Miután hazaértem a vásárlásból, elpakoltam mindent amit vettem. Ezután eldöntötte, hogy elmegyek egyet kocogni, hisz olyan jó idő van kint, hogy hülye lennék kihagyni ezt a jó időt. Felszaladtam a szobámba és felvettem egy edzős ruhát, illetve töltöttem a kulacsomba vizet, mert mindig jó ha van nálam folyadék. Végezetül felvettem egy Nike cipőt, illetve összekötöttem a hajamat, mert rühellem mikor futás közben az arcomba csapódik. Kiléptem a házból, kulcsra zártam az ajtót és más el is indultam. Úti célomnak a közeli parkot vettem, ami ilyenkor káprázatosan fest.
Ahogy sejtettem, a park pompázott a szebbnél szebb virágoktól, illetve különböző növényektől. A fák lombjai néha-néha susogtak a szellőtől, illetve az ágain énekesmadarak csiripeltek. Gondoltam megállok egy kicsit és leülök egy padra. Amikor leültem előkaptam a telefonomat és felmentem az instára. Láttam, hogy Bill nem rég tett ki egy posztot, miszerint már nagyon várja a koncertet, hogy találkozzon velünk, rajongóival. Ezen halványan elmosolyodtam és kommenteltem is alá:
@kimbrlymrshll
-hihetetlenül várom, hogy találkozzak veled és a bandával, és lőjjünk egy közös selfiet.❤️Ezután még felmentem TikTokra, illetve Facebookra is.
Pár perc múlva jött egy értesítés miszerint @billkaulitz lájkolta a kommentemet. Halkan felsikítottam mivel ÚRISTEN, BILL KAULITZ BELÁJKOLTA A KOMMENETEM. Olyan boldog voltam mintha megnyertem volna a lottót, esküszöm.
Meguntam az üldögélést ezért tovább kocogtam, egy jó 3-4 kilométert mentem. Ezután hazamentem és alig vártam, hogy végre az ágyamba bújhassak. Hazaértem, megcéloztam a fürdőt, levettem a ruháimat amit bevágtam a mosógépbe mivel rohadtul beleizzadtam. Beálltam a zuhany alá és folyattam magamra a kellemesen langyos vizet. Megint elkalandoztam azon, hogy mi lenne ha Bill itt állna mellettem. Fenébe is a mocskos fantáziámnak.
Miután kiszálltam jól megtörölköztem és felvettem egy hatalmas pólót és egy csipkés bugyit.
Bementem a szobámba és bedőltem a rohadt kényelmes ágyamba. Bekapcsoltam a Netflixem és néztem a Napkelte című sorozatot, amit nagyon szeretek.Egy idő után már nagyon nehéznek éreztem a szemhéjaimat, illetve folyamatosan olyan nagyokat ásítottam, hogy majdnem szétrepedt a már így is nagy szám, haha igen most saját magamat beoltottam, de mindegy is.
Lekapcsoltam a Tv-met, kényelembe helyeztem magam. 5 perc se telhetett el de már úgy aludtam mint egy jól lakott óvodás.
Egy csodálatos hotel szobába ébredtem ami tele volt szórva rózsa szirmokkal, illetve pár gyertya is megvolt gyújtva. Hihetetlenül romantikus volt ez az egész, de nem értettem, hogy mit keresek itt. Egyszer csak egy ajtónyitódást hallottam, odafordultam és nem hitte a szememnek.
- ezt mind neked csináltam, remélem tetszik szépségem.- mondta Bill azzal a csodálatosan nyugtató férfias hangjával és közben azzal az édes mosolyával rám mosolygott.
- egyszerűen imádom, nagyon kitettél magadért.- mosolyogtam mézédesen felé és enyhén elpirultam.
- örülök, hogy tetszik.- közelebb jött és szorosan megölelt. Éreztem a vadító illatát, illetve kidolgozott felsőtestét.Én is megöleltem és mélyeket szippantottam az illatából, nem tudtam betelni vele. Az ölelésében pedig hihetetlenül biztonságban éreztem magam, nem mintha meg kéne védenie valamitől, de akkor is.
Elengedett és egy asztalhoz vezetett ahol minden féle kaja, illetve pia sorakozott.- mit tölthetek a hölgynek?- kérdezte miközben a szeszes italokra mutatott és eleresztett egy dögös félmosolyt.
- mondjuk legyen egy kis bor, de vöröset kérek.- kissé zavarba jöttem ahogyan rám nézett, majdnem ott helyben elolvadtam.Töltött mindkettőnknek egy egy pohár bort. A nagy beszélgetések közbe megittam és ekkor olyat kérdezett ami még gondolatban sem fordult meg a fejemben.
- nem lenne kedved egyet hancúrozni? Olyan dögös és gyönyörű vagy, hogy ha tehetném most helyben magamévá tennélek kislány.- mondta dörmögős hangon, s a száját kezdte harapdálni.
Erre a mondatára úgy elvörösödtem, mint egy paradicsom. Én is nagyon vágytam rá, és valahogy sejtettem, hogy álmodok ezért belementem.
- legyen, de csak azért megyek bele mert kurvára oda meg vissza vagyok érted, meg talán a pia hatása.- kuncogtam és én is beharaptam az alsó ajkamat és szívdöglesztően ránéztem.
Több se kellett neki, az ajkait az enyéimre tapasztotta, közben az egyik keze levándorolt a fenekemre a másik pedig a tarkómat fogta. Hevesen csókolóztunk, ekkor felkapott az ölébe és letett gyengéden az ágyra, mintha csak egy porcelán baba lennék. A vad csókunkat félbeszakítva, elkezdte levenni a ruháit. Gondoltam, hogy tök szexi lenne ha kicsatolnám az övét és lehúznám a nadrágját. A gondolatomat megvalósítva felültem és odanyúltam a nadrágszíjához, és lassan elkezdtem kicsatolni. Bill csillogó szemekkel figyelte mutatványomat, illetve néha néha jóleső sóhajok hagyták el a száját mikor ágyékához érintettem néha a kezemet. Miután sikerült kicsatolnom, lehúztam róla a nadrágot és már az alsógatyáján keresztül láttam a merev férfiasságát, amit meg kell hagynom hatalmas volt. Ekkor Bill hatalmas mosolyra húzta telt ajkait és elkezdett vetkőztetni, mivel csak rajtam volt sok anyag, míg rajta csak egy alsónadrág volt. Kibújtatott a pólómból, és apró csókokkal hintette be mellkasomat amitől jóleső bizsergés járta át a testem. Levette a szoknyámat, így már csak egy alsóneműben voltunk egymás előtt. Mindketten tetőtől talpig végigmértük a másikat.
Billnek több se kellett, kicsatolta a melltartómat. Amikor levette rólam az anyagot, elkezdte masszírozni a fedetlen kebleimet. Ekkor jóleső sóhajok hagyták el a számat. Bill gyorsan levette magáról az alsóját, illetve én is levettem magamról a csipkés tanga bugyimat. A fiókból elővett egy óvszert, de még nem helyezte fel magára. Az ujjai szép lassan az érzékeny pontomra vándoroltak, először csak simogatni kezdett, majd lassan kettő hosszú ujját belédugta. Elkezdtem nyögni, mivel borzasztóan jó érzés volt ahogy ujjai bennem mozognak. Amikor gyorsított a tempón annál jobban nyögtem. Látta, hogy nem sok kell ahhoz, hogy elmenjek ezért gyorsan kibontotta az óvszert és ráhelyezte merevedő férfiasságára.
Kérte, hogy pucsítsak be. Eleget tettem kérésének és már éreztem a őt a bejáratomnál. Majd lassan belém tolta nemi szervét.- szólj ha fáj. Rendben?- nézett rám aggódó egyben tüzes vággyal teli szemmel.
Én csak bólintottam, ekkor elkezdett mozogni bennem. Nem hazudok, akkorákat nyögtem, hogy fogadni merek az egész hotel tőlem zengett, de jelen pillanatban nem tudtam ezzel foglalkozni, hisz álmaim pasijával szeretkezek.
Ekkor megszólalt az ébresztő órám, 6:00 van.
- hogy az az isten meg nem baszta, miért pont most kellett félbemaradnia az álmomnak?! Aaahjj. - ekkor megéreztem, hogy a saját izzadságomban fekszek. Fasza. Ennél jobban nem is indulhatott a napom, hiszen el kell mennem lefürödni mert utálom ha reggel így ébredek.
Köszönöm ha elolvastad! Ez a rész enyhén 🔞, mint ahogy a szövegben is olvashatjátok! Remélem tetszett, nem sokára hozom a többi részeket is. Ha bármi kérdésetek van, kérdezzetek! Legyen szép napotok!
(1031 szó)
KAMU SEDANG MEMBACA
Ez Nem Csak Egy Fellángolás-(Bill Kaulitz FF)
Fiksi PenggemarSziasztok! Az én nevem Kimberly Marshall, 17 éves vagyok és a szüleimmel élek Németországban, pontosabban Drezdában. Nagyon szeretem a Tokio Hotel nevű bandát, és a barátnőim megleptek egy koncertjeggyel ami az ő koncertükre szól. Viszont sose gond...