Selammmmm💖💖. Yeni bir fic umarım canım yazmak ister fldöxlmeşrkdlls.şaka bi yana umarım güzel bir fic olur romantik yazma konusunda pek iyi değilim TMGLSŞFMRLKDMD. Neyse iyi okumalar okuyucularımmmm💖💖💖💖
Çok heyecanlıyım çünkü aylardır beklediğim o gün geldi.Yurt dışına okula gidiyorum.Arkadaşlarım yanımda olduğu için daha az gerginim.
Yaklaşık 3 hafta sürecek bir serüven beni geriyor.İngiltereye gidiyoruz.Ve herşey çok mükemmel.
Okula vardık.Burası çok güzel bir yer.
Eminim birsürü arkadaş edineceğim.Ah kendimi tanıtmadım,üzgünüm çok şapşalım.
Ben melisa. Buraya diğer 7 arkadaşımla beraber geldim.
Bade, Dilek, Gökçen, Pelin, Murat, Aras ve Eymen.Akşam bir etkinlik vardı.Neler olacağından habersiz etkinliğe gittik.Moda yarışması gibi bir etkinlikti ve çok boktandı.Katılmak mecburi olduğu için katıldık.
O akşam onunla tanıştım...
Arkadaş edinmeye çalışıyordum.Bu yüzden bulduğumla tanıştım.
Matteo diye bir çocukla tanıştım.
İyi arkadaş olduk.Ama sadece arkadaş olduk.Matteo çok kibar bir insandı.Hep gülümseyerek konuşurdu.O akşam etkinlik bitti ve ben yeni bir arkadaş edinmiştim.Ertesi gün selamlaştık.Sonra etkinliğe gittik.Etkinlikte grupça 2 yeni arkadaş edindik.Jeshua ve Fernando.Onlara da kimyamız tuttu ve iyi arkadaş olduk.
(Matteo İtalyan, Jeshua ve Fernando meksikan)
Ben bu sırada karşılaştıkça Matteo ile konuştum.Neyse akşam oldu ve odalarımıza çekildik.
Bade ve dilek bir odada;gökçen pelin ve ben bir odada kalıyorduk.Kızlar bizi odalarına çağırdılar.Biraz konuştuk ve dilek bize birşey söylemek istedi.
Bizde söylemesini söyledik ve başladı:
"Ben fernandoyu beğendim.Bence iyi biri ve boyu uzun"Bizde Dileğe 1 günde nasıl olduğunu sorduk.
Dilek bize anlamsız bir şekilde bakarken bilmediğini söyledi.
Ertesi gün toplanma alanında buluştuk. Ben Matteo ile konuşmaya başladım. Matteo konuşurken hep gülümsedi ve pür dikkat beni dinledi.Matteo ile çok fazla konuşuyorduk.Arkadaşlığımız çok iyiydi.
Yeni etkinliğe gittik.
Bade ivan diye bir çocukla tanışmış ve kimyaları da tutunca arkadaş olmuşlar.
Birbirlerini gördükçe selam veriyorlardı.Tıpkı ben ve Matteo gibi.Bu sırada en yakın arkadaş olan jeshua ve Fernando ile konuşuyorduk tabii.
Etkinliğe ara verilince jeshua,Fernando,İvan ve İvan'ın arkadaşı Miguel geldi ve beraber ebelemece oynadık.Bu bizi bayağı bir kaynaştırdı artık hepsiyle çok yakın arkadaştık.Etkinliğe tekrar döndük ve bu sefer Matteo ile aynı takımdaydık.Beraber çok güzel zaman geçirdik.
Takımlar şu şekilde idi:
Ben ve Matteo, Miguel ve gökçen, dilek ve Fernando, pelin ile jeshua.
Takımları hocalar ayırmıştı ve tesadüfün böylesiydi!
Jeshua ve pelin kazandılar.
Artık yurda dönme zamanıydı çünkü akşamki etkinlik aslında sınıflarımızı belirleyecek bir sınavdı.
Aşağıdaki ortak alanda biraz kutu oyunu oynadık ve zaman gelince toplanma alanına geçtik.
Bizi sınavın yapılacağı yere götürdüler.
Sınav nihayet bitmişti.Yurda gidip hemen uyuduk.
Ertesi gün sınıflar ve gruplar belirlendi.
Grup olarak Meksikalılar ile aynı gruptaydık ve Matteo diğer gruptaydı.
Biz bütün Türkler olarak aynı sınıftaydık.Sınıf arkadaşlarımızla kaynaştıktan sonra dünyanın en boktan dersine girdik.
Uzun bir zaman sonra ilk hocanın dersi bitti.
Yaklaşık 2,5 saat sonra öğle yemeği vardı. 2. Hocanın da dersi bitince çıktık.
Kantine doğru yürürken Matteo ile karşılaştık.
Çok yorgun görünüyordu.Selam verdim ve yüzünde güller açarak oda bana selam verdi.Biraz konuştuktan sonra yemeğe gittik.
Artık emindim.Matteo'ya karşı hislerim vardı!
Umarım ilk bölümü beğenmişsinizdirrr.Romantik yazma konusunda gerçekten çok çok kötüyüm kusura bakmayın :)
Daha çok güzel şeyler eklemeyi düşünüyorum bu ilk bölüm.
Şimdilik görüşürüzzz💖💖💖💖!!