12.Bölüm

152 16 47
                                    

❗️Dikkat! Bu bölüm Smut içerir eğer rahatsız olacak olan olursa bölümü atlaya bilir.

(1 Ay Sonra)

Sam sinirle nefes verdi. Clint onu cidden sinirlendirmeyi çok iyi başarıyordu. Sam koridorda yürümeye devam ederken ayakları onu Bucky'nin odasının önüne getirmişti.

Mavi gözlü adam yatakta üstsüz bir şekilde yatmış kitap okuyordu. Sam gözlerini kıstı ve onu süzmeye devam etti. Galiba sinirini atacak bir şey bulmuştu.

Kahve rengi gözlü adan odaya girdi ve kapıyı kapattı. Kapı sesi sevdiği adamın dikkatini fazlası ile kendine çekmişti. Mavi gözler kahve rengi gözler ile buluştuğu zaman Bucky kitap ayracını koyup kitabı komidinin üstüne koydu.

Kahve rengi gözlü adam yatağa yaklaştı ve yanına yattı. Bucky'nin ilk dikkatini çeken ellerindeki belirginleşmiş damarları oldu. Sinirlimiydi o? Bucky kaşlarını çattı.

Bucky: neye sinirlendin?

Sam: Clint'ın herzmanki şakaları.

Bucky: anladım.

Sam kafa salladı ve gözleri açık kırmızı dudaklara takıldı. Bucky dudaklarına baktığını anlayınca ona yaklaştı ve dudaklarını birleştirdi. Sam hızlıca öpücüğü karşılık verdi.

Ki bununla yetinmeye niyeti yoktu. Dudakları ile Mavi gözlü adamın dudaklarına baskı uyguladı ve öpücüğü derinleştirdi. Bununla Mavi gözlü adamın ağzından küçük bir inilti çıktı.

Çikolataya benzeyen adam kafasını biraz yana çevirdi ve dili ile dudaklarını zorladı. Bucky dudaklarını aralayınca Sam dili ile sevdiği adamın ağzını talan etti. Bucky onun alt dudağını dişlerinin arasına aldı ve çekiştirdi. Sam kaşlarını çattı ve elini Onun eşofmanının içine götürdü.

Boxer'in dışından parmakları ile onun erkekliğini okşadı. Bucky sevdiği adamın ağzının içine inlerken aynı zamanda daha fazlasını istiyordu.

Sam elini Bucky'nin kalçasına götürüp sıkarken Bucky tekrardan inledi. Sam kesinlikle bu sesi sevmişti. Kahverengi gözlü adam dudaklarını ayırıp nefeslenirlen karşısındaki adama baktı.

Bucky nefeslenirken ona baktı. Sam sevdiği adama yaklaştı ve sıcak nefesini onun kulağına üfledi ardından fısıldadı.

Sam: bu akşam daha fazlasını yapmaya ne dersin kedicik?

Bucky nefesinin hızlandığını hissede biliyordu. Sam bunu anladığı zaman sırıttı ve geri çekilip yataktan kalktı.

Sam: eh ama bunun için akşamı beklememiz gerekiyor.

Sam odadan çıkarken Bucky onu bu halde bıraktığı için ona lanetler okuyordu. Neden bu kadar iyiydiki sanki! Kafasını yastığa bastırırken bu akşam olacakları düşünüyordu.

(Saat 23.46)

Neredeyse tüm Avenger lar ortak salonda oturmuş muhabbet ediyorlardı.
Sam ise sabırsızlanıyorum ayağını yere vuruyor Natasha ile sohbet eden Bucky'i izliyordu.

Şu lanet sohbeti bir an önce bitirmeleri gerekiyordu yoksa Sam şimdi Bucky'nin üstüne atlicaktı. Bucky en sonunda üstündeki bakışları hissedince Sam'e baktı.

Mavi gözlü adam kızıl arkadaşına veda edip ayağa kalktı ve uykum var bahanesi ile odasına girecekken belinden tutulması ile kafasını çevirdi.

Sam: benim odam bu gece için daha uygun.

Bucky bir şey demedi ve sevgilisinin onu yönlendirmesine izin verdi. Sam odaya girince arkalarından kapıyı kitledi ve gözlerini mavilikler ile buluşturdu.

