Part 9 - RM

105 9 0
                                    

(Warning : part ni byuntae BANYAK so kalau nk skip dipersilakan XD)

Kawin? Awak serius ke ni luhan. Pekara khawin ni bukan boleh main-main." Risau chara.

Serta - merta kereta yang dipandu laju oleh luhan terhenti di tepi jalan raya. Luhan memandang chara sambil memegang tangan chara. Cara luhan memandang chara sangat ikhlas dan jernih.

"Chara.." Luhan memegang kepala chara dengan lembut . "Awak percaya saya kan? Kalau kita khawin... Tiada siapa boleh hentikan hubungan kita. Tiada siapa pun walaupun papa ataupun irene. Trust me. I love you so much" sambung luhan lagi sambil bermain mata dengan chara. Kata-kata yang diungkapkan oleh luhan kelihatan sungguh ikhlas dimata chara.

Chara tersenyun . "Nae luhan. I believe you. Nado saranghae" kata chara.

Lalu luhan mendekati mukanya dengan muka chara secara perlahan. Chara menutup matanya. Tidak lama kemudian, satu ciuman cinta diantara luhan dan chara terbentuk lagi sekali. Mereka sedang menikmati waktu itu. Segala perasaan bercampuk aduk, malu, sayang, sedih semuanya ada terbilang dalam ciuman hangat itu.
Walaupun banyak menghadapi cabaran yang susah dilalui namun cinta diantara mereka sungguh kuat sekali. "Huge thanks for this lovely kiss chara" kata luhan dengan mulutnya masih melekat di bibir chara. "Saranghae."

_________________________
Di Gereja

Setelah beberapa jam berbincang dengan paderi untuk perkhawinan lari mereka akhirnya segala dokumen diselesaikan dengan masa yang agak singkat.
Walaupun berkhawin tidak seindah seperti pasangan-2 yang lain namun, chara dan luhan tidak perduli asalkan mereka dapat berkhawin. Di dalam gereja itu hanya lah chara,luhan, father(paderi) dan beberapa orang saksi.

deng deng dremdremm.... (Bunyi music dalam gereja)

Paderi membaca buku matera di kedua belah tanganya. Setelah 3 minit membaca mantera. "You may kiss your bride" kata paderi.

Luhan dan chara yang berdiri secara berhadapan merasakan berdebar-debar sekali. Kerana ini kali pertama mereka akan bercium di depan saksi-saksi. Sekali lagi luhan mendekati muka chara. Matanya tidak lengkang dari melihat bibir chara yang berwarna pink manis itu. Kemudian mereka bercumbu.

Para saksi semuanya bertepuk tangan dengan meriahnya. Chara pula yang suka menangis sudah menurunkan air matanya dalam kegembiraan yang tidak terkata. Segala yang dia inginkan sudah termakbul iaitu menjadi milik luhan secara sah.

"Saranghae. Now your mine" bisik luhan di telinga chara

"Yes luhan. Im yours" jawap chara juga.

___________________________________________________________

Luhan dan chara terpaksa menetap di hotel disebabkan luhan masih tiada tempat untuk menetap secara tetap.

Di bilik Hotel.

Semasa chara sedang masuk ke dalam bilik, chara terkejut dengan apa yang dilihatnya di atas katil. Cebisan bunga-bunga warna merah ditaburkan atas katil. Dengan lilin-2 diletakkan di atas meja tepi katil.

"Waaaahhh..."

Luhan yang baru masuk ke dalam bilik terus mengejutkan chara dari lamunan dengan memeluk pingang chara dari belakang secara mengejut. Luhan mendokatkan kepalanya di atas bahu chara sambil memeluk erat lagi badan chara

"Suka?" Tanya luhan

"Huh.. Ofcouse lah saya suka. Dari mana awak sediakan semua ni?? Cantik tau" terpegun chara

"Chen yang sediakan khas untuk kita. Saya cakap kat dia yang kita dah kawin. Tak sangka dia pandai dalam hal-2 ni juga ye. Ingatkan dalam hal-2 troll je" jawap luhann.

