- hogy az az isten meg nem baszta, miért pont most kellett félbemaradnia az álmomnak?! Aaahjj. - ekkor megéreztem, hogy a saját izzadságomban fekszek. Fasza. Ennél jobban nem is indulhatott a napom, hiszen el kell mennem lefürödni mert utálom ha reggel így ébredek.
El is mentem lefürödni, hisz már ragadtam a saját izzadságomtól amit ki nem állhattam. Bementem a fürdőbe, levettem a pizsamámat és már be is álltam a zuhanyzóba. Megengedtem a csapot és folyattam magamra a jéghideg vizet, ami egyben jól is esett és fel is ébresztett. Miután végeztem kiszálltam, megtörölköztem és felvettem az iskolai ruhát amit kikészítettem magamnak. A szettem egy baggy farmernadrágból és egy hosszított fehér pólóból állt, illetve felvettem az egyik kedvenc nyakláncomat, amin egy fekete kereszt volt. Ezután összekészítettem az iskolatáskámat, vagyis elraktam minden olyan füzetemet és könyvemet amire szükségem lesz a mai nap folyamán. Valamiért olyan érzésem volt, hogy valami furcsaság fog velem történni, de nem is foglalkoztam ezzel az érzéssel.
Leszaladtam az étkezőbe, gyors megcsináltam a csokis zabkását magamnak és elfogyasztottam. Láttam hogy ideje lenne sietnem, ezért gyorsan felhúztam a vastag talpú Nike cipőmet ami még anyué volt.Szinte már futottam a buszmegálló felé, hogy elérjem a buszomat. Alighogy odaértem de már meg is jött a busz.
-sziasztok lányok!- mondtam kipirosodott arccal miközben lihegtem mint a kutyák. Vicces látvány lehettem mivel a lányok összenéztek és elnevették magukat, tőlem csak egy szúrós pillantást kaptak.
-hogy hogy sietned kellett? Csak nem megint elkalandoztál azon a fura gyereken?- nevetett fülsüketítő hangon Jess.- hogy tetszhet már egy ilyen fiú neked? Hisz úgy néz ki mint egy lány, fúj.- fintorgott
-szerintem meg kussolj be most azonnal, nehogy a cipőm talpa találkozzon azzal az agyonsminkelt pofáddal!- mondtam mosolyogva. Lehet, hogy kicsit durva voltam de én sem szoktam leszólni azokat a srácokat akik tetszenek neki, bár pont leszarom.
-Kim ne már! Hogy mondhatsz ilyet a legjobb barátnődre? Szerintem fogd vissza magad, mert eléggé nagy lett a szád!- nyavajgott Jess- meg amúgy is, csak tényeket közlök.- ezután rám kacsintott.
Nekem itt telt be a pohár, nem mondtam semmit csak szimplán elültem onnan. Szegény Amy azt se tudta mi folyik körülötte, sajnáltam is. De amit Jess illeti, nagyon megváltozott, tegnap sokkal másabb volt, na de ma?! Ma úgy viselkedik mint egy olcsó kurva! Igen, és most jöhetnek a kérdések, hogy hogyan mondhatok ilyet az egyik legjobb barátnőmre. Egy szóval: felbaszott, de nagyon. Meg igazából én mindig is jobban kedveltem Amyt. Ő olyan kis aranyos, segítőkész és törődő. Az egész lány csupa cukiság.
Odaértünk a sulihoz. Mikor szálltam le a buszról éreztem, hogy Jess kicsit meglökött.
-igazán befejezhetnéd ezt a hisztis picsáskodást! Nem értem mégis mi bajod van, te kötöttél belém és még neked áll feljebb.- nagyon kiakadtam rá. Miközben ezt mondtam többen is megbámultak de jelen esetben pont nem érdekelt.
-jó! Tudod mit? Inkább lógok a sokkal szebb és sokkal normálisabb barátnőimmel.- mondta és sarkon fordult. Láttam, hogy odament egy csapat szőke lányhoz és ott ölelgették és össze-vissza puszilgatták egymást, fúj. Nem ítélem el az LMBTQ+ közösséget, nehogy félre értsetek, csak az ilyeneket utálom.
-olyan mintha ott az összes lány ugyan úgy nézne ki.- mondta Amy és az említett lánycsapatra mutatott. Én csak felnevettem és ő is elkezdett kuncogni.
Elindultunk az első óránkra ami matematika volt. Az óra iszonyat unalmas volt, és az ezt követő órák is. Miután vége lett az összes órámnak elindultam haza gyalog. Nem volt kedvem nézni a buszon Jess lópofáját és ahogy nyávog. Kiráz tőle a hideg. Miközben sétáltam haza gondoltam átmegyek egy parkon keresztül ami épp útba esik. De amit vagyis akit ott láttam, nem akartam elhinni, hogy ott van! Úristen itt van Gustav Schäfer! Ott ült a padon és épp valami magazint olvasott, a napszemüveg a fején volt, hogy kevésbé ismerjék meg. Egy öltönyös faszit is láttam, ami egyből leesett, hogy Gustav őre.
ESTÁS LEYENDO
Ez Nem Csak Egy Fellángolás-(Bill Kaulitz FF)
FanficSziasztok! Az én nevem Kimberly Marshall, 17 éves vagyok és a szüleimmel élek Németországban, pontosabban Drezdában. Nagyon szeretem a Tokio Hotel nevű bandát, és a barátnőim megleptek egy koncertjeggyel ami az ő koncertükre szól. Viszont sose gond...