🤭İyİ LeWiSlİ GüNlEr🤭

23 3 2
                                    

Trencagızım durduktan sonra (6 yıldır evliyizz) hogwartsa dogru yola koyulduk tabikisinde önce Dumbledore la konusmam lazım yoksa adam bir anda gelecegi bilen mutant güçlere sahip bir cadıda grindy nin asasını görse kalp krizi geçirebilir.

Hogwarts ın içine doğru yerleşirken Slytherin masasındaki Riddle ve toplulugunu gördüm tasmalı itler gibi yanındaydılar suan kıcımla gülebilirdim lakin daha önemli bir meselem var.

BENİM DUMBYİM

Sus Cacık yerin kulağı vardır, Grindy duyarsa sen tahtalıköye nanay

Gellert sevmiyor onu mal.

Sevmese sırf adamın mezarı açılmasın diye yalan söylermi hıyar.

Olsun Dumbey benim. NOKTA

Nereden esti şimdi manyakmısın olm

Bu Seni Hiç Alakadar Etmez.

Bu taş kafalı manyakla ugrasmak yerine müdür odasının başındaki heykele geldim. Allah bilir nedir şimdi bunun şifresi.

"Limon Şerbeti, Patlak Kelekerler, Domuz Kurabiyesi...

Saymam bittikten sonra biri tuttu, bende odaya yağ gibi damladım

Dumbledore ay gözlükleriyle bazı belgeleri incelerken girip karsına oturdum.

Bana baktı ve kaşlarını cattı "Siz kimsiniz Mrs.?"

Potter ihihhihihihihihi

Ona bir potter oldugumu gelecekten geldiğimi voldemortun yediği bokları sonra burunsuz bir kaşşşar a dönüştügünü hepimizin geberecegini falan anlattım.

İnanması için zihnime girmesine izin verdim vs vs

Tabi bu sırada Dumby in odasından zaman döndürücüyü caldıgım gözüktü neyseki yırttık.

İşte simdi yalvar yakar 4. Sınıf olmam gereken yerde 6. Sınıfa başlayabildim.

Ve simdi Adelina Lewis olarak büyük salondaki seçmeye gidiyordum.

Sonum Hayrolsun....

............................................................................

Maalesef uzun bölüm yazamadım çünkü bir nişan arifesindeyiz lakin bir sonraki bölümü uzun yazmaya çalısıcammm

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Potter İkiziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin