Hep birlikte asansöre ilerlerken çisem düşünceli bir sesle "acaba yarışma nasıl olacak?" Dedi.
Labali Çisem in yanından ilerlerken "yarışmanın ne olacağını geç önemli olan hangi grupların aynı evde kalacağı" dedi.
Çisem ona yandan bakış attı ve adımlarını hızlandırmaya başladı.Labali ona yetişmek için adımlarını hızlandırdı.
Çisem tekrar ters bir bakış attı "yanımdan gider misin?"
"Gidemem" dedi kolunu Çisem in omzuna atarken
Çisem Labali nın kolunu itti
"Gidebilirsin,hadi git""Nereye gideyim? Aynı yere gidiyoruz" dedi önüne geldiğimiz asansörü göstererek. Tuşa bastı.Ve asansör geldiğinde içine girdik.
Asansör büyük olduğu için kolaylıkla sığdık.Çisem kapının yeni kapanmasına rağmen sabırsızca önünde açılmasını bekledi tabi yanında labaliyle.
Bende en arkada sırtımı duvara yasladım.
Çisem elini savurdu "uzaklaş" dedi.
Gülmeye başladım.Tabi onlara belli etmeden yoksa Çisem den çekeceğim vardı.
Kafamı yanımda ki Asil e çevirdiğim de güldüğünü gördüm bakışlarını bana çevirdi.
Labaliyi gösterdim" labal- Yağıza sahip çık çünkü Çisem onu dövebilir."
Asil onlara göz atıp bana geri döndü.
"Az önce yağız a ne dedin?" Dedi merakla"Bir şey demedim" dedim ellerimi kaldırarak
"Dedin dedin" beklentiyle bana bakmaya başladı.
"Labali dedim"
Kaşlarını kaldırdı "öyle biri değil, ilk tanıştığı için öyle gelmiştir sadece fazla çapkın"
"Tamam işte fazla çapkın, gereksiz yakınlık gösteriyor."
"Pekela öyle olsun " dedi gülümserken.
Çocuk bile arkadaşının labali olduğunu kabul ediyor.
Onu nezaketen yaptı
Arkadaşını koruyabilirdi.
Asansörün kapısı açıldığında sırayla indik ve şirketten çıktık.
Asil yanımdaydı bana döndü "yarışmada görüşürüz"
"Yarışmaya seçileceğimizi nerden biliyorsun?"
"Başarılı bir tipin var sen öyleysen arkadaşlarında öyledir" dedi gözleriyle kızları işaret ederken.
Kaşlarımı kaldırdım "tipimden başarılı olup olmadığımızı nasıl anlıyorsun?" Dedim.
"Ben anlarım" dedi açıklama yapmadan.
Kızların arabaya doğru ilerlediğini görünce "Umarım yarışmada görüşürüz " dedim arkalarından ilerlerken.
Labali bize doğru sıratarak el sallıyordu.
Kızlarla arabaya bindikten sonra rahatça nefesimi verdim.
"Vay be Serdar ipek ile tanıştık,baya iyiydi" dedi Çisem.
"Güzel bir gündü" dedim ona katılarak.
"Daha güzel yapabiliriz" dedi Hera.
Arka bahçede piknik!
Çisem le aynı anda birbirimize baktık
"Hemen sevinmeyin şartlarım var" diye ekledi Hera.
"Yine ne?" Dedi çisem bıkmış bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızı
Teen FictionBir çok grup sahnedeydi,şirketleri tarafından bir kız ve bir erkek grup oy sonucu birleşecek, aynı evde kalacak ve şarkı söyleyeceklerdi nefesler tutulmuştu çünkü bu Türkiye de ki müzik dünyasında oldukça önemliydi...