Másnap reggel olyan gyorsan keltem ki az ágyamból, mint ezelőtt soha. Mivel ma van a KONCERT NAPJA JUHUUU.
Leszaladtam a konyhába és egy papír cetlit találtam az asztalon."Jó reggelt Kim! Mikor ezeket a sorokat olvasod akkor már bizonyára nem vagyunk otthon. Éjjel 1 órakor értünk haza, de nem volt szívünk felkelteni, nagyon édesen aludtál! Reggel pedig 6 órakor már el kellett jönnünk, nagyon sajnálom. Viszont tudjuk, hogy ma mész koncertre ezért hagytunk kint neked pár eurót. Ne szórd el minden hülyeségre!! Illetve hagytunk neked egy meglepetést a kanapén, remélem tetszeni fog neked.
Jó szórakozást a koncerthez és érezd jól magad!"
Sok szeretettel: anya, apaMikor ezt olvastam kicsit elérzékenyültem, hiszen nem mindennap kapok ilyen levelet a szüleimtől. Viszont említettek egy ajándékot amit hamar meg is találtam az említett helyen. Izgatottan kibontottam, de amit benne találtam az nagyon lesokkolt.
Volt benne egy Tokio Hoteles haspóló, egy sima póló és......... egy papír AMIN ALÁÍRÁSOK VOLTAK A BANDA TAGOKTÓL!!!-na neee! Úristen!!! A koncertre inkább ezt a pólót veszem fel, hisz mégiscsak az ő koncertjükre megyek.- mondtam hangosan az örömtől.- De anyáék hogyan szerezték meg az aláírásokat?-gondolkoztam el ezen, de arra jutottam, hogy biztos megvették valakitől vagy valami.
A telefonomon gyorsan megnéztem, hogy pontosan mikor is kezdődik a koncert. Az oldalukon feltüntették, hogy pontosan 17:30kor fog kezdődni. Szuper! Addig még van egy csomó időm.
-na várjunk csak! Az én jegyem Lipcsébe szól, a francba. Na mindegy, kénytelen leszek vonaton utazni.- ismét gondolkodtam el hangosan, mikor a telefonom elkezdett csörögni.
Mikor megláttam, hogy ki hív egyszerre nevettem és izgultam hiszen "Gusti" hívott. Felvettem.
-szia Gustav! Hogy vagy? Miért hívtál?- kérdeztem izgatottan.
-szia Kim! Hát mivel nagyon unatkozok ezért felhívtalak megkérdezni, hogy akkor biztos jössz-e a koncertre? Mert mi már itt vagyunk a helyszínen, mert ugye próba meg stb. Egyébként jól vagyok köszi, na és te?- mondta boldogan.
-igen 100%, hogy megyek! Ki nem hagyom ezt a fantasztikus koncertet semmi pénzért! Amúgy tegnap találkoztam Georggal, nagyon kedves és figyelmes volt. Hallottam afelől, hogy elmondtad a fiúknak, hogy taliztunk.- mondtam először aranyos majd kicsit mérges hangnemben.
-igen, és bocsi. Viszont ahogyan leírtalak a fiúknak egyből emlékeztek rád, főleg Bill.-kuncogott.- De akkor megmondom a fiúknak, hogy akkor 100%, hogy jössz. Basszameg! Ezt nem szabadott volna elmondanom.- hallottam ahogy homlokon csapja magát amin én jót nevettem.
-drága Gustav, én nagyon szeretlek barátilag de néha komolyan olyan mocskos szád van! Jó inkább én nem is beszélek.- gondolkoztam el él elnevettem magam, Gustav is jót nevetett.
Még beszélgettünk vagy 1 órát minden féle hülyeségről.
-ne haragudj de nekem mennem kell a srácokhoz, valami idióta dolgot csináltak már megint. Akkor szia és légy csinos a koncertre!- mondta aranyosan.
-én mindig szép vagyok, szóval nem lesz nehéz dolgom.- nevettem.- de akkor szia! Majd találkozunk.- mondtam és letettem.
Ezután a beszélgetés után elvégeztem néhány tennivalót, ezalatt értem az evést, mosakodást, rendrakást stb. Addig is elfoglaltam magam és így gyorsabban telt az idő.
Ezután interneten néztem egy vonatot ami Lipcsére megy, 14:26kor indul és 15:43kor van ott. Szuper, ez lesz a tökéletes! Még időm is lesz bőven odaérni és elfoglalni a helyem a koncerten.
YOU ARE READING
Ez Nem Csak Egy Fellángolás-(Bill Kaulitz FF)
FanfictionSziasztok! Az én nevem Kimberly Marshall, 17 éves vagyok és a szüleimmel élek Németországban, pontosabban Drezdában. Nagyon szeretem a Tokio Hotel nevű bandát, és a barátnőim megleptek egy koncertjeggyel ami az ő koncertükre szól. Viszont sose gond...