Ona doğru yaklaştı ve dudaklarını birleştirdi. Bucky karşılık verince dudaklarını daha fazla bastırdı ve onu yatağa ittirdi. Bir kaç saniyeliğine ayrılan dudaklarını tekrar birleştirdi ve bu sefer daha şehvetle öpmeye başladı.

Bucky kollarını Sam'in ensesinde buluşturdu. Omuzlarına ve boynuna parmakları ile tahrik edici şekilde dokunuşlar yaparken Sam'in kaşlarını çattığını hissetti.

Ikiside aralarındaki havanın bitmesi ile dudaklarını araladı ve derin nefesler aldılar. Kahve rengi gözlü adam sevgilisinin tişörtünü çıkardı ve odanın diğer tarafına fırlattı.

Boynu davet karca ışıkta parlarken siyahi adam davete icabet etti ve boynunu önce yalarken sonra şah damarına bir ısırık bıraktı.Bucky'nin dudaklarından küçük bir inilti çıktı. Evet orası sabah kesinlikler moraracaktı.

Sam izlerini bırakmaya devam edereken aynı zamanda elini sevdiği adamın vücudunda gezdiriyordu. Dili ile boynundan başlayıp karnına kadar bir yol çizdi ve ardından kendi tişörtünüde çıkardı.

Karşısındaki mavi gözlü adamın eşofmanını boxer ile çıkardı ve karşısındaki manzaraya baktı. Tanrım o fazla güzeldi ve Sam bu güzelliği parçalamak istiyordu.

Hiç beklemeden iki parmağını karşısındakı güzelliğin içine itti. Bucky güçlüce inlerken kafasını yatağa bastırdı. Sam onun darlığı ile sırıtırken kulağına yaklaştı ve sıcak nefesini üfleyip kulak memesini dişlerinin arasına alıp çekiştirdi.

Sam: bu kadar dar olduğunu bilmiyordum kedicik

Bucky'nin hızla atan kalbi daha hızlı atarken biraz olsun içindeki parmaklara alışmıştı. Sam alıştığını anlayınca parmakları ile makas hareketi yaptı ve zevkten kıvranan sevgilisini izlemeye başladı.

Bucky'nin inlemeleri odayı doldururken aynı zamanda daha fazlasını istiyordu. Sam parmaklarını çıkardı ve dudakları arasına aldı.

Sam: hmm tadın güzelmiş kedicik.

Bucky nefes nefese ona baktı. Sam yavaşça eşofmanını ve boxerini çıkardı ve Bucky'nin istemsizce gözleri açıldı. Siyahilerin büyük olduğunu duymuştu ama takmamaıştı. Ama evet, cidden büyüklerdi. (bu bilgiye nasıl ulaştım sormayın.)

Sam Bucky'nin kalçasını kavradı ve erkekliğini yavaşca içine soktu. Bucky'nin ağzından küçük bir çığlık çıktı ve kahve rengi gözlü adam alışması için biraz bekledi ve inlemeleri zevke dönünce git gel yapmaya başladı.

Mvi gözlü adamın zevkten gözleri dolarken zevk noktasını bulunması ile ağzından küçük bir çığlık attı. Sam sevgilisinin altında zevkten kıvranışlarını izlerken aynı zamanda zevk noktasına kendini bastırıyordu.

Sam yaklaşıp Bucky'nin dudaklarına kapanırken içinden çıktı ve tekrar girdi. Bucky sevdiği adamın dudaklarının içine inlerken aynı zamanda onun alt dudağını ısırdı.

 Sam'in ağzından küçük bir inilti çıkarken gelmeye yakın olduğunu hissetti. Dudaklarını daha fazla bastırdı ve sevdiği adamın içine boşalırken içinden çıktı ve kendini onun yanına attı.

Ondan hemen sonrada Bucky boşaldı ve bir kaç saniye gözlerini kapatıp nefesini düzenlemeye başladı. Sam nefes nefese onu izlerken yatakta sürünerek yaklaştı ve sevdiği adama sarıldı.

Bucky gözlerini açmadan Sam'e sarıldı ve kafasını göğsüne yasladı. Sam onun saçlarını okşarken gözlerini kapattı ve ikili kendilerini uykunun tatlı kollarına bıraktılar.

♤ 

Evet yıllardır beklenen bölüm. İlk Smut'um yani çok şey yapmayın. Nasıl olmuş bu arada?

'Sana İhtiyacım Var' | Sambucky | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin