.

"Öksüze bak duvara kilitlenmiş, ne oldu yoksa kendin kibi hayaletlerimi buldun"

Hehe kendim gibi hayaletleri buldum adıda hulusi töbe ya

"Hıhı" diye kestirip attım tam ayağı kalkıp yürüyeceğim sırada ayağıma çelme taktı

Şerro ya bak sen, ayh şu kendini bir bok sananlardan nefret ediyorum burunsuz gelip ısırsın sizi hemi

Taam dedim sakin ol dedim kendime ve devam ettim yoluma ancak bir baktım kitabım yok ben ona ne kadar para verdim haberin varmı seni pislik

Arkamı döndüğümde "Tabi senin gibi bir bebeden ne beklenir kitaba bak HaRrY PoTtEr"

İşte orada beynimden vurulmuşa döndüm, sen kim köpek Harry Potter a laf edersin. O an onu orada boğmak istedim ve elimi ona doğru uzattım ancak elim boğazına temas etmemesine rağmen onu şuan boğuyorum.

Kız çırpınırken ben kahkaha atıyordum kızın canı acıdığı için değil büyü yapabildiğim için kahkaha atıyordum

Tanrım teşekkürler bende artık hogwartsa gidicem huhuww.

Potter İkiziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin