Heyoo
Kitap gerçekten tutmuş.
Okuyan ve oylayan herkese teşekkür ederim.
Bölümleri düzenli atmamı istediler. O yüzden haftada üç kez bölüm gelecek.
Hangi günler olduğuna karar vermedim. Verince size bilgi vereceğim.
Keyifli okumalar🤍70 oy 50 yorum
....
Demir ve Masal uyanmadan yataktan kalkmıştım. Dün gece duş aldığım için sadece üzerime dünkü kıyafetlerimi giydim,saçımı at kuyruğu yaptım.
Demirin odasında duran makyaj masasına baktım üzeri boştu,bir zamanlar doluydu..
Köşede duran küçük kutu dikkatimi çekti açıp açmama arasında kalmıştım ama merakıma yenik düşüp açtım.
Gördüğüm yüzük ile yüzümde buruk bir tebessüm belirdi. Aklıma gelen anılar ile gözlerim doldu
Geçmiş..
"Beren bu yüzük parmağından benden gidene kadar çıkmasın. Benden gitmek istediğin zaman çıkarabilirsin. Ama benimle olduğun sürece bu yüzük parmakta kalacak. Olur mu güzelim?"
O gün onun sözlerine değil de "güzelim" dediğine takılmıştım. Gerçekten güzeli miydim?"
Diye düşünmüştüm.
....
Demir en üst katta kalıyordu. Kerem abi gil ile. Ceren de bir alt katta kalıyordu annesi ve babası gil ile.
Cerenin yanına gitmek için aşağı indim.
Odasının kapısının önünde durup kapıyı çaldım. "Gell" deyince kapıyı açtım."Günaydın minik kuş"dedim. Ceren yatakta uzanmış telefonu ile oynuyordu.
"Günaydın anne kuş." Dedi gülerek. Yataktan doğruldu. Bende ayak ucuna oturdum.
"Nasılsın? Demir gelmiş Alper baba da geldi mi?"
"Babamı görünce daha iyi oldum. Evet abim gil ile sabah erken saatlerde geldiler. Abim gil de yorgun olunca onları odalarına gönderdik. Babamı da odasına yatırdık."
"Çok sevindim ya iyi olsun da birazdan bende giderim yanlarına. Demirin geldiğini hiç duymadım sabah kalktığımda yanımızda yatıyordu."
"Vayyy sizi çakallar. Artık şu ilişkinize bakar mısınız acaba!?"
"Ceren Demir isteniyor biliyorsun, istese şuan evli olurduk."
"Lan ne istememesi adam senin ağzının içine bakıyor. Sence abimin yerinde başkası olsa böyle yapar mıydı! Adam beş senedir kimse ile birlikte değil."
"Öyle mi?..Demir gerçekten çok iyi birisi bize sahip çıktı. Beş senedir bende kimse ile değilim Ceren! Demiri düşünmekten."
"Oha kabul ettin ben şok!"
"Artık zaman geçiyor kabul etmem gerekiyor."
"Oda doğru Masal dört yaşında. Masala hamile kaldığından bu yana beş sene oldu."
"Ama artık evli değiliz ."
"Biraz adım atmayı denesen sende istiyorsun ama adım atamıyorsun abimde aynısını düşünüyor bence."