Taşlar, toprağın altında basınç ve ısının etkisiyle oluşmuş, tarihte bilinen en eski yapı malzemeleridir. İşlenmemiş taşlar kendi titreşimleri ile enerji yayarlar. Ve taşların bu enerjilerinin şifa kaynağı olduğuna inanılır. Peki bu taşlar neler?
AMETİST
Kuvars ailesinden olan Ametist, mor ya da mor-mavi renklere sahiptir. Şifa bakımından da en güçlü taştır.
Negatif elektrik yükü taşıdığından dolayı, bedendeki fazla elektriği toplayarak beyin gücünü yükseltir. Bulunduğunuz ortamda herhangi bir yerde durması bile olumsuz enerjileri yok edip, pozitif enerjiye dönüştürmesi için yeterlidir. Uykusuzluğa iyi gelir, uyku problemi yaşayanlar için yastık altına konulmasi önerilir. Cilt hastalıklarına, migrene, alerjiye, göz hastalıklarına karşı da etkilidir
Doğal taşların belirli aralıklarla temizlenmesi de gerekir. Bu temizlik taşların sertlik derecesine göre yapılıyor. Ametist taşının sertlik derecesi yedi ve üzeri. Yani belirli aralıklarla toprağa gömüp bir gün bekleterek temizliğini yapabilirsiniz. Toprağın negatif enerjiyi emme gibi bir özelliği var çünkü.
Biliyorsunuz, mor rengi favorim olduğu için bu taş benim hoşlandığım bir taş. :)
AKİK
Hem kadınlarda hem de erkeklerde depresyon ve stresi tedavi etmek ve cinsel bozuklukları gidermek için kullanılır.
Konsantrasyonu, algıyı ve analitik yetenekleri geliştirerek zihinsel işlevi geliştirir
Göğsün ortasına takılacak akik taşı kolye ile sevginin kabul edilmesini engelleyen duygusal uyumsuzluğu aşabilirsiniz.
Obsesif düşünceleri ve yıkıcı zihinsel kalıpları hafifletmeye yardımcı olur ve kalabalık yerlerde agorafobi ve panik atak gibi korkuların üstesinden gelmeye yardımcı olur.
Akik taşını sabunlu su ve yumuşak bir fırça/pamuklu bez ile temizleyebilirsiniz. Doğrudan sıcak bir yerde veya güneş ışığına tutmayın. Ayrıca bazı doğal taşlar birbirine yakın durmaması gerekir, bu, enerjilerinin karışmaması gerektiğinden dolayıdır. Akik taşını da diğer taşlardan uzak tutun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilgi Sandığı
Não FicçãoDünya çok acayip yapılarla, canlılarla dolu. Öyle çok gizem var ki bir gezegenin içinde, hepsini keşfetmeye bir ömür verseniz yine yetmez. Öyle muazzam, öyle harika yaratılmış ve içine de öylesine şaşırtıcı bilgiler konulmuş ki, gel de bilme! Hadi...