Nasisisisisisnzzzz 29 Aralık Cuma 23:52 SIZLER ICIN BÖLÜM YAZIYORUMMM ama bölümleri kısaltmalıyım diğer türlü hızlı bölüm atamıyorum:((
Keyifli okumalarr~
...
Taehyun Beomgyu'nun şaşkın hallerini görünce kıkırdadı.
"Bugün ne özel diyeceksiniz Bay Choi.. Bugün Bay Huening ve Bayan Huening'in yıldönümü..."
Beomgyu'da aynı şekilde kıkırdadı. Bir anda aniden Taehyun'un ona yönelmesi ile kalbi duracak gibi olmuştu bile.
Taehyun ise Beomgyu'nun hambokunun yakasını kıvırttı. Saçını okşadı ve geri çekildi. Beomgyu bu hareket ile kulaklarının yandığını hissetti... Bu his delilikti..
Taehyun süpürgeyi aldı . Ve yavaşça odadan çıkıp revire gitti. Ardından Yeonjun gelmişti.
"Vay Beomgyu.. Hanbok yakışmış!"
Yeonjun ilk defa böyle davranıyordu... Garipti. Yinede gülümsedi.
"T-teş-teşaddur.. eter-er-rim..."
Tersinden mi uyanmıştı..? Bu ne iyilikti?
"Gelsene ... Manzara eşliğinde sohbet edelim.."
Beomgyu bu teklifi onaylarcasına kafasını salladı. Bunun üzerine balkona çıktılar.
"Birşey istersen söyle"
Beomgyu yutkundu. Yeonjun fazla iyiydi ve bu normal değildi .
"Bir hafta içinde ailesel ilişkilerimin ağzına etmek istiyordun.. ve başardın biliyor musun? Senin yerinde olmak ne güzeldir. Aptal özel durumunu kullanarak insan çekiyorsun. Komik"
Beomgyu'nun bu kelimeler karşısında aklı karışıyordu. Açıkçası.. anlamaya yetisi olamazdı.
"A-n-andlama-diim.."
"Diyorum ki.. Ayakların yerden kesilse .. çığlık dahi atamazsın."
Beomgyu içinde olduğu durumun farkına vardı. Ayakları yerden kesilince anlamıştı.. oldukça geç anlasada tutunmaya çalıştı ancak başaramadı.
"S-sd-.. s-soo-b-in.."
Kapının başında olan Taehyun elindeki süpürgeyi yere düşürdü. Koşarak balkona gitti. Yeonjun'un yakasına yapıştı.
"NE YAPIYORSUN YAH SEN YEONJUN?"
"Büyüğüne saygılı olmalısın Taehyun"
Güç şimdi Yeonjun'daydı. Hanbokuna asıldı. Taehyun ise koşmaya çalışıyordu. Hanbok'u tam omzundan köprücük kemiğinin sonuna kadar yırtılmıştı. Ama Taehyun'un umrunda değildi. Hemen dışarıya koştu. Beomgyu'yu kanlar içinde görünce yüreği ağzına geldi.
"B-BEOMGYU!"
Çiçek çocuk ise aksine Beomgyu'nun yanına koştu. Aşırı kan kaybediyordu ve nefesi azalıyordu. Kalp masajı yapıyordu. Ancak olmuyordu..
Elleri kanlar ve vahşet içinde Beomgyu'ya baktı. Bedeni soğuyordu. Hayır bu olamazdı. Kana bulanmış hanbokunu süzdü ve sarıldı.
"gyu.. gözlerini aç"
Yeonjun ise arkadan kahkahalar atıyordu. Bayan Huening yüzünde korku ve göz yaşları ile acil numarayı aradı.
Taehyun Beomgyu'nun diğer tarafına oturdu. Anlında ve boynunda ellerini gezdirdi.. Soğuktu. En ufak kan akışı yoktu. Bu ona sevdiği kardeşinin ölümünü hatırlatıyordu. Saçlarını okşadı. Kan umrunda değildi.
"Beomgyu.. lütfen aç gözünü.."
"Kaderlerimizin birer yıldızı olalım?"
Bir kaç dakika sonra ambulanslar geldi.
"Efendim izninizle bedeni alabilir miyiz?"
Beden.. Taehyun bu lakabı hoş bulamamıştı. Beden diye bahsettiği şey bir can değil miydi.. ne kadar kabaca.. Beden ruhsuzdur. Ruh ise bedensizdir. Bu ise ölümdür. Neden şahsi bir fiil belirtmek yerine beden.. Yinede geriye çekildi ve Beomgyu'yu almalarına izin verdi.
Bayan Huening Taehyun'a bağırıyordu ;
"SAHİP BARİ ÇIKABİLSEN! NE İŞE YARARSIN SEN!?"
Saatler geçmiyordu. Hastanenin bekleme salonunda bekliyorlardı. Doktorun biri çıktı.
"Hasta kritik durumda ... Şuanlık sadece Taehyun'u istiyor."
Taehyun koşarak odaya girdi. Beomgyu'nun yanı başına oturdu. Elini tutup öptü ve okşadı.
"Buradayım Beomgyu.. Hadi birbirlerimizin kaderlerinin yıldızı olalım.."
Taehyun yırtık hanboku ile ayrı çekiciydi. Yinede gülümsedi. Beomgyu sarıldı. Sarılırken dudaklarını yırtığın arasından köprücük kemiğine bastırdı.
Taehyun'un gözleri büyüdü ancak birşey diyemedi..
"İyisin değil mi?"
Beomgyu başını evet anlamında salladı. Ardından başını göğsüne yaslayıp derin bir uykuya daldı .
***
2 gün sonra.Beomgyu uyandığında evdeydi. Etrafına bakındı. Yanı başında Yeonjun'u gördü.
"Hiçbir şey olmamış gibi davran @hpap ."
Beomgyu anlamış olacak ki başını salladı. Aslında şu sıralar aklına Taehyun'un lafı olan "Kaderlerimizin yıldızı olalım" sözü takılıyordu... Kader yıldızı neydi... Ve neden. Aslında Yeonjun'u umruna taktığı söylenemezdi. Derin bir nefes aldı. Taehyun odaya girince ayağa kalktı. Artık daha iyi hissediyordu.
Taehyun gülümsedi ve yatağın üstüne kıyafetleri serdi.
"Bunlar yeni. Bayan Huening senin için almış!"
Beomgyu gülümsedi. Yeni kıyafetler tam onun tarzındaydı.
Taehyun çok ani davranıyordu. Bu da o anlardan biriydi. Beomgyu'nun anlına bir öpücük bıraktı ve odadan ayrıldı.
Onun çiçeksi kokusunu duymuştu.. bu en güzel kokuydu... Neden böyle hissediyor bilmesede Taehyun onun kalbini hızlandırıyordu..
**
SELAMLAMLAM
MORALİM BOK GİBİ O YÜZDEN YAZABİLDİGİM GİBİ YAZDİMM:))💘💘
Üzgünüm uzun bölüm olmadı ama merak etmeyin kısa olunca yb daha hızlı geliyorrr💫
Seviyorum sizii
Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayin->
Luv u all!!!
💘💘
-moawiss tarafından sevgiyle yazıldı 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
autism - taegyu
Fanficsevdiklerinize "sen cidden özelsin" derken düşündünüz mü? İşte Beomgyu gerçekten özeldi... Otizm sahibi olan Beomgyu ve aşık olduğu hayalindeki adam Taehyun... Şimdi ne olacak?