🍁DiAgOn YoLu Ve AsA🍁

144 11 5
                                    

Mide bulantısıyla gözlerimi açtım ve hemen Dumby dedeyi sorguma çektim.

"Benim yara izim var mı?" Diye sordum Dumby dede de "Var ancak bir büyü sayesinde şuanda görülmüyor büyü yü kaldırmamı ister misin?" Elbette isterdim ne  yani gidip bende seçilmişim yara izim var diye hava atmazsam olmaz bende  "olur" dedim.

Yara izim görünür olduktan sonra şöle bir etrafıma baktım viyyy burası diagon yolu la ben hep hayal kurardım gelecem deye geldim ya yağ

Cümleye bak.

Kes sesini Caciki. Evet iç sesimin bir adı olması lazım değilmi Caciki tam ona göre bir ad çünkü iç sesim bir insan olsa
'Hayırdır lan Cacık?' Derdim bu yüzden adı Caciki öf ne boş yaptım yağğ nys

DuMbY dedem konuşup iç sesimle yaptığım iç savaşın bitmesini sağladı.

"Evet, burası Diagon yolu buradan okul eşyalarını alacağız."

Dedi ben tabi şimdik çıkıp 'hayırdır lan uzun lüle ben kaç yıldır potterhead im bunumu bilemiycem?' Demek vardı ama götüm yemiyi çünkü o Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore yani mürver asa var adamda çalsam mi acep? Yok ya Ölümün Efendisi olma planlarımı biraz erteleyebilirim.

Ve 2 saatlik bir mücadele sonucu cüppe, kazan, iksir malzemeleri, süpürge, kitaplar vb. Eşyaları aldıktan sonra asa almaya Ollivanders a geldik.

"Merhaba Mr.Dumbledore ve Mss.Potter"

Diye bir ses duyduğumda kafa mi çevirip rafların arasındaki adama baktım lan bu adam kaç yıl yaşadı Voldi nin zamanından Harry nin zamanına Voldi ölümsüz olmak istiyorsa asa yapıp satsın bu ne aq. Daha sonra Ollivanders in sesi duyuldu.

"Mss.Potter asa almaya mı geldiniz?"

Yok lan ne alaka asamı pfff saçmaladı.

"Evet" diye cevap verip ilerledim Ollivanders "Asa kolunuz hangisi?" Diye sorduğumda "Sağ" diye kısaca cevapladım neden  'Sağ kolumu kullanıyorum' diye uzatayımki?

2 Hours Later...

Hâlâ asa bakıyorum Bune lan yoruldum. En son Ollivanders kendinden şüphe ediyomuşcasına olabilir mi dedi ve kadife siyah özenli bir kutunun içinden bir asa çıkardı, ortasında büyük bir yuvarlak 4 e bölünmüş ve sırayla Su, Ateş, Toprak ve Hava diye sıralanıyordu.

"27,5 cm, Anka teleği ve Ejderha yürek teli, Çam ağacından yapılma..."

"Ve" diye devam ettirdim çünkü aniden durdu sanki adama totalus yaptık. Tıck tıck tıck

"...Element Kontrolcülerinin Asası yıllardır satılmadı çünkü kontrolcü yoktu ve siz kontrolcü olabilirsi-"

Derken sözü DuMbY nin sahte öksürüğüyle bölündü. Ama ben bu mühtişim zekam anladıki ben element kontrolcüsüyüm weğğğ yaşasın.

Parayı ödeyip çıktık DuMbY ye Çatlak Kazanda kalacağımı okulun açılmasına sadece 3 gün kaldığını söyleyip Çatlak Kazana girdim harry 1 gün sonra burada olacaktı- bir dakika BEN NİYE BU KADAR SAKİNİM HARTY DEN BAHS EDİYORUM POTTER OLANDAN ayhğğ heyacan bastı şimdi.

Odama girip yattım ve gözümü kapatıp kendimi voldiye burun hediye ederken görmeyi diledim...
_________________________________________

Parmaklarım koptu gece gece yazıyorum bunu çünkü saat 2.15 ama siz bunu sabah göreceksiniz

Bu bölüm biraz uzun oldu genelde bir 200 kelime oluyordu ama bu 400 oldu.

Sizi seviyorummm görüşürüz.

Potter İkiziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin