Ben İzel. Babam saygın bir iş adamı, annemse ev hanımı. Villada yaşıyoruz ve koleje gidiyorum. Dün Görkem ve Gökay Berkan'ı evire çevire dövdüler. Ben de saçlarını çektim, eve içine trafo kaçmış da kısa devre yapmış gibi gitti. Ya da yolunmuş tavuk gibi mi demeliyim?
Durun bir dakika, inanmadınız değil mi? Burada tek doğru olan annemin ev hanımı oluşu, gerisini unutun. Babam esnaf, normal bir sitenin 3. katında oturuyoruz. Ve dün Berkan aldığı tehditlerden sonra göz devirerek yanımızdan gitti. Ama keşke dövmüş olsaydık, içimde kaldı..
- İzeeeellll! Nasıl olmuşummm?
Karşımda kafasına benim küçüklük pembe kovboy şapkamı takmış, yan şekilde durup kollarını birleştirmiş Görkem'i görmemle ufak çaplı bir şok geçirsem de gülmeye başladım.
- Ne var aşko? Kötü mü olmuş? Hıh! Sen ne anlarsın modadan?!
- Moda mı? O benim küçükken sizinle kovboyculuk oynamak için anneme zorla aldırdığım ama sizin rengiyle dalga geçip beni oyuna yine almadığınız, sonra senin bana at olursam oynayabileceğimi söylediğin senaryoda geçen şapka değil mi ya? Nereden buldun onu?
- Evet ta kendisi! Nesli yengem sandığı düzenliyordu, oradan çıktı. Hadi kovboyculuk oynayalım!
- At olursan seninle oynarım! Ayrıca emanet gibi durmuş! Ağla!
- Yo gayet de güzel bir kere! Ben niye at oluyorum lan! Gökay o kadar kası boşuna mı yaptı? O olsun işte!
- Lan ben bu kadar kası senin keyfin at olmamı istiyor diye mi yaptım?
Kapının eşiğinde durup tek kaşını kaldırarak konuşan Gökay'a başımı sallayarak destek çıksam ne fayda? Karşımızdaki Görkem bir kere! Ona laf anlatmak deveye hendek atlatmaktan zor!
- Evet! Başka soru?
- Var!
- Evet kızım, söyle!
- Hocam bir fotoğraf çekebilir miyiz? İnstagram'a atacağım da!
- Çek kızım!
(Not: Fotoğraf temsilidir. Karakterlerimiz bunlar değil, kafanızda canlandırdıklarınızdır.)
@kızsavaramaspreyolmayan: Pembe kovboy şapkası moda olmuş, yoksa duymadınız mı?
@görkemgüngören: Dikkatli bakarsanız İzel'in dilinin olduğunu görebilirsiniz.
↪️@gökayamaradarolan: Ona bakarsan benim de dudaklar yok. Ayrıca bu nasıl poz vermektir?!
↪️@kızsavaramspreyolmayan: Poz işte. Sus.Yorumlar sınırlandırılmıştır.
- İzel o fotoğrafı atmak zorunda mıydın kuzi? Tüm karizma yerle bir oldu benim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızsavar
Teen FictionBu bir kuzen hikâyesi; bir adet radar, bir adet mıknatıs ve bir adet kızsavar.. NOT: Kitap genel olarak mizah yönünde ilerleyecektir. NOT: Kitapta kullandığım fotoğraflar temsilidir. Karakterler sizin hayal gücünüze bırakılmıştır. Anlatmak istediği...