5.Bölüm

128 24 127
                                    

Bucky derin bir nefes aldı ve somurttu. Ona 5 dakika içinde kulenin önünde ol demişti ama 25 dakika geçmişti ve şimdi kendisi yoktu.

Bucky acaba beni ektimi diye düşünmeye başlamışken kuleden bir çikolatanın çıkması ile Bucky o tarafa baktı.

Koyu lacivert bir boğazlı kazak, siyah bir pantolon ve siyah botlar ile Bucky yutkunmadan edemedi. Tanrım o fazla iyi görünüyordu. Sam siyah ceketini üstüne geçirdiğinde Bucky içinden bir siktir çekti.

Evet Şuan nedeni bilmediği bir şekilde kalbi çok hızlı atıyordu. Bir ona ve birde kendine baktı mavi gözlü adam. Kol dirseklerine kadar gelen ve fazlası ile uzun olan bir beyaz kısa kollu ve siyah pantolon giymişti. Havanın soğukluğunu yeni fark ediyordu.

Ama sorun değildi. O soğuğa alışıktı. Sam ona yaklaşıp bir süre onu süzdükyen sonra omuz silkti.

Sam: hava bu kıyafetler için fazla soğuk ha?

Bucky: soğuk bana pek etki etmiyor.

Mavi gözlü adam omuz silkti. Siyahi adam bunu pek umursamadı.

Sam: pekiala gidelim

Bucky: yürüyerekmi gidicez?

Sam: beyenemedinmi?

Bucky göz devirdi. Onun bu halleri onu delirtiyordu. Şuan nazik olmaya çalışıyordu ama onun davranışları işleri zorlaştırıyordu. Bucky içinden bu gece hiç bir olay yada kavganın olmamasını diledi.

Sam ellerini cebine koymuş ilerlediğinde Bucky onu takip etti. İlerlerken Bucky'nin asker künyesi boynunda ses çıkarıyordu. Bu künyeyi hafızası yerine geldiğinden beri çıkarmıyordu. Bu künye onun Çavuş Barnes zamanlarını hatırlatıyordu.

Sam yürümeye devam ederken bir dondurmacının önünde durdu. Bucky ilk binaya baktı. Şirin bir yerdi. Sam içeri girince en dipteki bir masaya ilerledi ve oturdu. Bucky onu takip etti ve karşısına oturdu.

Okadarda kalabalık bir mekan değildi bir kaç çift ve bir kaç arkadaş grubu vardı. Bucky bir an ikisininde çift gibi görünüp görünmediğini merak etti.

Yanlarına boydan minik ve birazda çocuğu andıran bir garson geldiği zaman Sam gülümsedi.

Sam: merhaba Naz

Naz: Hey Sam

Genç Kız Bucky'i süzdü ve gülümsedi.

Naz: sonunda sevgilimi getirdin?

Mia: onda sevgili ve gezer

Fazlası ile uzun boylu ve beyaz saçları ile dikkat çeken bir kız yanlarına yaklaştığında Bucky bir an hangisinin daha uzun olduğunu merak etti. Sam bozulmuş gibi somurttu.

Sam: ayıp oluyor

Mia: yalanmı? Sapsın oğlum sen sap kabullen bunu.

Sam göz devirdi. Bucky gülmemek için kendini zor tuttu. Bu kızı sevmişti.

Naz: herneyse ne alırsınız?

Sam: bana karışık

Kahve rengi gözlü adam gözlerini Maviler ile buluşturduğunda Bucky biraz düşündü.

Bucky: vanilya

Kısa olan kız kafa salladı ve uzun saçlı kızın elinden tutup mutfak olduğunu tahmin ettikleri yere girdiler. Sam beklemeye devam ederken canı sıkılıyordu.

Sam: yaniiii?

Siyahi adamın konuşması ile uzun saçlı adam ona döndü. Oda sıkılıyordu ve şuan aralarındaki sessizlik ortamı tuhaflaştırıyordu.

Bucky: buraya hep gelirmisin?

Sam: yani dondurmaları ve ortamı güzel.

Bucky: anladım

Sam: peki senin hep gittiğin bir yer varmı?

Bucky: yok genel olarak kulede takılıyorum

Sam: evet orası belli iyice asosyal olmuşsun

Bucky: ben asosyal değilim

Sam: bende Gay'ım

Bucky: ne!?

Bucky şokla ona baktı.

Sam: dalga geçiyorum Barnes

Bucky omuz silkti ve siparişlerinin gelmesini beklemeye başladı. Deminki uzun beyaz saçlı kız yüzündeki ruj izleri ve dağılmış kravatı ile siparişlerini önlerine koyduğunda Sam konuştu.

Sam: Naz'a acıdım, yavaş olsana kıza

Mia: sende karşındaki ile seviştiğin zaman yavaş ol diye ben derim sana

Bucky beyaz saçlı kızın bunu demesiyle ona baktı ve kaşlarını çattı.

Bucky: nasıl yani?

Mia: kolla götü

Beyaz saçlı kız göz kırpıp gittiğinde Sam göz devirdi. Bucky omuz silkti ve dondurmasını yemeye başladı. Sam en sonunda sessizlikten sıkıldığı zaman rastgele bir konu açtı ve ikisi sanki normal insanlarmış gibi sohbet etmeye başladılar.

(Zaman 1 Saat Sonra)

Bucky güldü ve kulenin önünde durdu. Karşısındaki gülen adama baktı ve okadarda kötü biri olmadığını düşündü.

Bucky: güzel bir geceydi

Sam: eh seninle normalde konuşula bileceğini öğrendim

Bucky: bunu tekrarlayalım

Sam: bakarız

İki adam gülümseyerek kuleye girdiler. Bucky odasına girdiği zaman hızlı atan kalbini şimdi hissediyordu. Kalbi neden bu kadar hızlı atıyordu? Soğuktan diyip geçiştirdi.

Üstünü değiştirdi ve komidinin üstündeki uyku haplarından bir kaç tane alıp şu ile yuttu. Uyuyamıyordu uyku düzeni berbattı ve bu onun uyumasını tek yoluydu.

Mavi gözlü adam yatağa girdi ve nedenini bilmediği bir şekilde bu geceyi düşünerek uyuya kaldı.

Hey! Ben geldimmm

Bölümü nasıl buldunuz gençlik?
Yeni bölüm sınırı 10 vote

ÇOK TATLILAAAAARRRRRR

'Sana İhtiyacım Var' | Sambucky | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin