10 Agustos Perşembe 01:19❤️ keyifli okumalarrr. Sizde okuma tarihinizi bırakın lütfen.
*flashback*
Beomgyu diğer çocuklar gibi ailede büyümedi. Onun ailesi için Beomgyu sadece fazlalıktı . Onu henüz 2 yaşındayken yetimhaneye maruz bıraktılar.
Kurs hocası gülümsüyor küpleri kutulardan geçiren Beomgyu'ya destek oluyordu.
"Aferin Beomgyu!!"
Ancak Beomgyu aksine tüm küpleri etrafa dağıtıyordu. Yinede yetimhane öğretmeni ona acıyordu.
Aslına bakılırsa Beomgyu da bir insandı. Nefes alıyordu , yürüyordu... Ancak onunda duyguları vardı. Herşeyi içinde yaşayan bir çocuktu. İçinden çığlıklar atsa dahi dışına pek birşey yansımıyordu. Sürekli konuşma terapisi alıyordu.
---
" Sen , ben , o , onlar"
"Benim adım Be-om-gyu"
Öğretmen bunları ritimle söylüyor Beomgyu'yada söylettirmeye çalışıyordu. Ancak Beomgyu çığlıklar atıp kıyameti patlatıyordu...
" sen , ben , o , onlar"
Öğretmen hep aynı şeyi tekrarlıyordu. Ancak bu beomgyu için korkunçtu. Hep ne dediğini anlamadığı bir cümleyi sürekli tekrar ediyorlardı
"Beomgyu??"
Ve otizmlilerin en büyük özelliği asla isimleri ile seslendiginizde ona seslendiğinizi anlamazlardılar .
" Sen , ben, b-"
Beomgyu çığlıklar atıyor ağlıyordu. Aslında minicik bedeni korkmuştu.. ama bunu belli etmesinin başka yolu yoktu .
"Beomgyu! Sakin ol tatlım"
Saçınının narin ve usulca okşanması ile Beomgyu sakinleşmişti. Beomgyu böyle bir çocuktu. Sevilmiyordu.. Kurs hocasını severdi. Çünkü kurs hocasıda onu seviyordu. Gittikçe alışkanlıkları azalacaktı. Buna inanıyordu.
Beomgyu hafif otizm geçiriyordu. Gelecekte daha fazla terapiye devam eder ve özel eğitim alırsa konuşabilirdi. Bu henüz bir olasılıktı
! Otizm iyileşen bir hastalık değildir!
***
7 yıl sonra ..
Yaş 10
***
Bazen yetimhaneye zengin aileler ziyarete gelirdi. İşte bu ziyarette onlardan biriydi. Beomgyu ise bilekliğini halden hale sokuyor ipini çekip çeviriyordu.
Bilgi: otizmlilerin alışkanlıklarından biri birşey ile uğraşmadan edememektir / takıntıdır
Yeni gelen zengin ailenin çocuğu Choi Yeonjun yanına oturdu.
Yeonjun:" Senin adın Beomgyu mu?? Arkadaş olabiliriz"
Beomgyu yanıt vermedi sadece bileklikle uğraşıyor bozup birdaha yapıyordu.
Yeonjun:"Beomgyu"
Yeonjun sinirlenip elindeki bilekliği aldı. Onu dışlıyor gibi hissetmişti . Ailesi bilgilendirmeden nereden bilecekti otizm sahibi olduğunu?
Beomgyu korkak gözlerle Yeonjun'a baktı
Beomgyu:"n-na va-... B-ben ve-r.."
Beomgyu cümleyi tamamlayamıyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
autism - taegyu
Fanficsevdiklerinize "sen cidden özelsin" derken düşündünüz mü? İşte Beomgyu gerçekten özeldi... Otizm sahibi olan Beomgyu ve aşık olduğu hayalindeki adam Taehyun... Şimdi ne olacak?