1

44 6 6
                                    

  Evetttt tiktok yorumlarından çok isteyen olmuş bölümler ne sıklıkla gelir bilmiyorum ama çok uzun aralar olmaz bölümleri zaten kısa yazacağım bu yıl sınav senem olduğundan yavaş yazıcam zatenkafamı dağıtmak için bir şeyler yapmam lazımdı

Öncelikle öyle profesyonel bir yazar değilim hatta yazarda değilim çok istendi ve bende elimden geldiğinde mantıklı, iyi, okunacak tarzda yazmaya çalışıcam dizden şunu istiyorum yorumlara hikayede olmasını istediklerinizi yazabilirsiniz. Bende onlara göre hem daha rahat hemde isteğinizi karşılayacak şekilde yazmış olurum. Tabii ki tıpatıp aynıları olmayacak ancak esinleneceğim  herkesin isteği karşılanmalı diye düşünüyorum. Burayı okuyanlara teşekkür ederimmm.


Bu arada lütfen kapakla dalga geçmeyin kapak yapmayı bilmiyorum LSBLDNDÖDN hikaye ismide çok klasik hikaye ismi fikirlerinizi de beklerim

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın🥹🩷

*******

    Bolu'dan İstanbul'a gelmiştim. Üniversite için Bolu'ya gidip geliyordum. Moda tasarım öğrencisiydim.

  Bugün yine otobüsten inmiş, acıkmıştım. Öğle saatleriydi, annemler beni otogardan alacaktı. Onları beklerken yemek yemeye karar verdim. Üst katlarda yemekbyerleri vardı. Yukarı çıkmak için  merdivene ilerledim. Ardından yukarı çıktım.

   Yemeğimi yedikten sonra merdiven yerine asansöre binmeye karar verdim. Çünkü valizlerim çok ağırdı ve merdivenden çıkmak bir hataydı aynınhayatı yine yapmamalıydım.

  Otogar çok kalabalıktı. Kalabalıktan hoşlanan biri olmadığımdan  herkesin bindiği asansöre binmedim. Kolidorun sonlarına doğru  tuvaletler ve asansörler vardı. Kolidora girmeden önce oyuncakçıların orda birkaç sivil polis gördüm. Sivil polisleri tanıyabiliyprum. İlginç bir yetenek olsa da böyle bir yeteneğim var. Çok umursamadım. Ne alaka falan modundayım.

  Nasıl olsa otogar her şey olabilir olay çıkmasın diye bekliyorlardır. diye geçirdim aklımdan. Lendimi rahatlattım.

  Çok beklemeden kolidorda ilerlemeye başladım. Bir anda arkamdan bir kadının geldiğini gördüm. Saçı başı dağılmış haldeydi. Aşırı ürkütücü bir görüntüsü vardı. Tüylerim fiken diken olmuştu. İçimde kötü bir his vardı. Bu beni rahatsız etse de bir an önce burdan gitmek istedim.

  Kadın elindeki dev valiziyle hızlı adımlarla asansöre ilerliyordu. Beni geçmişti. Yanımdan geçtiğinde iğrenç bir koku yayılmıştı etrafa, bu ortamı ve kadını çok daha korkutucu yapıyordu. Kolidorun başlarından sivil polis olduğunu düşündüğüm biri ilerlemeye başladı. Kadın hızlandı, ben hızlandım -asansöre yetişmek için- adam hızlandı.

  En son kadın hızla asansöre girdi bende kapı kapanmadna içeri girmeyi başardım.  Tam kapı kapanırken adamda geldi ancak yetişemedi. Kapının arasında spn bir kaç santim kalmıştı o aradan saniyelik de olsa gözgöze gelmiştik.

  Asansör hareket etmeye başladı. Yayılan pis koku daha da rahatsız hale gelmişti. Göz ucuyla kadına bakıyordum. Arada o da bana bakıyordu. Bana baktığında gözlerimi kaçırıyordum. Titrediğimi daha sonradan fark ettim. Kadın ise telaşlıydı. İçimden Ne oluyor? Yine neye karıştım? Allah'ım lütfne bana bis şey olmasın. diye geçirdim içimden.

  Asansör aşağı indi. Kapılar açıldı. Kağının önğnde bir kaç sivil polis vardı. Bir anda silahlarını çektiler. Ben şok olmuş haldeydim. Yanımdaki kadına ve bana silah tutuyorlardı. Ellerim havada ne oldupunu anlmaya çalışıyordum. Polisler yanımdaki kadını kelepçelediler. İki tanesi o kadını götürürken kalanı bana baktı. Anlamaya çalıştılar. Bende anlamaya çalıştım. Bir süre öylece birbirimize baktık. Ardından konuşmaya başladım. "Valla suçsuzum ben, hiçbir şeye karışmadım. Öğrenciyim.

   Yukarda bir kaç saniye göz göze geldiğim adam geldiğinde polislere durumu açıkladı.
"O kız suçsuz. Asansöre bir anda bindi." dedi.

  Silahlarını indirdiklerinde rahat bir nefes aldım. Titrediğimi onlarda fark etmiş olacak ki beni asansörden çıkardılar. Ve bir yere oturtup bir şişe su verdiler.

Ben su içerken, bir kaç yetkili daha gelip valizi aldılar. Üstlerinde beyaz tulumlar olan adamlar. Suyumu içtikten sonra öğrenci kimliği ve bir kaç bilgimi aldılar.

  Kendime geldiğimde yanımda sadece yukardaki polis kalmıştı öbürleri olayı beyaz tulumlu adamlara daha detaylı anlayıyorlardı.

   Yanımdaki polise doğru döndüm. Yüzü oldukça çekici bir insandı. Polisler, askerler ve jandarmalar hep çekici olurdu zaten. Yanş bana göre. Birini çekici bulmam için unvanını bilmem yeterliydi.

  "Ne oldu? Neye karıştım ben?" diye sordum. Sesimi duyunca hrmen bana baktı. Sanırım doğru şekilde anlatmanın yolunu arıyordu. Dudaklarını araladı, konuşmak için. Sonra kapadı. Hala cevap bekliyorkul gibi bakıyordum. Tek kaşımı kaldırdım sorgular gibi. Ardından konuşmaya başladı.

  "O kadının valizinde bir ceset vardı. Uzun zamandır peşinde olduğumuz biriydi."

....

Bu bölüm burda bitsin lütfen hikayede olmasını istedikelrinizi yprumlara yazın ben de herkesşn isreğini karşılayayım 🩷🩷🩷 öptümm

Otogar Cinayeti (Tiktoktaki Aşkolar İçin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin