"Kyra belajar apa online?" Tanya Farraz. Entah kenapa muka dia terasa panas. Perasaan malunya cuba ditahan. Dia yakin Kyrana tak perasan mukanya berubah merah."Pasal foreplay. Lepas tu, blow apa entah nama dia. Banyak lagi tapi Kyra tak faham."
Farraz mula tak senang duduk. Entah kenapa mendengar Kyra bercakap mengenai seks dengan wajahnya yang tulus itu menaikkan nafsu Farraz. Perbualan itu perlu dihentikan sebelum nafsunya menggila.
"Abang...pernah buat onani?"
Farraz tersentak. Kyrana ditenung lama. Apabila memikirkan Kyrana sedang cuba untuk belajar, tak mustahil perkara itu sudah dibuatnya. Mindanya mula membayangkan Kyrana sedang beronani. Nafsu mulai menguasai dirinya.
"Pernah. Sini abang ajar Kyra." Ujar Farraz terus menarik Kyrana ke arahnya. Tanpa amaran, bibir itu diciumnya.
Tindakan pantas Farraz mengejutkan Kyrana. Tapi hanya untuk seketika. Dia hanyut dengan ciuman Farraz yang mengasyikkan.
Farraz semakin berani apabila Kyrana sedikit pun tak melawan, malah merelakan perbuatannya. Tangan mula merayap ke seluruh tubuh Kyrana. Tipulah jika dia tak pernah terfikir untuk menyentuh tubuh seksi itu.
"Ah!" Kyrana mengerang kesedapan apabila Farraz meramas buah dadanya.
Batang Farraz semakin mengeras. Kyrana benar-benar menghairahkannya. Dia tak pernah rasa seperti itu. Pinggang Kyrana dia rangkul erat. Tubuhnya digesel-gesel di tubuh Kyrana.
"Abang..." Sentuhan Farraz buat Kyrana tak keruan. Terasa seperti dia diawan-awangan.
Baju Kyrana yang bertali nipis Farraz tarik. Baju dalam lace yang dipakai Kyrana kini jelas kelihatan. Farraz menjilat bibirnya, teruja dengan apa yang ada di depan mata. Tanpa melengahkan masa, cangkuk bra Kyrana dicapai dan dibuka. Tersembur keluar dada Kyrana yang putih melepak.
"Besarnya. Geram abang." Komen Farraz sebelum menundukkan kepalanya untuk merasa dada itu.
Kyrana mengeliat kegelian apabila lidah Farraz menyentuh putingnya. Kesejukkannya membuatkan puting Kyrana mulai tegang.
Batang Farraz sudah tegak berdiri. Rengekan Kyrana benar-benar merangsang nafsunya. Disebabkan tak tahan, Farraz membuka zip depan seluarnya.
"Ah, abang!" Desah Kyrana apabila batang Farraz bergesel-gesel dengannya. Kyrana sedikit panik apabila dia merasakan ada cecair yang mula keluar daripada farajnya.
Tok! Tok! Tok!
"Raz, busy tak?"
Bulat mata Farraz mendengar suara itu. Kemunculan Khairil menyedarkan Farraz. Dia diserang perassaan bersalah. Terus dia tolak Kyrana turun dan berdiri. Pucat lesi mukanya.
"Kyra pakai baju dulu. A-abang keluar kejap." Bergetar suara Farraz. Kyrana langsung tak dipandangnya. Cepat-cepat dia melangkah keluar.
Kyrana yang ditinggalkan tercengang. Semuanya berlaku terlalu cepat.
---------------------
"Woi!" Zarul menjerit kuat sambil menepuk meja.
Terkejut Farraz. Nyaris gugur jantung Farraz dibuatnya. Dia merenung Zarul tajam.
"Chill, bro. Chill. Aku panggil kau tak dengar. Jauh kau termenung. Kau ada masalah ke?" Tanya Zarul. Dia mengambil tempat di sebelah Farraz. Risau dia melihat gelagat Farraz.
Farraz mengeluh. Dia tak menjawab. Televisyen yang memainkan berita terkini dipandang kosong. Fikirannya melayang lagi.
Zarul memetik jari di depan mata Farraz. "Kau ni dah kenapa? Macam baru putus cinta pula aku tengok."
"Aku okay je la. Kau risau sangat." Ujar Farraz lalu bangun. "Aku mengantuk. Nak tidur."
Zarul menganga melihat Farraz yang kini melangkah pergi. Dia kemudiannya menjerit. "Tengok! Pelik kau ni! Sekarang baru pukul lapan oi!"
Farraz sedikit pun tak pedulikan Zarul. Dia berjalan masuk ke dalam biliknya dan mengunci pintu. Dia nak bersendirian. Tubuhnya dihempas ke atas katil. Niatnya untuk merehatkan diri terbatal apabila susuk tubuh Kyrana yang dilihatnya tadi muncul di dalam fikiran. Farraz cuba mengusirnya tapi imej itu sudah melekat di dalam kepalanya. Sukar untuk dia lupakan lekuk dan kelembutan tubuh itu.
Keluhan Farraz lepaskan apabila menyedari batangnya yang sudah separa keras. Jelas sekali ia meminta dibelai. Selalunya dia mempunyai teman untuk melepaskannya tapi kali ini, dia perlu membuatnya sendiri. Semuanya gara-gara Kyrana.
YOU ARE READING
NOT INNOCENT
Romance"Kyra nak minta tolong abang boleh?" Makin berkerut dahi Farraz. "Tolong apa?" "Tapi, abang kena janji tak boleh bagitahu Angah pasal ni? Abang tak boleh bagitahu semua orang. Janji?" Farraz menelan air liur. Jantungnya berdegup kencang. Dia diseran...