" pandai chen. Hehe dah lah cute" bangga chara.

"Kyaaaa!! Tapi... Saya yang suruh dia buat" cemburu luhan lalu luhan melepas pelukan dan duduk di atas katil.

"Cieee.. Cemburu ke yeobo jagi ni" usik chara kepada luhan yang sedang mencebik comel di atas katil.

"Mestilah cemburu. Asal chen je yang kene puji? Yeobo tak?" Luhan mencebik

"Alloloololo macam budak kecil betul lah nak mengajuk" kata chara lalu mencubik hidung luhan.

Tiba-tiba luhan membaringkan chara ke atas katil. Luhan pula terbaring di atas badan chara.

"Kkyaaahh luhan!! Apa yang awak nak buat ni?" Terkejut chara tiba-tiba sahaja luhan membaringnya di atas katil dan luhan menghalang badan chara di bawahnya.

"Well you know chara, first night every pairs will be like?" Kata luhan sambil senyum mengoda dan gatal.

"Ya ya yah! Byuntae. Ishh. Nanti saya silat kang baru tau" ugut chara sambil cuba melepaskan diri

"Silatkan saya dalam mimpi kita" merepek luhan.

"Yah luhan lepaslahhh" minta chara

"Awak nak anak berapa? Lelaki atau perempuan?" Tanya luhan tiba-2. Tangannya mula beralih ke perut chara.

"Lelaki" jawap chara dengan cepat

"Tapi.. Saya nak kembar. Macam leesojun dan leeseoun" jawap luhan mengoda.

" apa yang awak merepek ni luhan??? Let me go" minta chara lagi

"You're my wife. Can we do it tonight?" Ujar luhan dengan lembut sambil bermain dengan rambut chara

Chara tersenyum. "Nae luhan. Im yours and you can do anything to me. You want child? How many? Twins? Great" balas chara sambil tersenyum.

malunya >_< malunya. Byuntae

lalu luhan pun menurunkan badannya sedikit dan mencium bibir chara dengan hangat . Begitu juga dengan chara. Walaupun mereka sudah banyak kali bercumbu namun harini, malam ni yang paling indah sekali. Segalanya diluahkan melalui kiss tersebut. Kiss suami isteri. Ciumin bibir mula turun ke leher dan mula menurun lagi. Malam itu sangat fantasic bagi mereka berdua selepas apa yang terjadi pada mereka pada hari yang lepas

"Happy?" Tanya luhan

"Nae. Pls continue" sahut chara

Lalu mereka pun menyambung lagi aksi pda malam itu dengan senyap di hotel bilik milik mereka.

keesokan harinya,

Chara dan luhan sedang tidur nyenyak di atas katil. Mereka berdua kepenatan jadi mereka agak sedikit lena tidurnya. Chara menyelimuti badannya kerana tidak memakai apa-2. Luhan pula hanya shirtless.

Tiba-tiba telefon luhan berbunyi . Luhan tersedar lalu mengangkat panggilan tersebut tanpa melihat nama siapa yang tertera di screen.

"Hello?" Tanya luhan dengan suara yang garau selepas bangun tidur

"Luhan!! Awak pergi mana sayang!! Puas saya cari awak!! Dari semalam saya call asyik tak angkat. Awak pergi mana??" Risau suara sorang perempuan dalam talian.

Luhan melihat nama pemanggil 'irene' . Langsung luhan yang mamai itu pun terjaga sepenuhnya. Luhan meletakkan telefon di telinganya semula

"Kau nak apa? Aku larikan diri. Aku dah kata kan yang aku tak nak kawin dengan kau. Lagipun aku dah ada chara" jawap luhan

"Balik lah luhan! Papa awak tengah sakit sekarang ni!! Dia sedang tunggu awak dekat hospital. Pls luhan, dia dah nazak" pujuk irene

"Mwo? Sakit!!?"

__________________________

REMEMBER ME |EXO:MALAY| ❗️❗️SLOW UPDATE❗️❗️Where stories live. Discover now