Ve işte Doğal Taşların Enerjisi adlı serinin son bölümü. Toplamda tamı tamına yirmi bir adet birbirinden güzel taşları incelemiş ve özelliklerini okumuş olacağız. İyi okumalar... :)
OBSİDYEN
•Sezgileri güçlendirir.
•Vücutta biriken negatif enerjileri temizler.
•Gerginliği azaltarak kişinin rahatlamasına imkân verir.
•Günlük hayatta karşılaşılan problemleri kolay çözme yeteneği verir.
•Çevresel faktörlerden gelen negatif enerjilere karşı koruma kalkanı oluşturur.
•Eklem ve bacak ağrılarına iyi gelmektedir.
•Vücudu gençleştirir. Daha genç ve dinamik görünmeyi sağlar.
•Anksiyete, depresyon ve stres kaynaklı yaşanılan sorunları rahatlatmayı sağlayan güçlü bir enerjisi vardır.
•Obsidyen taşı bir süre avucun içinde tutulması halinde el ve ayaklar ısınır.
•Sindirim sistemini düzenler, mide sorunlarını giderir.
•Bağışıklık sistemini güçlendirir.
Obsidyen taşı, diğer doğal taşlara nazaran daha kırılgan bir yapıya sahiptir. Özenli olmayan temizleme yöntemleri cilasının kaybolmasına ve yüzeyinde çizikler oluşmasına sebebiyet verilebilir. Bu nedenle bu taşı temizlerken sabunlu su ile yumuşak bir bez yardımıyla silinebilir. Ardından sabun kalıntılarından tamamen temizlenmesi için bir kez daha su yardımıyla silinmesinde fayda vardır. Sert kimyasal ürünlerle temizlemekten kesinlikle kaçınılmalıdır.
Obsidyen taşını aldıktan hemen sonra ve kullanım sıklığına bağlı olarak enerjisi temizlenmesi gerekir. Taşta biriken negatif enerjilerden arındırılmazsa her kullanımda baş ağrısı, mide bulantısı şeklinde reaksiyonlar yaşanabilir. Doğal taşları kullanım aşamasından temizliğine kadar sadece kullanan kişi dokunmalıdır.
Enerji boyutundaki temizlik için öncelikle taş alındığı an birkaç yöntemden biri seçilerek temizlenmelidir. Obsidyen taşını temizleme yöntemlerinden biri toprağa gömerek bir gün boyunca bekletilmesidir. Sadece bu iş için bir saksı belirlenmeli ve doğal taş temizliği burada yapılmalıdır. Diğer bir yöntem ise adaçayı veya sandal ağacı yakarak dumanıyla tütsülenebilir. Ayrıca tuz lambası ile negatif enerjiden arındırılabilir.
OPAL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilgi Sandığı
Não FicçãoDünya çok acayip yapılarla, canlılarla dolu. Öyle çok gizem var ki bir gezegenin içinde, hepsini keşfetmeye bir ömür verseniz yine yetmez. Öyle muazzam, öyle harika yaratılmış ve içine de öylesine şaşırtıcı bilgiler konulmuş ki, gel de bilme! Hadi...