Reggel az ébresztőm idegesítő ricsajára keltem. Nagy nehezen kitápászkodtam az ágyból és kinyomtam az ébresztőt. Felöltöztem, megágyaztam és lementem reggelizni. Szüleim már nem voltak itthon mert rengeteget utaznak munka céljából. Gyorsan összedobtam egy szendvicset és a nappaliban a kanapén ülve elfogyasztottam, egy pohár narancslé kíséretével. Ezután elmentem fogat mosni, és egy szolid sminket kentem magamra. Az óra már 7:36-ot ütött ezért sietnem kellett összepakolni az iskolatáskámba. Összepakoltam és elindultam otthonról. Barátnőim már vártak a buszmegállóban, Amy és Jessica.
Felszálltunk a buszra és egy jó 10 perc múlva oda is értünk.
-Délután ráértek?- kérdezte Amy
-Persze, tudtommal nincs semmi dolgom, de jelzek ha közbejön valami- mondtam
-Én mindenképpen ráérek.- mondta Jessica és kacsintott másik barátnőmre.
Furcsán rájuk néztem mire csak egy legyintést kaptam.Becsengettek. Ezért gyorsan megkerestük a termünket és már be is ültünk a padokba. Az első órám munkavállalói volt, unalmasan telt mint szinte minden óra.
Szerencsére hamar vége lett a sulinak. A lányokkal megbeszéltük, hogy 5 órakor találkozunk Amynél.
Mikor hazaértem lerúgtam magamról a cipőmet és felmentem a szobámba, letettem a táskámat és átöltöztem egy kényelmesebb ruhába.
Lementem a konyhába és elmosogattam, utána készítettem egy salátát magamnak, leültem a kanapéra és a TV előtt elfogyasztottam.Jól elment az idő mivel már 16:38 volt, ezét gyors felmentem a szobámba és felvettem egy barna trapéz nadrágot, krémszínű toppal és néhány ékszerrel. Cipőnek a kedvenc Converse tornacipőmet vettem fel.
Szerencsére nem laknak messze és ezért hamar odaértem.
Mikor odaértem Amyékhez csengettem, hiszen nem akarok udvariatlan lenni és csak úgy random besétálni, hátha azt hiszi, hogy betörő vagyok és leüt egy baseball ütővel vagy bánom is én, hogy mivel.
-Szia Kim! Már nagyon vártalak!- nyitotta ki Amy az ajtót, és egy hatalmas öleléssel fogadott. Nagyon aranyos lány.
-Hali, Jessica már itt van? És örülök, hogy elhívtál!- mondtam miközben visszaöleltem drága barátnőmet.
-Igen már itt van, bent van a szobámban.- mondta furán Amy, de nem is foglalkoztam vele mert sok faszságot szoktak csinálni.Bementünk a szobába és láttam, hogy Jess az íróasztalon valamin ügyködik, nem láttam jól hisz nekem háttal volt.
A hangra felkapta a fejét.-Sziaaa Kim. Már nagyon vártunk!- mondta izgatottan.
Amy és Jess egymásra bólintottak és egymás mellé álltak. Láttam, hogy valamit rejtegetnek a hátuk mögött és nagyon kíváncsivá tettek.
-Lányok mondtam, hogy nem kell nagy dobra verni a születésnapomat.- mondtam nyöszörögve és közben a fejemet fogtam.
Ekkor odanyújtottak nekem egy borítékot.
-Bontsd ki!- mondták szinkronba.
-Ha megint valami robbanó csillámpor lesz benne mint tavaly, akkor inkább most fussatok.- mondtam fenyegetően összeszűkített szemekkel.
-Nyugi, ez most nem olyan. De bontsd már ki végre!- sürgetett AmyLassú mozdulatokkal kibontottam a borítékot, hátha átvertek ezek a szemetek.
Mikor megláttam, hogy ki van benne majdnem elájultam.
Képesek voltak ennyit kifizetni egy koncertjegyért, hogy boldoggá tegyenek. Nem mondom azt, hogy nem sikerült, mert most kibaszott boldog vagyok, DE TÉNYLEG.-Úristen lányok nagyon szépen köszönöm!!- odarohantam hozzájuk és szorosan megöleltem őket miközben sírtam.
-Sokszor említetted, hogy imádod őket és hát a szülinapod is 4 nap múlva lesz, mint a koncert. Így gondoltuk, hogy meglepünk egy felejthetetlen ajándékkal, és pont ezt a reakciót vártuk!- mondta Jess boldogan, hisz nagyon örült, hogy örülök.
-És lesz szerencséd fotózkodni a fiúkkal, hiszen direkt olyat jegyet kértünk neked, ennyi pénzért nagyon megérte, hisz elértük, hogy eszméletlen boldog legyél.- ecsetelte Amy fülig érő mosollyal az arcán.
-Köszönöm szépen lányok, most kurva boldog vagyok, de tényleg.-mondtam sikítozva- Váááárjatok csak, 4 nap?! Fotózkodhatok velük?! Ez jobb mint egy álom!!!- tapsikoltam és mosolyogtam azzal a levakarhatatlan vigyorommal.A lányok nem jönnek velem a koncertre mivel ők nem szeretik az ilyen stílusú zenéket. De legalább nem fognak nekem nyavalyogni, hogy mikor lesz már vége mert esküszöm, hogy leütöttem volna őket.
Itt is lenne az első rész. Előbb ki fogom rakni mint ahogy ígértem, de remélem tetszeni fog nektek, ha bármi van kérdezzetek bátran!
Egyébként köszönöm szépen az első csillagomat, nagyon boldog vagyok!(642 szó)
YOU ARE READING
Ez Nem Csak Egy Fellángolás-(Bill Kaulitz FF)
FanfictionSziasztok! Az én nevem Kimberly Marshall, 17 éves vagyok és a szüleimmel élek Németországban, pontosabban Drezdában. Nagyon szeretem a Tokio Hotel nevű bandát, és a barátnőim megleptek egy koncertjeggyel ami az ő koncertükre szól. Viszont sose gond...