,,Za týden mám narozeniny a víš,co to znamená?''zeptala jsem se mé starší sestry Isabelli.,,Bude ti jedenáct'' odpověděla mi ,,Jo a přijde mi dopis z Bradavic.''Isabella mi řekla,že žádná kouzla ani Bradavice nejsou a že žádný dopis nedostanu.Já ale věřím,že ano.
Dala jsem si sluchátka do uší,pustila si písničky a začala jsem přemýšlet nad tím,jak dobrá budu čarodějka,na jaké koleji budu,jestli budu hrát famfrpál,jaké budu mít zvířátko,jakou budu mít hůlku,s jaķými kouzelnými tvory se setkám a vlastně celkově jsem byla hlavou v Bradavicích.
Zrovna když jsem poslouchala písničku Human od Christiny Perri tak mě ségra vyrušila,že prý už je oběd.Šla jsem se tedy naobědvat.Po obědě jsem si oblékla plavky,přes ně jsem si dala lehké modro bíle šaty.Do tašky jsem si dala pití,ručník,opalovací krém,sluneční brýle a šla jsem na autobusovou zastávku.Na zastávce na mě už čekala má kamarádka Alice.Po pár minutách přijel autobus a my do něj nastoupili.Vystoupili jsme u koupaliště,šli jsme k pokladně,zaplatili jsme a šli si najít nějaké místečko. Odložili jsme si tašky a hned jsme šli do bazénu.
Je 19:34 a já už jsem doma a koukám na telku.Za chvilku mě mamka zavolala k večeri,která byla opravdu moc dobrá.Jelikož jsem byla unavená a zítra pojedeme stanovat,hned po večeři jsem se šla osprchvat,vyčistit zuby a spát.Děkuji,těm,kteří si to čtou,dávají votes a komentujou.Prosím vás,i když se vám nelíbí prvních pár kapitol, přečtěte si i další.Byla bych ráda kdyby jste mi psaly své názory. :)
ČTEŠ
Vysněná škola - Bradavice
FanfictionVždy jste si přáli,aby vám přišel dopis z Bradavic?Chtěli jste,aby kouzelnický svět neexistoval jen ve filmu?A že se vám o tom jen zdá? Jedenácti-leté Katrin Simonsové se toto splní.