6. Bölüm ( Düzenlendi)

2.4K 211 82
                                    

12 Ağustos Cumartesi

Önceki bölüm biraz atlamalı olduğu için zevk almayanlar var, kusura bakmayın lütfen gerçekten kitabı toparlamaya çalışıyorum acaba yine orası burası başka kitaba benzer mi diye?.

200 oy 100 yorum.

İyi okumalar.

Lütfen bol bol yorum.

...
Başımdaki şiddetli ağrı yüzünden ellerimi başıma götürdüm. Çok pis ağrıyordu her yerim, gözlerimi zorlukla açtığımda siyah tavan ile göz göze geldim. Gözüme düşen anılar ile başımı hızla yan tarafa çevirdim.
Demir üzeri çıplak bir şekilde duruyordu, yatakta doğrulup çıplak bedenime yorganı çektim. Etrafa baktığımda o geceki oda olduğunu gördüm, aynı yerde yıllar sonra tekrardan. Korunmadık yine, ama bu sefer hap almam gerekiyordu.

Yeni bir sürprize hazır değildik. Demir elini karnıma sardı, büyük ihtimalle uykuda olduğu içindi.

İçimde garip bir duygu vardı hem ağlama istediği hem gülme istediği. Tuhaf bir hayat yaşıyorduk, dün o kadar hızlı olmuştu ki tam olarak ben bile anlamadım.

Alkolün de esiri olunca işler rayından çıktı.

Ama yine pişman değilim, artık parmağımda gerçekten sevdiğim adamın yüzüğü vardı.

"Beren?" Demirin uykulu sesi ile başımı yan tarafa çevirdim, diğer eli ile başını övüyor, gözlerini ise açıp kapıyordu.

"Efendim.." dedim zorulukla.

Gözlerini ne sefer tam bir şekilde açıp yan döndü.

"İyi misin" dedi, iyi miyiz Beren?

Çok iyiyiz.

"İyiyim, sen?" Sohbetin saçmalığı

"Bende" dedi düşünür gibi yapıp sonra cümlesine devam etti.

"Yıllar sonra tekrardan çok iyiyim." Dedi.

YAA SALAK AŞKIM

"Bende.." artık utanmasana kızım.

Yatakta doğrulup ellerini omzuma attı ve beni kendine çekti, sırtım çıplak göğsüne yaslandı.

Saçlarımın arasına dudaklarını bastırdı.

Arkadaşlar biz düştük siz devam edin.

"Berenim, aşkım artık rahat ol bak beraberiz yine. Bu odaya bak bizden başka kimse girmedi, ben seni seviyorum. Seninle bir ömür de beraber olacağım." Dedi.

Ağlamayacağım..

Bedenimi çevirip kollarımı sırtına doladım, başım boyun girintisine yaslandı.

"Demir bende seni çok seviyorum. Teşekkür ederim her şey için."

"Etme güzelim hak ediyorsun her şeyi sen." Dedi oda öpücüklerine devam ederken.

Başımı boynundan kaldırdığımda gözleri dudaklarıma takıldı.

Benimde gözlerim onun dudaklarına kayınca beklemden yapıştı.

Nefes nefese ayrıldığımızda "bir tur daha" dedi.

Kafamı salladım ve sonrası baya hızlı geçti.

..

"Kıyafetlerini kapıya bıraktım güzelim." Dedi kapının arkasından Demir.

Saçlarımı düzeltip seslendim "Tamam canım." Dedim.

MasalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin