EMPAT - PELAJARAN KEDUA

5.1K 10 1
                                    

Kyrana tak berhenti senyum. Dia teruja kerana Farraz di dalam biliknya. Inilah pertama kali dia menjemput seseorang ke bilik. Sebenarnya, dia cemburu melihat Khairil membawa kawan-kawannya pulang ke rumah. Mama tak pernah mengizinkan dia untuk membawa kawan-kawannya ke rumah apatah lagi naik ke biliknya. Berbeza sungguh layanan mama dan papa pada dia dan abangnya.

"Pink ya." Komen Farraz sambil matanya melilau memerhatikan seluruh bilik. Hampir semua barang di dalam bilik itu berwarna merah jambu!

Kyrana tersengih-sengih. "Kyra kan suka warna pink."

"Tahu dah." Ujar Farraz. Dia kemudiannya melangkah ke arah tepi katil. Baju dalam berwarna merah jambu itu dia angkat tinggi. "Ni pun sama?"

Bulat mata Kyrana. Pipinya berubah menjadi warna merah. Cepat-cepat dia melangkah ke arah Farraz. "Apa ni!"

Kyrana merampas baju dalamnya dari tangan Farraz. Baju itu disorokkan di belakangnya. "Tak semualah. Kyra bukan budak-budak!"

Farraz mengerutkan dahi. Macam mana Kyrana boleh fikir dia menuduh perempuan itu kebudak-budakkan kerana warna kesukaannya?

"Abang tahu Kyra bukan budak-budak."

Kenyataan itu membuatkan Kyrana tersenyum. "Baguslah kalau macam tu."

Farraz semakin keliru. Tapi, fikirannya terganggu apabila dia menyedari sesuatu yang agak tajam dan menonjol di bahagian depan tubuh Kyrana. "Kyra tak pakai bra ke sekarang?"

Kyrana mengangguk-angguk. "Yalah. Tak selesa pakai waktu tidur."

Pengakuan Kyrana membuatkan nafsunya bergelora hebat. Farraz sudah tak dapat mengawalnya lagi. Pinggang Kyrana dirangkul, menarik perempuan itu ke arahnya. Tubuh Kyrana dipeluk erat sehingga dia dapat merasa kerasnya puting Kyrana.

"Kyra memang sengaja nak goda abang, kan?" Bisik Farraz di tepi telinga Kyrana.

"Ha? Apa maksud-"

Kyrana tak dapat menghabiskan ayatnya apabila bibirnya dicium rakus oleh Farraz. Meskipun terkejut, Kyrana membalasnya dengan hati yang terbuka. Dia sukakan ciuman Farraz. Tapi, kali ini ciuman lelaki itu hanya seketika. Dia nyaris merengek sewaktu Farraz meleraikannya.

"Abang buka boleh?" Pinta Farraz. Dia tak sabar untuk melihat dada mulus itu.

"Okay." Kyrana mengangguk-angguk.

Farraz langsung tak membuang masa. Tangannya lincah membuka butang baju Kyrana. Lurah itu saja sudah mengiurkan apatah lagi yang lain.

"Ah!" Kyrana menjerit kecil apabila Farraz memicit putingnya. Dia terkejut dengan tindakan tiba-tiba lelaki itu. Tapi dia lebih terkejut apabila lelaki itu menunduk dan menjilat putingnya.

"A..bang." Mengigil tubuh Kyrana menahan geli.

"Hmm?" Hanya itu jawapan Farraz. Mulutnya sedang penuh.

"A..bang.." Kyra sudah hampir merayu. Sensasinya membuatkan dia lemah.

Farraz akhirnya berhenti. Tapi dia masih belum puas.

"Tengok apa Kyra dah buat pada abang." Farraz mengambil tangan Kyrana dan membawanya ke bahagian depan seluar.

Walaupun berlapik, Kyrana dapat merasa batang Farraz sudah pun mengeras. Tangannya hanya menyentuh luaran saja tapi Farraz sudah mendesah berat. Kyrana yakin lelaki itu sukakan sentuhannya.

"Tolong abang keluarkan." Farraz berbisik di telinga Kyrana. Dia teruja apabila memikirkan nikmat yang akan dirasakan nanti.

Kyrana menurut tanpa membantah. Suara serak-serak basah Farraz kedengaran seksi. Dia bagaikan dijampi. Tiada langsung rasa gemuruh walaupun ini pengalaman pertamanya.

Batang Farraz meloncat keluar terus ke muka Kyrana. Menggigil tubuh Farraz menahan nafsu apabila batangnya bergesel dengan pipi Kyrana.

"Buka mulut, Kyra." Arah Farraz sambil mengacukan batangnya ke mulut Kyrana.

Perlahan-lahan Kyrana membuka mulutnya. Dia masih ragu dengan perkara itu. Tak mungkin ianya muat.

Farraz mengosok-gosok batangnya di bibir bawah Kyrana. Nikmatnya sungguh mengasyikkan sehingga air mazinya terkeluar. Sedangkan dia masih belum memasukkan sepenuhnya.

"Kyra, abang nak masukkan. Jangan bagi kena gigi Kyra tau."

Kyrana tak sempat menjawab. Farraz sudah pun menjolok masuk batangnya. Hanya separuh tapi mulut Kyrana sudah pun penuh.

"Ugh, sedapnya Kyra." Keluh Farraz penuh nikmat. Terasa seperti bila-bila masa saja dia akan pancut. Dia akhirnya tewas apabila hujung batangnya bertemu lelangit Kyrana. Habis terpancut keluar air maninya.

Kyrana menutup mata, menahan rasa apabila air itu mengalir di dalam mulutnya. Terbatuk-batuk dia dibuatnya. Disebabkan terlalu banyak, air itu mengalir keluar dari mulutnya.

Cepat-cepat Farraz keluarkan batangnya dari mulut Kyrana.

"Kyra okay?" Tanya Farraz prihatin. Riaknya jelas serba salah. Belakang badan Kyrana diusap lembut. Kini dia menyesali sikapnya yang terlalu gelojoh. Kyrana masih tak berpengalaman jadi perempuan itu pasti perlukan masa.

Kyrana hanya mampu mengangguk. Dia tak mampu menjawab.

Tiba-tiba, kedengaran bunyi ketukan di pintu.

"Kyra! Kyra dah tidur ke?"

Terus pucat muka Farraz apabila mendengar suara Datin Afifah dari luar bilik. Tubuhnya kaku.

"Ish, awak ni. Pukul berapa dah ni, Kyra dah tidurlah tu. Janganlah kacau dia. Esok-esok ada lagi." Suara Datuk Khalid pula kedengaran.

Jantung Farraz berdegup kencang. Dia sangat berharap mereka berdua pergi. Boleh pengsan jika mereka nampak dia di dalam bilik Kyrana.

Bunyi tapak kaki yang menjauh melegakan Farraz. Dia berpaling ke arah Kyrana. Tiba-tiba, dia rasa bersalah

NOT INNOCENTWhere stories live. Discover now