Adelina lewis
Tabe kahvaltıda bir manyak gibi gözüktüğüm için direk odama çıktım ve Erikdalı açtım tabiki Erikdalı dinleyecektim
eRiK DaLı GeVReKtİr eRiK DaLı GeVReKtİr AmAnIn BaSmAyA GeLmEz HaYdİ BaSmAyA GeLmEz heleleleloooo
Müq şarkı şovum bittiğine göre şaşkınlığımı yaşayabilirim, ben cadıyım büyü yapabiliyorum ama nasıl? Öf buna kafa patlatamam cadısın işte daha ne istiyon ki lna.
Tabi yediğim bu bokunda bir cezası olacaktı elbet bekliyordum ve Azrail gibi geldi töbe yüreme iniodu gız.
"Hemen odama gidiyoruz bir bey seni görmek istiyor uslu bir kız gibi dur belki seni alırsa bende kurtulurum"
Deyip beni peşinden sürüklemeye başladı pfff kimdi şimdi bu adam
İçeri girdiğimizde koltukta oturan bir;
Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore görmeyi beklemiyordum.
"Merhaba Mss.Potter" dediğimde bir etrafıma baktım bu bunak acaba beni başkasıylamı karıştırdı.
Sen buna mı şaşırdın aq adam Dumbledore.
Kes sesini iç ses A BU DUMBLEDORE İNANMIYORUM GELMİŞ SONUNDA GİDİYORUM
Adama cevap ki versen bekliyor.
Tmm
"Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore 1942 yılında dönemin en güçlü karanlık büyücüsü Gellert Grindelwald ı kendine karşı çıkanları hapsetmek için kullandığı Numbergard kalesine hapsetmiştir"
"Ayrıca Gellert Grindelwald a aşıksınız ve Eşcinselsiniz"
Bundan bahsetmemiştim ama...
Keş sesini iç ses ne istiyosun ki yani
Dumbledore gözlerini kocaman açıp bana baktı.
"Ayrıca-" diye söze başlıycakken Dumbledore nin sahte öksürüğü sesimi böldü, ama Dumby ya be güzel hayatını kendine anlatacaktım püffff.
"Evet Mss.Potter gerçekten hayatımı çok güzel özetlediniz her şeyi biliyorsunuz kitapları filmleri bunları biz okuyamayız sadece siz okuyabilirsiniz"
"Anlıyorum"
Ahh biliyordum çok güçlü biriyi- BİR DAKİKA MSS.POTTER MU DEDİ O WIĞĞĞĞ KESİN HARRY NİN İKİZİYİM
"Harry benim neyim?" Diye sordum Dumbledore da "ikiziniz, ama o bunu bilmiyor. Hadi tutunun cisimleneceğiz"
Dediğinde koşunu tuttum ve mide bulantısı eşliğinde etraf dönmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Potter İkizi
FanfictionAdelina lewis- Yada Potter mı demeliydim? O gün Codric Hallows da sadece Harry değil. Adelinada vardı. Peki ya bu potter ikizine ne oldu? Jk.Rowling büyük bir kahindi Adelinada güç görmüştü hemde büyük bir güç bu yüzden kendisiyle beraber Adelinayı...