Never Know (Noah x Folio)

38 5 2
                                    

Noah Sebastian x Nick Folio (Bad Omens)


-Folio! - kiabálta Noah idegesen.

-Mi van? - kérdezte a dobos fiú miközben a telefonját nyomkodta. 

-Ezerszer elmondtam, hogy ne hagyd szanaszét a ruháidat! - fújtatott az énekes idegesen. 

-Honnan veszed, hogy az enyém? - döntötte Nick oldalra a fejét. - Akár Jollyé is lehet. 

-Azért gondolom, hogy a tiéd mert az utóbbi harminc alkalommal is mindig te hagytad el valamelyik ruhadarabodat. - felelte Noah unottan. 

-Tök mindegy. Dobd a szennyes ruhák közé és kész. - rántotta meg Nick a vállát nem törődöm módon.

-Nem vagyok a bejárónőd. - fújtatott Noah. - És amúgy sem akarom az alsónadrágodat fogdosni. 

-Akkor hagyd ott, majd összeszedem. - felelte Nick unottan. 

-Most szedd össze! - parancsolt rá Noah a fiatalabbra. - Nem akarom órákig bámulni az alsódat.

-Jézusom Noah! Összeszedem ha ennyire zavar. - forgatta meg Nick a szemeit, majd lehajolt, hogy fel vegye a ruhadarabot. - Amúgy csak szólok, hogy ezt most tényleg nem az én bokszerem.

-Örülök neki, hogy egyszer végre nem te voltál az, aki rumlit csinált. - morogta az énekes. 

-Na jó, mi bajod van? Nem hiszem, hogy ez az egy alsónadrág idegesített fel ennyire. - hajította be fiatalabb a ruhadarabot a szennyesek közé. 

-Nincs semmi bajom. Csak indulnánk már el. Miért tart ennyi ideig meg venni egy kurva kávét egy kibaszott benzinkúton. - dünnyögte.

-Hé! - fogta meg Nick a másik kezét. - Mi a baj? 

-Semmi! - emelte meg Noah a hangját. - Megyek megkeresem inkább Nicket.

-Itt vagyok. - vigyorgott a dobos. 

-Nem rád gondoltam, hanem az értelmesebb Nickre, aki nem idegesít fel minden egyes nap. - csapta be maga után Noah a lakókocsi ajtaját. 

Folio visszaült az eddigi helyére és folytatta telefonja nyomkodását, nem értette, hogy Noahnak mi ez hirtelen dühkitörése. Nem szokott egy alsónadrág miatt ekkora balhét csapni, sőt maga a balhézás sem jellemző rá. Noah a színpadon egy vadállatnak tűnhet, de egyébként a magán életében meglehetősen nyugodt személyiség.  

-Mi baja Noahnak? - lépett be Jolly a lakóautóba. 

-Nem tudom. - rázta meg Nick a fejét. - Előbb már elátkozott azért mert valakinek a földön volt a bokszere. 

-Engem meg azért mert túl régóta vár már ránk. - ült le Jolly is az asztalhoz. - Körülbelül tíz perce mentünk el. 

-Ma teljesen meg van bolondulva. - foglalta össze Nick. 

-Nem hiszem el, hogy itt mindenki ennyire idióta! - csörtetett be az előbb említett fiú a lakókocsiba. 

-Komolyan bebasztad előttem az ajtót? - lépett be utána idegesen Nicholas Ruffilo, a banda basszus gitárosa. 

-Igen, és inkább örülj neki, hogy nem hagyunk itt! - kiabálta Noah. 

-Ember, mi a szar bajod van ma? - kérdezte a dobos. 

-Ti vagytok a bajom! Főleg te Folio! - mutatott rá a legfiatalabbra. 

-Örülök neki! - lett a dobos fiú is egyre idegesebb. - Ha kitalálod végre, hogy mit ártottam neked, akkor azt is oszd meg!

Fictions (Oneshots)Where stories live. Discover now